🌹Secret discret 🌹

79 3 0
                                    

Aventura asta in 3,a fost epică.Ce poți să îți dorești mai mult decât 2 tipe super-open cu care sa faci un masacru in pat?

Mă uit la ceas și realizez că mai am 2 ore și gata,mini-vacanta asta a luat sfârșit.
Din fericire,Flavia care este la fel de perversa ca si mine,a filmat tot,iar ultima repriză ne-a regăsit futandu-ne toți 3 in timp ce trăgeam cu ochii la ceea ce filmase ea mai devreme.Eu și mai dement de fel am filmat și asta,pentru că... de ce nu?
Inutil să zic că și asta a fost o experiență super-orgasmica,pe care sunt convins că niciunul dintre noi 3 nu o va uita.

Oftez in timp ce trag din țigară,cu gândul că voi reveni la viața reală și haotică de București,in timp ce ele două sunt la duș și instinctiv aud niste gemete.
Mă fofilez încet pe tălpi ca un hoț in căutarea jack-pot-ului vieții,și le văd cum sunt îmbârligate într-un 69 de toată frumusețea.

-Nu poate să vă lase omul 10 minute că va găsesc înfipte.
Care îmi face și mie o muie?
-Ma duc sa iau telefonul între timp ți-o suge Rux,hai muisto rârâită,suge pula fostului coleg!
-Sa nu uiți călușul, târfulito,îi șoptesc la ureche Flaviei,in timp ce îi articulez o palmă peste curul ăla extrem de futabil,e grav facuta in ciuda pulii pustoaica asta de 1,61.
Rux îmi face semn cu mâna să mă apropii in timp ce de-a dracu și ambițioasă își bagă și 2 degete in pizdă in timp ce mă privește fix in ochi.
-Fute-ma in gât că și cum ar fi ultimul lucru de care depinde viața ta,nemernicule!
-Tu mă faci să-mi dau demisia și să te țin înfiptă în pula de dimineața până seara, muistă pofticioasă!
-Am combinațiile mele și micile mele secrete,n-ai tu treabă,mă mai gândesc dacă îți dezvălui ceva,treci încoace și dă-mi muie!
-Intai sa îți fut țâțele alea,clasa 1, curvă nesătulă!Când le-ai tunat?Te știam mai cam fără...
-Secret discret,golane,hai treci aici sa mi le fuți,in timp ce îți sug capul pulii!
Mă poziționez bine intre țâțele alea arătoase nu zic nu, încep să pompez ca un maniac,futând sacadat iar Rux are grija din când în când să sugă bine de tot capul pulii,chiar are forța unui aspirator și alta nu.
Între timp apare și Flavia cu călușul ăla pus și uitandu-se cu ochii aia timizi la mine,se aplecă la Rux,o sărută,apoi preia controlul.
Mă privește în ochi și apoi își bagă toată pula până în gât în timp ce geme,pentru că Rux a început sa ii sugă lindicul.
Puștoaica asta e pericol pur, nu am cunoscut vreodată pana acum vreo tipa care sa fie făcută în ciuda pulii mai mult decât ea.
Buze perfecte de muistă,sânii perfecți cu niste sfârcuri dumnezeiești,o pizda strâmtă rozalie de ai sta sa o lingi de dimineața până seara și un cur superb.Toate natural,ceea ce e si mai una la un milion si alta nu.
Iar modul în care se uită in ochii mei când îmi suge pula,e din alta galaxie și alta nu.
Parca îmi citește în gând și îmi simte pula cum vibrează,semn că îmi dau drumul curând,îmi ia mâinile și mi le pune în părul ei, să o împing și în curând am cel mai puternic orgasm in gâtul ei.
-Scuipa-ma in gura,vreau să îți mai înghit tot lăpticul încă o dată!Și dă-mi palme peste fata și sâni!
Rux își vede bine de treabă,se vede că și ei îi place pizda aia perfecta a Flaviei,eu respect cu strictețe cerințele,o scuip in gura,îi dau cu pula peste fata și trăgând-o puternic de par incep sa îi fut gâtul ăla fara oprire,ador sa o aud cum se îneacă cu pula și cu fiecare ocazie cand o las sa respire puțin,se uită in ochii mei.
-Suge-mi pula,muista mea sexy,inghite-mi tot slobozul,ești curva mea,clar?
-Da,iubitule,vreau sa îți înghit tot lăpticul,da-ti drumul in gâtul meu,îl vreau pe tot.

Îi prind parul din nou cu putere și o trag adânc,mai adânc că niciodată și simt cel mai puternic jet de sloboz cum o umple iar în gat,efectiv îmi tremură picioarele și nu mai am echilibru.
Efectiv cea mai tare muie a vieții mele!

-Acum,(după ce îmi curăță bine pula de sperma),vreau pipi in gurita și apoi ți-o sug iar,imi zice ea in timp ce Rux zâmbește si se alatura ei, așteptând cuminte sa le urinez corpurile excitate,se vede că au și aceleași fetișuri.
Jetul iese puternic,nu apuc sa termin că Flavia o înfige iar în gat și simt că mor acolo.

Best ever experience îmi zic și mă gândesc pentru o clipă că mi-am găsit jumătatea perversa.
Da,știu oamenii normali își caută jumătatea pereche,eu nu sunt normal.

Rux mă trezește la realitate,am zborul într-o oră,așa că îmi apuc bagajul și direcția aeroport.O lăsăm pe Flavia pe drum și rămâne că ne mai vorbim,eventual,nu rezist și o sărut grav in timp ce îmi strecor că de adio o mana printre picioarele ei și îi spun:"Repetam curând,sper,nu?"
Se uită timid la mine și își mușcă buzele,apoi pleacă fără să zică nimic.
Oftez și mă urc în mașină,Rux îmi face semn să mă grăbesc.
La aeroport bahaos tipic,ăștia să mor eu de nu sunt frați gemeni cu românii,napoletanii.
-Rux,a fost mai mult decât fantastic,ce sa zic,futaiul vieții am tras cu voi doua,rămâne în istorie!
-Sa știi că da,aia mică a fost cireașa de pe tort!
-Nu mă gândeam să fii așa deschisă la experiențe de genul,prost eu in liceu că de știam...
-Taci,nemernicule că mai bine mai târziu,decât niciodată.
-Un mic secret discret,mi-l zici acum,la despărțire?
-Am avut crush pe tine prostule in liceu,dar nu te-ai prins,mai am mai multe,dar poate când vin in tara repetam,asta daca nu ne punem mintea sa ne facem și noi oameni de casă,alții la vârsta noastră au deja 2-3 plozi.
-Fereasca Sfântul,Rux,lasă să facă ei și pentru noi!
-Niciodata nu spune niciodată,Patrick,in plus...eu nu ți-am zis că nu am pe cineva,ai subînțeles tu.
-Tu și secretele tale discrete,diabolico,hai pa,că pleacă avionul fara mine și deja mi-e dor sa îmi sugi pula...
-Fugi,ai grijă de tine!
-Asemeni,bella!
Mini-vacanta mea se încheie,mă urc în avion,iar gândul in zboară la Flavia și îi trimit un mesaj:
"-Esti genială, ștrumfix,a fost o plăcere imensă tot!Nu o sa uit niciodată ochii tăi și senzația buzelor tale,care mă cuprind"
Doar că...mesajul nu apare trimis,intru pe profilul ei de Instagram și surpriza...blocat!

Futu-i,îmi zic,asta da vacanță!

🔞În Mintea Unui Bărbat🔞Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum