M-am trezit și astăzi mai tare ca niciodată.
Futu-i,cum fac să potolesc pofta asta de sex care nu se oprește niciodată?
Sunt doar eu un animal sălbatic obsedat sexual,sau toată lumea e așa?
Cu întrebările astea existențiale îmi incep ziua.
Am uitat să mă prezint.
Sunt Patrick și sunt un bărbat.Ca oricare altul,doar că eu și recunosc faptul că am o latură sexuală ce poate părea "bolnăvioară".
Nu mă pot abține și nici măcar nu încerc.Cum văd o tipă bună,gândul meu zboară direct la cum aș fute-o până la epuizare.Până nu s-ar mai putea ridica din pat.Sau de oriunde am executa orizontalul.Îmi creez filmul atât de detaliat,încât uneori mă sperie și pe mine.
Ies să îmi iau dintr-ale gurii și ce crezi?O văd pe vecina de la 3, îmbrăcată în colanții ăia strâmți care îi intră perfect în pizduța ei minusculă.
Obligatoriu sunt constrâns să o ocolesc cu privirea, întrucât evident că mă holbez.Instinctul meu e să opresc amărâtul ăsta de lift,apoi să ii sfâșii colanții ăia,să o fut puternic până atunci când urlă animalic și trezește toți vecinii.
Ceva îmi spune însă că soțul ei nu ar fi tocmai de acord.
Vecina e tinerică,să aibă maxim 23.Alt lucru despre mine.
Imi plac maxim astea tinere.
De la 18 în sus,ca să ne înțelegem,dar nu prea în sus.
Cât mai între și până în 20,dacă se poate.
Nu au dramele alea de căcat și sunt mult mai pragmatice.
În plus te fut de îți ies ochii.
Și zâmbesc coaie,din inimă,vibrează frumos și pur.
Concluzie,5 minute ieșit din casă și deja prima tentație pe care am ocolit-o cu grație.
Judecă-mă,înjură-mă,zi ce vrei,dar îți voi prezenta gândurile perverse care aparțin oricărui bărbat dar pe care niciun bărbat nu va recunoaște vreodată că îi aparțin.
Eu sunt aici pentru ca tu să poți intra în creierul oricărui bărbat,cu riscul de a întoarce toată populația masculină împotriva mea.
(Miserupe.com cum zice o cocalăriță pe care am avut ghinionul să o "cunosc" pe Tik Tok in timp ce încercam să îmi promovez cealaltă carte.Mult respectabilul:"Muie cu găleata îi doresc parvenitei!")
Am ajuns la magazin,mi-am făcut cumpărăturile și m-am oprit la o casă de marcat: casierița simpatică foc, bucățică,numai bună de futut și ea.Mă uit preventiv la mânuță,nu văd semne evidente de vreo să îi zicem așa nefericită căsătorie,îmi scanează produsele și plătesc.
In gândul meu îmi spun:"de ce nu" și o întreb dacă îmi dă instagramul ei.
Mă privește zâmbind și mă refuză politicos,îmi iau eu traista nițel dezamăgit și mă îndrept înapoi spre casă.
Vară, fustițe scurte,un chin olfactiv,practic și efectiv.Mi-am ales un loc de muncă cu premeditare, știam că voi avea parte de colege tinerele,spre norocul meu majoritatea și frumoase.
Intervin probleme gen iubiți,dar întotdeauna se pot despărți,corect?Deci e bine să fii acolo pe baricade,nu știi niciodată când poți fii umărul pe care sa plângă iar de acolo situația poate evolua în mod fericit.
Mi-am ales și programul intenționat:lucrez după-amiază în așa fel încât să îmi văd de activitățile de uliu de noapte.Care cred că e evident că sunt îndreptate într-o unică direcție: A FUTE!
CITEȘTI
🔞În Mintea Unui Bărbat🔞
Fanfiction"O incursiune în mintea unui bărbat,cu toate fanteziile perfect ascunse umanității...o lume pitită intenționat umanității!" ⛔⛔⛔⛔⛔⛔⛔⛔⛔⛔⛔ Țin să precizez următoarele:dacă îți dorești să continui să trăiești în lumea ta perfectă,să stai departe de ceea...