🐈Back to reality but there is something...🐈

56 1 0
                                    

In avion am ghinionul teribil de a sta langa un tip certat cu igiena,săpunul,cultura,clasicul bombardier fara ghilimele,singurul aspect pozitiv e că pe aceștia îi protejează Dumnezeu,deci nu e risc de prăbușire.
Deschid wattpadul și mă apuc de citit o carte care a devenit preferata mea,o menționez pentru că altfel nu se poate 🔞JAMES🔞 scrisă de o tipă care e decât foarte tare @damariart .Chestia șmecheră e că Flavia mi-a zis de aplicația asta,când eram in avion la zborul de dus,înainte să mă ignore total că am fost prea kinky.
Hm...nu îmi place că deja am menționat-o cam des,putina demnitate,stimabile!
Viața merge înainte!Cu sau fara sânii perfecți ai Flaviei,surâsul ei,funduletul acela durabil grav,pizduta ei perfect de roz, buzele acelea divine pe pula ta...coaie stop!
Cred că am zis cam tare că bombardierul îmi aruncă o privire de genul:"Boss e probleme?"
Ii zâmbesc mai fals decât orgasmul pițipoancelor care își fac poze doar lor pe yahtu-ri uitând să introducă burtoșii libidinoși pe care ii sug in peisaj,imit un scuze "căștile boss" și încep să înțeleg de ce ii place atât de mult cartea asta.
O recomand cu draga inimă tuturor,deci neapărat dacă aveți mințurile bolnave și perversitatea va curge prin vene sa o citiți.Mind blowing.
Problema acestei cărți e că te cam apuca pofte de chestii sau îți provoacă erecții sau eventual se lasă cu umezeală,deci după 2 capitole decid că nu e cazul sa continui,am descărcat un playlist tot al Flaviei,deci ii dau cu niste Weeknd,de a cărui existență nu știam dar știam una dintre piese de la 50 Shades of Grey.Om bătrân,na...
Ideea e că a mers ca uns la futaiurile intense avute,așa că adorm,uitând de lume și cu gândul la cum ar fi fost ideală o muie acum,relaxant de idilică și siropoasă...

Aterizare...aeroportul ăsta e făcut să te facă să ai pofta de rahaturile care au preturi de 5 ori mai mari decât în restul aeroporturilor europene,țara noastră e făcută toată pe japcă,suntem campeones del Mundo,in pula mea.
Îmi târăsc a ură și ciudă bagajul,berbecul din mine îmi zice:"dă-l in morții lui,sunt doar haine,lasa-l aici",cumpătatul din mine spune "lasă coaie că sunt bune,mai un ban de o ieseala și așa ești vai morții tai îți termini salariu in ziua 10 maximum",drept urmare după vreo 10 minute mă îndrept mirobolant către locația unde îmi odihnesc de obicei oasele".
Pentru niste lei in plus ai opțiunea pe Uber sa nu îți vorbească șoferul,o activez cu drag și efectiv mai ațipesc vreo 30 de minute până când aud "băiatul,băiatul,am ajuns".
Salut sper politicos pe nenea,apoi mă arunc în dus unde îmi trag o fenomenala labă îndelungată deruland evenimentele culminante ale acestei vacante.
Mă arunc în pat,ii scriu lui Rux că am ajuns,nu îmi răspunde,așa că îmi da cu draperiile ochilor spre stingere.
Cum după mult timp însă nu mi se mai întâmplase,realizez că parcă ceva ar lipsi din pat,ori cineva?

🔞În Mintea Unui Bărbat🔞Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum