Stă bine pe corp,nu ai zice că are 35 de ani.Se vede că traiul,soarele și mâncarea din Italia i-au prins bine.
Nu s-a schimbat prea mult din liceu,dimpotrivă ai zice că a fost o evoluție foarte pozitivă.
-Șomâltoaco, buongiorno sau como să zice la portughezi de Rahova aici la voi.
-Ce faci dementule,nu aveai stare?
-Aveam necesitatea schimbării peisajului,in plus e o viață de când nu ne vedem.
Hai la mașină,te duc să mănânci o pizza adevărată,de unde a început totul.
-Ce as manca eu tot cu p incepe,dar fie hai sa rabatăm.
-Acelasi porc ai rămas!
-In schimb tu te-ai făcut o bunăciune!
-Adica?In liceu nu arătam bine?
-Ba da,dar parca ai înflorit acum,e clar că îți priește viața asta plina de soare.Ne îndreptăm către mașină,îmi scutur urechile după zborul asta cam zdruncinat și ne oprim la un fel de restaurant cu terasa.
Vine chelnerul,vorbește un fel de africană veche și altfel nu,numai a italiana nu suna și după ce rânjește porțelanul la amica mea,se duce către nicăieri sau mă rog,unde avea el treabă.Mă uit la amica mea si in timp ce mă gândeam cu bucurie la muia fenomenala pe care mi-a făcut-o Flavia mai devreme,mă lovește un gând:
"Tare ar merge sa le dau la muie Flaviei și Ruxandrei in același timp.Dar întâi să o fut pe Rux corespunzător,apoi vedem în care gaura mai aterizam".Vine și prânzul,mancam noi ce era pe acolo,râdem,glumim,ne amintim de copilărie și apoi mergem spre apartamentul ei,mă arunc direct in dus și stau acolo vreo 20 de minute.Jetlagul își spune cuvântul desi a fost un zbor de vreo 2 ore maxim.
In cap evident muia divină pe care mi-a făcut-o Flavia,se scoală pula și întâmplător mă trezesc cu Rux când intră să își ia ceva din baie.
Situația nițel penibilă,dar în avantajul meu.
-Si eu aveam pofta de ceva tot cu p,treci aici la mine în gură,îmi zice ea și dintr-o dată simt cum îmi dispare pula in gura ei.Aparent era neumblată de multișor altfel nu îmi explic cum de o suge ca o disperată, își dă singura palme și se îneacă cu pula mea,apoi își bagă degetele pe gât și se îneacă singura.
La un moment dat,se îndreaptă către un sertar și scoate un dildo de vreo 20 de cm și îl bagă direct in cur și începe să sară în el în timp ce mă privește în ochi și îmi suge pula ca ultima curvă.
Imaginea e totală,dildoul ăla mă sperie,dar aparent am de-a face cu o alta starleta porno.
Scot demonul din mine(unul dintre ei că mai mulți )și o pun capra,îi înfig adânc pula in cur și dildoul in pizda.
O simt cum tremura de plăcere și încep să o trag de par,o împing cu pizda in dildo,in timp ce îi fut curul cu putere,dau in ea cu ură parca în ciuda,sa o satur.
Fata e bățoasă și îi place maxim,dar e rândul meu acum sa ii dau cu daună totală.
Îi înfig pula până în gât,de data asta in 69 și nu o las sa respire in timp ce îi nenorocesc lindicul cu limba,îi fut pizda bagand in ea 3 degete adânc.Ii rup gaoaza cu dildoul ăla pe care îl bag pe tot,deja nu mai are forță și nu mai poate intelege ce i se intampla.
Pizda i se udă incontinuu,pare că are și orgasm anal,e un întreg masacru ce se lasă și cu squirting.
Nu mai rezist mult,sunt băgat in gâtul ei adânc de vreo 4-5 minute și o inund cu sloboz,in timp ce îi spun:
-Inghite tot târfo,baga tot în gâtul ăla de sugătoare de pula!Și apoi continuă,până te umplu din nou,clar?
Execută ordinul cu multă acuratețe,se udă și mai temeinic și apoi o pun in genunchi și îi spun sa deschidă larg gura pentru că a venit momentul sa ii urinez in gura și apoi pe cur.
-Sunt ultima târfă,umple-ma cu pipi peste tot și apoi fute-ma iar în gură!
-Baga-ti degetele pe gât,și uită-te în ochii mei in timp ce te îneci,ești o târâtură bolnava pentru pula așa e?
-Da,sunt muista ta și vreau să mă fuți peste tot,vreau să mă umplii toată!
-Cat de mult îți place pula, târfo?
-Cel mai mult și ador sa o bag până în gât!
-Atunci pregătește-te pentru asalt, sugătoarea mea de pula.
Inspirat de faptul că trebuia să mai fie ceva in sertarul ăla de unde a scos dildoul,am găsit acolo niște clești pentru sâni pe care i-am aplicat imediat,o mini-zgarda și un bici,drept urmare a urmat futaiul sado-maso:
îi fut gâtul puternic și o sufoc până lacrimeaza,apăs pe cleștii aia pentru sâni încât să freamăte de durere,o pun sa sară în dildou cu putere și o trag de zgarda inspre mine,apoi o pun sa ma linga cu multa determinare in fund si alternez fututul in gât cu linsul in fund,scuipand-o des in gura si inecand-o si mai des.
E rândul să își mute dildoul in cur,drept urmare o pun sa își bage 5 degete in pizda care e deja leoarcă,iar pentru preț de 10 minute îi fut adânc gâtul fără pic de milă,atât de puternic încât mă mir cum mai rezistă.
