Finale 10 bölüm kaldı.
İyi okumalar.
Oğuzhanın görevi yüzünden tekrardan karabayıra dönmüştük, ziyaretimiz kısa sürmüştü ben bunu sorun yapmıyordum zaten.
Oğuzhana bir şey olacak diye gerçekten çok korkuyordum, gideli bir saat olmuştu ama ben şimdiden özlemiştim.
Salonda oturmuş kara kara düşünüyordum ama ne düşündüğümü bile bilmiyordum beynim galiba Oğuzhanla birlikte gitmişti, boş boş bakıyordum etrafımdakilere.Yağmur," bebeğim çok abartmıyormusun."
Yağmurun yüzüne boş boş baktım. Tabi o beklemiyor asker yolunu ben bekliyorum, nerden anlıyacak ki benim içimde yaşadığım korkuyu.
Zeynep," yağmur kızın üstüne neden gidiyorsun anlamıyorum ki, biz anlayamıyoruz onu sonuçta asker bir sevgilimiz yok. Ve onun içinde ki korkuyu özlemi biz hissetmiyoruz, yaren hissediyor."
Yağmur," öyle tabiki de, ama ne bileyim Sabahdan beri boş boş bakıyor, Oğuzhan gittiğinden beri bizimle konuşmuyor."
"Anlamıyorsunuz, bu gerçekten önemli bir görevmiş. O görevden dönmeme gibi bir ihtimalleri varmış." Sesim zoraki çıkmıştı, tabi gözlerimden eksilmeyen yaşlar tekrardan dökülmeye başlamışlardı.
Zeynep," biraz dışarı çıkıp dolaşalım mı güzelim."
"Hayır istemiyorum, ben biraz uyusam iyi olacaktır."
Diyip salondan odama geçtim.Oğuzhan karan'dan.
"Evet beyler hazır mıyız it avlamaya."
Karan,"ayıp ettin komutanım her şekilde hazırız."
"Karan abi her şekilde hazırız derken bir ima falan etmiş olablir misin acaba."
"Sikerim belanı yiğit."
Yağız," niye öyle dedin be karan abi, bir geçmiş meselesi mi yoksa."
Demesiyle tim'den büyük bir kahkaha koptu."Oğuz, şunlara bir şey de yoksa hepsi elimde kalacak."
"Gerçekten hiç umrumda olmaz karan hepsi elinde kalabilir, ama şuan değil döndüğümüzde yaparsın."
Karan," oğlum şimdi siktim ebenizi, komutandan izinde var."
Kuzey," yaktın sen bizi komutanım."
"Yapacak bir şey yok kuzey, ben sizi harcamak için bu timin komutanıyım ya." Dedim ve göz kırptım.
Hepmiz bir dağın arkasında yerlerimizi almıştık bile.
"Şimdi beyler, bu orospu çocukları sınırdan bir kamyon dolusu mal geçirecekler. Bu mallarda bu amcıkların üst seviyelerine gidecek."
Batuhan," yani komutanım, bir darbe girişiminde bulunacaklar, mallar ellerine gidince."
"Aynen öyle koçum."
Aybike," ama biz o malları o itlere ulaştırmalarına izin vermezsek hiç bir sivile zarar gelmeyecek."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KOMUTANIM [Texting]
Humorher şey yanlış bir telefon numarası ile başladı. Arkadaşına yazmak isteyen yaren komutana yazdığından habersizdi