Hellü.
Oy sınırı 10 izlenme 40
💙
Oğuzhan karan'dan.
Yarene bile haber vermeden göreve gitmek zorunda kalmıştım, bu benim için çok zor bir şey di kendi mi o kadar kötü hissediyordum ki, belki ben telefonlarına bakmıyorum diye üzülüyordur buna yapa bileceğim gerçekten bir şey yoktu.
"Komutanım, bu bölge temiz."
"Tamam fatih, helikoptere doğru gidelim." derken bir anda silah sesleri patlamaya başladı.
"Hani temizdi lan bölge." Diye çıkıştı emre, haklı bir sitem ama.
" Birlikte baktık komutanım hatırlatmak isterim."
Emre göt gibi kalınca olaya dahil oldum, " sizin yapacağınız işe sokayım ."
"Teşekkürler konutanım." Diye bağırdı emre.
"Lan emo bir şurdan çıkalım sana neler yapıyorum ben."
"Komutanım bitek ben miyim de."
"Oğlum siz ne geveze insanlarsınız lan"
"Şuan sıcak bir çatışmanın içerisindeyiz ve sizin yaptığınız muhabbet bu mu gerçekten." Diye bağırdı diğer taraftan Batuhan, gene haklı bir isyan.
Hay amına koyayım ya bunlar çok, baya baya tuzak bu..
"Her bir kurşuna bir kelle istiyorum, yoksa burdan sikseler çıkamayız." Diye bağırdım.
"Büyük bir zevkle komutanım." Ah bu emo yok mu, var sorun bur da zaten.
🧡
"Komutan bey"
Siz: naberr.
Siz: niee bakmion ki
Siz: komutann
Siz: korkmalı mıyım
(1 hafta sonra)
Siz: 1 hafta oldu hâlâ yoksun
Siz: umarım düşündüğüm şey olmaz
Siz: sen bakmasan da ben yazmaya devam edeceğim bilgin olsun komutan.
Siz: bugün sınıf dan bir öğrencim bana çiçek almış biliyormusun.
Siz: kedi aldımm, daha doğrusu sokakta bulduğum kediyi eve aldım ama aşısını fln yaptırdım miss gibi birde banuo yaptii
Siz: bir fotoğraf gönderdiniz.
Siz: çok tatlı değil miiğ.
Sonrasında ise Oğuzhan'dan mesaj beklerken uyuya kalmışım.
Oğuzhan karan'dan.
Sikseler çıkamayız dediğim yerden çok güzel bir şekilde çıkmıştık hepsinin leşini oraya serip gelmiştik aslanlarımla.
Karargâha gelmemizin üstünden iki gün geçmişti ama ben hâlâ yarene yazamıyordum çünkü çatışma sırasında telefonum düşmüş ve camı kırılmıştı, şimdi ise tamire yollamıştım bugün saat dört gibi gelecekti saat şuan üç buçuk civarlarındaydı, yani telefonum kaç kez böyle kırılmıştı ama böyle hiç saat sayacak kadar umrumda olmamıştı valla.
Kendi kendime düşünürken arkamdan birinin omuza dokunmasıyla düşüncelerimden sıyrıldım gelen kişi aybikey'di, elinde ise bir kargo paketi lutfenn bu benim kargo paketim olsun.
"Komutanım bu size, daha yeni geldi."
"Sonunda be Aybike başkan sabahtan beri bu kargo paketini bekliyorum."
"Ne bu heyecan komutanım ilk defa telefonunuzu böyle heycanlı bir şekilde bekliyorsunuz." Yüzünde ki sırıtış her şeyi belli ediyordu zaten.
"Hadi ver şunu da git sevgilinin yanına rahat bırakın beni şimdi."
" Tamam reis ya sakin." Bir de alay ediyor benimle terbiyesiz.
"Hadi Aybike bekleme yapma."
Aybike paketi verip odadan çıkınca hemen paketi açtım, oh be sonunda kavuştum yareni me. Hemen telefonu açtım bildirimler düşüyordu hemencicik WhatsApp'a girdim."Mavi gözlümm"
Mavi gözlümm: naberr
Mavi gözlümm: nie bakmion ki
Mavi gözlümm: komutann
Mavi gözlümm: korkmalı mıyım
Mavi gözlümm: 1 hafta oldu hâlâ yoksun
Mavi gözlümm: umarım düşündüğüm şey olmaz
Mavi gözlümm: sen bakmasan da ben yazmaya devam edeceğim bilgin olsun komutan.
Mavi gözlümm: bugün sınıf dan bir öğrencim bana çiçek almış biliyormusun.
Mavi gözlümm: kedi aldımm, daha doğrusu sokakta bulduğum kediyi eve aldım ama aşısını fln yaptırdım miss gibi birde banuo yaptii
Mavi gözlümm: size bir fotoğraf gönderdi.
Mavi gözlümm: çok tatlı değil miiğ.
Siz: çok tatlı bir kediymis
Siz: sana yazamadım göreve gitmiştim.
Siz: birde üstüne telefonum kırılınca.
Hemen çevrim içi olmuştu kurban olduğum.
Mavi gözlümm: göreve mi gitmiştin
Mavi gözlümm: 1 haftadır o yüzden yoktun.
Mavi gözlümm: Allah senin belanı vermesin Oğuzhan nasıl korktum biliyormusun ben burda
Mavi gözlümm: mesajlarıma cevap vermeyince sana bir şey oldu sandım pislik herif.
Siz: valla çok acele bir görevdi yoksa sana haber vermeden telefonu kapatmazdım.
Mavi gözlümm: biliyorum.
Siz: korkulacak bir şey yok iyiim ben.
Mavi gözlümm: sana göre yok tabi, ben burda senden haber alamadım farkında mısın sen, eşek herif.
Siz: cvp yok reis haklısın.
Mavi gözlümm: evet haklıyım
Mavi gözlümm: benim derse girmem lazım hadi
Siz: iyi dersler hocam
❄️
Buluşsunlar bunlar artık yav gına geldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KOMUTANIM [Texting]
Humorher şey yanlış bir telefon numarası ile başladı. Arkadaşına yazmak isteyen yaren komutana yazdığından habersizdi