Yüz yıllar sonra yb 💋💋Yeni texting Taekook fici yazmayı düşünüyorum (salağım evet)
Fic fikrini de vgguklyn bebeğimden aldım 💪🏻💪🏻Neyse iyi okumalar!!
______________________________
Taehyung'dan
1 hafta sonra
Kendime gelmek için banyo yapmak istiyordum.Gerekli kıyafetlerimi alıp banyoya çıktığını düşündüğüm yoldan yürümeye başladım.Gelen buharlardan anladığım kadarıyla da doğru yoldan gidiyordum.
Bi anlık duyduğum tanıdık sesle duraksadım.
"Havlumu alan piç kim?Aloo!!"
Bu Jungkook'du ve sanırım aralarından biri ona şaka yapmıştı.Ah,güzel bebeğim benim.
"Sorun ne Jungkook?"
"Aa Taehyung şey,havlum ee yani havlum yok."
Biraz eğlensem ne olurdu ki?
"Havlusuz çık o zaman?"
Bana kendince sert olduğunu düşündüğü ama bana bebekten farksız gelen bakışlarını yolladığında yarım ağız sırıttım.
"Pekala benim havlumu kullan."
"Sen?"
Beni mi düşünmüştü o?Kesin aşık...
"Çocukları arar isterim bi tane."
Havadan ona attığım havluyu tam düşmek üzereyken tuttu.Önümdeki opak duşakabinden dolayı tam net görememiştim ama tahminimce tutmuştur.u
"Teşekkürler hyung."
Hyung deme lazım olur.
"Rica ederim ama bana bi iyilik borçlusun unutma Jeon Jungkook."
"Elimden gelen her şeyi yaparım!"
Aklıma dolan görüntü ve düşünceler ile Jungkook'un suratına bakarken Jungkook neden hala durduğumu sorguluyordu.
"Ben kapının önünde bekliyorum o zaman."
"Tamam 5 dakikaya hallederim işimi."
"Acele etmene gerek yok Kook."
"Peki."
Kapının önüne gelip duvara yaslandım.Jungkook daha çok yeniydi ama onda beni kendine çeken bir şeyler var.Ne olduğunu henüz bilmiyorum ama kötü bir çekim olmadığı kesin.
Ben daha önce kimseye dalıp gitmemiştim ya da kimseyle kendimi bir ilişkide hayal etmemiştim.Bir haftada geceleri uykumun katili olan bu güzel çocuk umarım duygularımın da katili olmaz...
Hyunjin'den
"Of ya Hyunjin senin aklına uyan kafama sokayım."
"Deme öyle güzelim ya, öperim ben o kafanı."
"Flörtleşme benimle seni salak!"
Yine ben ve yine bir haftadır tüm flörtleşme çabalarıma tam anlamıyla görüldü atan civcivim.
Jungkook'la abimi birleştirmek için yaptığım dahiyane plana civcivimi de dahil etmiştim.İlk başlarda bebek gibi heyecanlanan Felix'ten eser yoktu şu anda.Bu da mı gol değil be...
"İçimden geliyor civcivim engelleyemiyorum."
Felix aniden bana döndü bir kaç saniye yüzüme bön bön baktıktan sonra nihayet konuştu.
"Hyunjinie~Benim de bazen içimden bir şeyler geliyor."
"Yaa!Öyle mi? Ne gibi bebeğim?"
"Seni boğmak gibi şapşal! Abime bakmaya gidiyorum ben."
"Dur be güzelim, biz ortak kısma gidelim onlar da oraya gelecekti zaten hem Soobinler de orada."
Felix biraz düşündükten sonra topukları üzerinde dönerek yavaşça yürümeye başladı.Biraz yürüdükten sonra durdu ve bana bakmaya başladı.Kafamı benden biraz kısa olan bedene çevirdiğimde konuşmaya başladı.
"Hyunjin,seni sürekli tersliyorum neden hala peşimdesin? Bıkmadın mı?"
"Hayır hiç bıkmadım,ben seni ilk gördüğüm anda benim olacaksın dedim.Yani yanlış anlama bu bir hırs ya da takıntı değil bahsettiğim şey ilk görüşte aşk. Eminim ki senin de sert davranmanım altında yatan bir sebep var, benim gözlemlediğim kadarıyla yani.En kısa zamanda güvenini kazanırım umarım."
"Düşündüğümden daha zekisim sarı kafa,daha yumuşak olmaya dikkat edeceğim ve kendimi hazır hissettiğim zaman sana her şeyi anlatacağım."
Kendime engel olamayarak hızla Felix'in dolgun dudaklarına sert bir öpücük kondurup geri çekildim ve ardından hızla koştum.
"Hey! Hemem şımarma Hyunjin!Sana karşı hala bir şeyler hissetmiyorum."
Koşarken son duyduğum cümle bu olmuşken hızlı bi cevap verdim.
"Şimdilik civciv."
Yazardan
Felix, Taehyung ve Hyunjin duygu karmaşası yaşarken Jungkook'da işler farklıydı.Kimseye aşkı geçelim hoşlantı dahi hissetmiyordu ve Taehyung bu durumun farkındaydı.Jungkook Taehyung'a arkadaş gözüyle bakıyordu aslında duygularının farkında değildi.Taehyung bu durumdan sıkıldığı için Jungkook'a yakın olmaya çalışacaktı.Küçüğünden ayrı geçen her saniyeden nefret ediyordu. Nefret duygusunu severdi ama bu nefret ucundan bile olsa Jungkook'a değmemeliydi.
Hyunjin şu ama dek aşkına hiç bir karşılık almamasına rağmen vazgeçmemişti. Aksine daha da motive olup aşkının ateşini harlamıştı.Biricik Felix'ine fırsatını bulduğu her an sevgisini hissettirmek için elinden ne geliyorsa çok daha fazlasını yapıyordu.Biliyordu, Felix korktuğu her ne varsa onu aştığında ki bu her ne kadar uzun sürerse sürsün, çok mutlu olacaklardı.
Bu aşk dikdörtgeninde ilk kimler kesişecekti peki?
________________________________
Yine kontrol etmedim yazım yanlışı varsa üzgünümm
AÇIYA BAK BEE 😭😭😭
5 star mükemmel bir şey bu aradaa
👨❤️💋👨👩❤️💋👩
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Am I Yours?~| Taekook & Hyunlix
FanficKasten adam öldürmeden hapse giren Taehyung ve Hyunjin kardeşler,hiç suçları olmamasına rağmen hapse giren Jungkook ve Felix kardeşlere ilgi duyacaklarını bilmiyorlardı.Peki ya hapisten çıktıktan sonra ne olacaktı? Yan Shipler Namjoon & Hoseok Minho...