Tekrardan burdayım..
İyi okumalar
Şarkı: Gökhan Türkmen- çatı katı.
Şarkı: ay tenli kadın
Gerçekten hiç böyle olacağını düşünmemiştim, o kadar güzel bir akşamdı ki kendimi o anın içinde kaybolmuş bir şekilde buldum.
Evet demiştim ve bunun sonunu hiç düşünmeden evet demiştim.
Pişman mıydım? Hayır değildim kesinlikle değildim, bir daha sorsa benimle evlenir misin dese yine ve yediden evet derdim.
"Tekrardan hepinize teşekkür ederim, iyiki varsınız sizleri çok seviyorum." Gözlerim dolu dolu konuşuyordum
Fatih," yenge bir dur ya hemen ağlayı veriyon. Benim şivem gene kaydı."
Güldüm, güldük." Ay ne yapayım duygusal biriysem."
Oğuzhan hemen yanımdaydı, beni kollarının arasına aldı elleri belime dolandı bende hemen ellerimi onun beline doladım. Keşke hep böyle kalsaydık
Batuhan," dağılıyor muyuz şimdi, yoksa şuracıkta uyuya kalacagım ha."
Zeynep gülerek konuşmaya başladı," Batuhan aşırı haklısın bende valla şuracıkta uyuyacağım."
Yiğit," pekâlâ beni kim evine davet etmek ister." Dedi sarhoş bir şekilde kafası baya iyiydi.
Batuhan," ben seni götürücem gel sen buraya."
Oğuzhan," siz otele geçin ben kızları bırakıp gelicem, Aybike sende istersen kızlarla git."
Aybike pek fazla konuşan birisi degildi, insanlara soğuk bir yapısı vardı ama kesinlikle öyle birisi degildi aksine çok sıcak kanlı bir kadın.
Aybike sadece kafa sallamakla yetindi.
Hepmiz bizim geldiğimiz arabaya doluşmuştuk.00:45
"Siz geçin isterseniz odaya ben geliyorum." Kızlar otele girip gözden kaybolana kadar arkalarından bakmıştım.
"Bana bak artık, gittiler." Dediğinde kafamı karşımda duran Oğuzhana çevirdim, ellerini montunun ceplerine yerleştirmiş arkama bakıyordu.
Bana bakmayarak konuşmaya başladı," seni çok seviyorum biliyormusun." Dedi daha doğrusu sanki bir soru soruyormuşcasına konuştu gözlerini kısmış otelin yazısına bakıyordu.
Güldüm," hmm öyle mi, peki bunu gözlerimin içine bakarak da söyleyebilir misin?"
Yazıdan çekti gözlerini anında benim gözlerimi buldu, güldüm eli anında belimi buldu ve beni kendine doğru çekti, bedenlerimiz bir olmuştu. Tabiki de kafamı kaldırıp ona bakıyordum o da kafasını eğip bana bakıyordu boy farkı canım boy farkı.
Yüzünü yüzüme daha da fazla yaklaştırdı," Seni düşündüğüm zamanlarda kalbim, heyecanla patlayacakmış gibi hissediyorum buda dahil mi."
"Öyle miiiğ." Diyerek birazcık şımarmıştım.
Yüzlerimiz o kadar yakındı ki heyecan kapladı vücudümu resmen.
Ve o beklediğim hamleyi sonunda yapmıştı, dudakları benim dudaklarımla buluşmuştu.Alt dudağını iki dudağımın arasına aldım , Oğuzhan da benden gaz almış olacak ki ben hamle yapmadan o çenemi kavradı ve ağzım bir nebze olsa da açıldı dilini damaklarımda dilimin üstünde hissetmis ve yeniden dudakları dudaklarımı bulmuştu.
Sonra geri çekildi.
Saçlarımdan öpüp tekrar çekildi ve yüzüme baktı," içeri gir hadi üşüdün."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KOMUTANIM [Texting]
Humorher şey yanlış bir telefon numarası ile başladı. Arkadaşına yazmak isteyen yaren komutana yazdığından habersizdi