Fic bok yolunda ama hadi hayırlısı
TAEKOOK + JİHYO SOLOYA İHTİYACIÖ VAR
İyi okumalarrrrrr
__________________________________________________________
Jungkook'tan
Taehyung hemen dediğimi yapıp yatağın altına sıkıştırdığı bilgisayarı çıkardı.
"Bak Taehyung, yeşil yerler zehirli oraya girmeyeceksim sadece mavi yerlerden gideceksin."
Ateş ve Su oynuyorduk salak insan topluluğu bizi basmaya çalışmadan önce.Taehyung mavi saçlı diye su,ben kırmızı saçlıyım diye ateş olmuştum.
"Onu bunu boşver de gece beraber uyuyalım."
"Felix burada kalıyor."
"Yer değiştiririz,kalıcı hem de."
"Hyunjin ve Felix birbirini öldürür Taetae."
"Sandığımız kadar birbirlerlerinden nefret etmiyorlar,relax yani bebiş."
Daha deminki sahte uyuma pozisyonumuz aklıma gelince kalbim tekledi.Ayrı yataklarda uyurduk dimi?Evet,evet öyle olurdu.
"Her neyse yeşillere değmemen gerektiğini anladın mı?"
"Anladım,yüz bin kez söyledin."
"Yüz bin birincide anladın sen de o zaman aa."
"Tch, sıkıldım oyundan."
"Başka bi oyun açalım?"
Taehyung yüzüme uzun uzun baktıktan sonra kafasını kendine gelmek istermişcesine salladı.
"Bugünlük bu kadar oyun yeter, ortak salona gidelim."
Kafamı hızlıca sallayıp onayladım.Üzerimde duran örtüyü çekip yatağın kenarındaki terlikleri giydim.
Taehyung da ayakkabılarının bağcığını bağladıktan sonra doğruldu ve tutmam için elini uzattı.
"Hayırdır sevgili falan olduk da benim mi haberim yok?"
"Yani bugün yaşadıklarımızdan sonra sevgili değilsek bile flörtüz."
"Peki bundan şeyin haberi var mı?Benim."
Önce gözlerime sonra dudaklarıma baktıktan sonra dudağıma sert bi öpücük kondurup çekildi.
"Artık vardır sanırım?"
Hiçbir şey demeden düz bi şekilde önüme bakarak yürümeye başladım.Beni öpmüş müydü o?Hem de dudağımdan.Rüya mıydı acaba?Kolumu hafifçe çimdikledim.
Tanrım,rüya da değildi!
Kafamı yavaşça arkaya çevirdiğimde ellerini cebine koymuş hafifçe sırıtan Taehyung ile göz göze geldik.
"Bekle güzelim ya beraber gidelim."
"Hayır olmaz."
"Neden?"
Çünkü utanıyorum...
"Çünkü öyle işte."
"Yavaş yürü bari."
Aniden durdum ve hızla arkamı döndüm.
"Beni öyle aniden öpüp sonra da kalbimi hızlandırdıktan sonra gelmiş hiçbir şey yokmuş gibi davranıyorsun.Utanıyorum be adam,az insaf."
Taehyung tuttuğu kahkahasına daha fazla engel olamayınca güçlü bir kahkaha patlattı.
"Bebek misin sen ya? Keşke kendi suratını görsen.Isıra ısıra öpesim geldi şu yanaklara bak!."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Am I Yours?~| Taekook & Hyunlix
Fiksi PenggemarKasten adam öldürmeden hapse giren Taehyung ve Hyunjin kardeşler,hiç suçları olmamasına rağmen hapse giren Jungkook ve Felix kardeşlere ilgi duyacaklarını bilmiyorlardı.Peki ya hapisten çıktıktan sonra ne olacaktı? Yan Shipler Namjoon & Hoseok Minho...