AJDAR'IN ÇİKİTA MUZLARI
Arif: Biz Kaan ile geldik salona. Kimse yok. Neredesiniz?
Tahir: Evden çıkıyoruz şimdi biz.
Tolga: Ben de hazırlandım, Çağrı'yı bekliyorum.
Çağrı: İniyorum 5 dakikaya.
Arif: Buğra? Sen nerelerdesin?
Buğra: Oğlum ben dalmışım Twitter'da gezerken. Şimdi kalktım hazırlanıyorum. Yarım saate orada olurum.
Arif: Neye bakıyordun Allah için?
Buğra:
Tolga: Bu ne amkk ÖDLGEMMFWMMWMFMMWFMWMFLWÖFLWLCKWKFKWKFKWKFLWFLLWFKWKDKWLSL
Kaan: MSMFMEÖDÖWÖDÖWÖDÇWÖFEMFMWMFMWKFMWÖDÖSÖS
Tahir: Ben üzüldüm aq. Biri yalnız, diğeri ondan da yalnız.
Furkan: Sen bu ara biraz fazla mı hassassın sanki yavrum?
Tahir: Sana bir şey diyen olmadı amk.
Furkan: Ya oğlum özür diledim kaç defa. Niye hala uzatıyorsun ki?
Tahir: Vs atıyoruz diye kandırdın. Konsoldan benim kolu çıkartıp oynadın. Ben de keriz gibi enayiyi nasıl tokatlıyorum ama diyorum amk.
Furkan: Şaka yaptım bir tanem, vallahi şaka ya. Özür dilerim.
Tahir: Git.
Furkan: :(
Tahir: Hem keriz yerine koy, hem de beni manipüle edip suçlu olduğumu düşündürt. Aferin.
Furkan: Lan onu ne zaman yaptım?
Tahir: Üzgün surat atarak duygularımı yönetip sanki ben sana zarar vermişim de suçlu benmişim gibi gösteriyorsun.
Furkan: YUH PARANOYAK DELİ.
Tolga: Bence de manipüle etmeye çalışıyorsun resmen Furkan. Yazık Tahir'e. Değil mi Kaan?
Kaan: Kesinlikle, yazık çocuğa :(
Furkan: Dostun düşünce bir tekme de sen ağzına sok demişler ne de olsa değil mi amcıklar?
Kaan: Evet MRMGEMMEWÖFÖWÖDŞWŞ
Tahir: Yeter Furkan.
Furkan: OFFFF.
---
Zile basıp kapının önünde beklemeye başladım. Yavaşça açılan kapının ardından sadece kafası görünen tonton teyzeme gülümsedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKA ÇAĞRI - GAY (YARI TEXTİNG)
Mystery / ThrillerHer şey koyu bir homofobiğe, oynadığı takımdan birinin aşk itirafı yapmasıyla başladı. İtirafı yapanın kim olduğunu, Çağrı'dan önce bulabilecek misin? Başlangıç - 07.06.2023