16. bölüm

1.3K 62 23
                                    


İyi okumalar.

💙

Heycandan elim ayağıma dolaşıyordu resmen, inana biliyormusun iç ses resmen karşı karşıya gelip konuşacağız bu kadar heyecanli olmam normal mi?

İlk defa fotoğraf dışında yüzünü göreceğim.

Dizlerimde biten yeşil saten elbiseyi elime alip aynanın karşısına geçtim.

Seçtiğim elbiseyi üstüme giyip makyaj masama oturdum.
Heycandan elim titremesine rağmen zor da olsa makyajımı yapıp kalktım
Elbise biraz iddali olduğu icin koyu ama hafif bı makyaj yaptım.
Ayakkabı olarak ise beyaz orto boyda bı topuklu ayakkabi giyerek kombinimi tamamladım.

Lan çocuğa yazmıcakmısın, yazmadan mı evden çıkacan.

Evet zaten bilmiyor mu geleceğimizi.

Off bıktım ya, bir kerede beni dinle ya.

Kes.

Sen kes.

Zaten heyecanlıyım birde seninle uğraşmayım iç ses lütfen.

Of tamam ya demedim say bir şey.

Deme zaten.

Tam evden çıkacakken arkamdan ses gelemesiyle durdum, yağmur ve Zeynep onlardan başka kim vardı san ki evde neye şaşırıyorsam." Bizde gelelim miiğ." Bok gelirsiniz siz beni rezil falan edersiniz bir de onu çekemem.
İkisine de mal mal baktım,"siz bok gelirsiniz."

"Ama yaaa niye."

"Niye mi, soruyormusunuz bir de siz beni rezil edersiniz orda bak hemen söylüyorum tepkilerinizi, kankaa baka ne yapıuo aaa kanka elini tuttu ohaa çok yakınlaştınız yuhh."

İkiside aynıanda göz devirdi aynı şekil bende göz devirdim, göt laleleri sizi.

"Hadi ben çıktım bayılmadan gelirsem beni görürsünüz eğer hiç gelmezsem de bilin ki hastanedeyim okay mı."

Tekrardan ikiside göz devirdi ve aynı anda," okayy." Diye bağırdılar eşek sıpaları sizi.

💛

Cafe'nin kapısını açıp içeri girdiğimde içerisi gerçekten de kalabalıktı, heyecandan bayılmazsam iyiydi.
Eee nerde bu adam gelmedi mi yoksa böyle bir şey yaparsa boğarım kendimi şurda valla.

Yapmaz bence be.

İlk defa sana katılıyorum lan.

Bana her zaman katıl bebeğim.

Cıvı hemen.

Hâlâ etrafıma bakınıyordum ki birinin koluma dokunmasıyla son buldu etrafı taramam, kimdir bu yarrak. Hemencicik arkamı döndüm, ne göreyim bir yakışıklı mı yakışıklı kaslı mı kaslı bir beyefendi, aman tanrım Didim biranda, maşallahı var.

"Beni mi arıyorsun yoksa."

Sese bak yuh gerçekten.
Çocuğun yüzüne bön bön baktım, valla ne diyeceği mi bilmiyorum ne dicem he seni mi arıyom dicem.

KOMUTANIM [Texting]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin