POV Jull
Vzbudila jsem se, asi jsme museli s Ely usnout u filmu, vstala jsem a šla do koupelny , mezitím se Ely též vzbudila. Tak nějak jsme si myslely že už Sára bude doma, tak jsme šly do jejího pokoje ale nikdo nikde
"hey co když se něco stalo?" řekla Elda a já trochu zpanikařila, jenom přece Sára je z nás ta která vždy je doma včas a vše dodrží.
"třeba je ještě s Petrem" zmínila jsem, ale i tak to bylo divné
"zavolám jí" řekla Ely, já jen doufala že to zvedne a řekne že je s Petrem
"nezvedá to" řekla a ja se tomu musela zasmát protože je něco okolo osmý, a pochybuju jestli je s Petrem, tak že jsou vzhůru.
"počkáme pár hodin ještě, třeba je fakt s Petrem", Ely souhlasně kývla a dál jsme tomu pozornost nevěnovali,
i když mě to moc nešlo, tak Ely šla zatím dělat něco k snídani.Pov Petr
Vzbudil mě zasranej zvonicí telefon, nechtěl jsem vstávat ale furt to zvonilo, zamumlal jsem něco jako kdybych věřil že se to tím vypne, ale hovno, vstal jsem opatrně a zjistil že to je Sary telefon, volaly ji holky chtěl jsem to zvednout ale přišlo mi to blbý, vzal jsem tedy telefon a šel k posteli za Sárou a řekl ji že ji volají holky, ignorovala to a dal se snažila usnout.
No jasně ona si v klidu bude spát a mě to vzbudilo, tak to vůbec, pomyslel jsem si.
Šel jsem k ní a začal ji prvně něžně budit, ona něco zamumlala a spala dál. Dával jsem ji teda menší polibky na její tělo a to nějak to zabralo, "co děláš" řekla hezky a já jsem pokračoval, zvedla hlavu, chytla mi ruku se kterou jsem jel po jejím těle, podíval jsem se na ní a šel k ní blíž, tudíž jsem byl nad ní, dal jsem jí pusu na čelo a lehl si vedle ní, tím jsem ji naznačil aby si lehla na mě, dala tedy svou hlavu na mou hruď a jednou rukou obtahovala jemnými dotyky moje tetování na ruce.
Tuhle chvilku ale vyrušil její zvonící telefon, volali ji holky, zase, telefon jsem ji podal, ona ho zvedla řekla jim vlastně,že je v pořádku a že se kdyžtak později ozve. Pak šla zas ke mě a na chvíli zas usli, jenom přece furt bylo o kolo osmé hodiny.
YOU ARE READING
Něco, co byla čistá náhoda
Fanfiction"hele tamhle někdo stojí u auta" řekli jsme a šli jsme se podívat a stal tam.... příběh, který nám změnil život, a přitom to byla jen čistá nahoda ‼️Vše v příběhu je vymyšlené‼️