0544***: Ya sen mal mısın amk?
0544***: Niye antrenman boyunca sanki herkes seni sikmeye çalışıyormuş gibi oynadın?
0544***: Sana topu çevir diye pas atılıyor, onda bile 'Tolga var dibimde, alamam' diyip geri çekiliyorsun amkkk
Çağrı: Takımda bir ibne varken ve ben onun kim olduğunu bilmezken max verimim bu olur benim.
Çağrı: Ben dedim sana kim olduğunu söyle diye, öğrenene kadar böyle.
0544***: Siktiğimin delisi ya. Kafayı yedirecek.
Çağrı: Kim olduğunu söylemeyeceksen bir kes de siktir git be.
Görüldü (23.47)
---
AJDAR'IN MUZLAR <31
Arif: Çağrı.
Arif: AMINA KOYDUĞUMUN DELİSİ SOKARIM SENİN YAPACAĞIN İŞE.
Arif: APTAL PİÇ SADECE KENDİNİN DEĞİL TÜM TAKIMIN PERFORMANSININ AMINA KOYUYORSUN AMCIK KAFALI.
Kaan: Tamam bir sakin ol Arif. Bu kadar gerilmene değmez. Altı üstü bir antrenman oyunuydu.
Tahir: Aynen kardeşim. Kaan haklı, gerginlik çıkartmaya gerek yok.
Arif: Kaptan benim. Ne zaman ki bir takım oyununda birinin piçliği olur çat çat yüzüne söylerim. İşime karışmayın benim amk.
Görüldü (23.51)
Arif: Lan piçe bak lan. BİR DE GÖRÜLDÜ ATIYOR AMK.
Çağrı: Kimse kusura bakmasın ama takımda benden hoşlandığını söyleyen bir ibne varken benim max verimim bu olur.
Arif: Öyle mi?
Çağrı: Aynen öyle.
Arif: Öyle ha?
Arif yazıyor...
Arif çevrim içi.
Arif çevrim dışı. (23.52)
Arif çevrim içi. (23.57)
Arif yazıyor...
Arif: Çağrı kararımı verdim.
Arif: Bundan sonra yedek sensin. Tolga, sen de maçlara çıkacaksın bundan sonra.
Çağrı: ŞAKA MI YAPIYORSUN AMINA KOYAYIM YA?
Çağrı: LAN BİR İBNE VAR DİYORUM TAKIMDA, NASIL RAHAT RAHAT ÇALIŞABİLİRDİM AMKKK?
Arif: İşte rahat çalışamazsın diye yardımcı oluyorum sana. Teşekkür edebilirsin bence.
Çağrı: Siktirin gidin. Bir ibne için beni resmen satıyorsunuz şu an.
Buğra: Çağrı.
Çağrı: Ne var lan ne var?
Buğra: Bu olaya dahil olmayacaktım ama sabır bırakmadın.
Buğra: Senin olmayan o sikik beyninle algılayamadığın durumu izah edeyim sana.
Buğra: Bu 'ibne' içimizden biri. Yazdığın her şeyi görüp okuyor. Sevmeni geçtim birazcık saygı duyuyorsan artık kes şu aptal tavırlarını.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKA ÇAĞRI - GAY (YARI TEXTİNG)
Mystery / ThrillerHer şey koyu bir homofobiğe, oynadığı takımdan birinin aşk itirafı yapmasıyla başladı. İtirafı yapanın kim olduğunu, Çağrı'dan önce bulabilecek misin? Başlangıç - 07.06.2023