Dar fata e făcută pentru suptul pulii și rezista bine,mai ales atunci când îmi dau drumul direct in gâtul ei cu un jet de nu îl credeam nici eu real.
-Ramai acolo,muisto,se simte prea bine in gâtul tău,rămâi așa îi zic și nu ies pentru alte 3-4 minute.
-Esti un nemernic,îmi zice ea in timp ce îmi aduna cu limba ultimele picături de sperma de pe pula.
-Iar tu ești făcută în ciuda pulii și îți place să te fuți ca o nesătulă de ești!
Ne-am făcut un duș in 2,destul de senzual,capul ar mai fi vrut o tura,dar pula s-a dat bătută de la atât război pe ziua aia așa că am dormit până pe la un 8 a doua zi.
-Rux,îți plac fetele?
Prim gând matitun,na.
-Te gândești la sensul la care mă gândesc și eu,presupun.
-Exact ăla!
-Hm,am avut o experiență în facultate cu o tipă,a fost interesant.
-Am cunoscut o puștoaică in avion,te bagi la ceva in 3 daca ar vrea și ea?
-Tu ai venit cu gânduri numai de futai,de vizitat nu vrei sa vezi nimic?
-Cladiri că și peste tot in lume,nu mă atrag,prefer sa mă simt bine.
-Pai scrie-i sa ne vedem la o cafenea care e aproape de aici.
Zis și făcut,Flavia a ajuns cam într-o oră,aparent nu e tocmai mic Napoli asta,am văzut cum Rux a privit-o cu interes.
Le-am făcut cunoștință și cum timpul meu era destul de prețios,m-am aplecat în stilul clasic la urechea puștoaicei și i-am zis:-Azi îmi sugeti pula la dublu,muista mea pofticioasă,îmi e dor sa îți simt petalele alea de trandafir pe pula mea.Abia aștept să te linga in pizda in timp ce abuzez de gatuletul acela de târfă sugătoare de pula care ești!
Evident,timida de fel,s-a înroșit dar mai mult ca sigur s-a și udat,modul în care își mușcă buzele îmi confirmă faptul că îi surâde ideea și ei.
Ne terminam cafele și ne îndreptăm către un hotel ales de către Rux,e destul de rezervată pe cât este de curva.Vorba aia veche i se aplica aparent.
Am luat din arsenalul amicei mele și am hotărât ca Flavia să fie supusa,sclava.
I-am aplicat sistematic cleștii pentru sâni,un fel de căluș pentru gură care sa o ajute sa țină bine deschisă gura în timp ce îi fut eu gâtul și evident dildoul direct in cur.
In timp ce eu îi fut bine de tot gâtul acela de muistă udă de plăcere,Rux îi înfige monstruozitatea tot mai adânc în cur,asta mica da ochii peste cap de placere iar eu profit să o innec și mai mult
-Sclavo,treci și linge-mi pizda,o aud pe Rux cum zice dintr-o dată probabil excitata de la inecaturlle Flaviei.Iar tu,treci și rupe-mi gaoaza!
Bun,îmi zic,se face atmosfera și mai interesanta.
Rux îi dă jos călușul că sa poata avea loc sa o linga cum trebuie ,iar eu mă poziționez sistematic în curul lui Rux,începând să o fut cu sălbăticie și multă pofta.
Mă excită grav cum e linsa in pizda și de cum geme,așa că o fut animalic până mă slobozesc in găoaza ei.
Acum ele 2 fac un 69 și privesc spectacolul in timp ce mă odihnesc puțin,dar îmi amintesc că vreau sa îmi fie suptă pula grav de către muistele astea 2 care divinizează pula mai mult decât orice și care merita abitir futute in gat până la epuizare.Le pun capra și încep a le fute pe rand in pizdă care sunt deja leoarcă de la atâta lins și supt,in timp ce ma folosesc si de dildo,alternez fututul in pizda si in cur,pana le incing bine pe ambele.
Între timp ele se sărută se ating,nebuniile lor,ideea e ca le place.
-Muistelor, treceți la supt pula,le ordon.
Parca ghicindu-mi în gând au început să îmi sugă pula până în gât ambele într-un ritm atât de puternic de parcă au fost vorbite să mă termine in 5 minute.
Au început sa îmi linga pula amândouă și să se sărute la capul pulii atât de apăsat,își dădeau limbi in gura pe toată lungimea,apoi se împingeau una pe cealaltă care sa înghiți pula mai adânc.
Le pun sa își frece lindicurile in timp ce îmi sug pula,e mai excitant așa și geamatul lor îmi întărește erecția.
In curând simt că explodez și o pun pe Rux sa o împingă pe Flavia la maxim și să o țină strâns de par că sa explodez cu sperma in gura ei.
Rux executa,Flavia o simt cum se sufoca și ar vrea sa se retragă dar Rux a înțepenit-o bine și nu are de ales decât să înghita tot și să o sugă in continuare pentru că nu s-a terminat.
Flavia are pula mea până în gât,iar acum Rux îi linge pizda și îi infige dildoul tot în cur.Pustoaica e plina peste tot și nu are scapare
Simt cum ii pulseaza gâtul,îi tremura tot corpul și decid că e suficient după ce o mai slobozesc in gât încă o dată,simultan cu un orgasm pe care i l-a provocat Rux.
Le spun sa meargă cu mine la baie și sa deschidă gurile acelea de târfe că sa urinez in ele și le mai dau după aceea încă o muie de data asta Rux a vrut sa o ia in gat,iar Flavia a tinut-o bine de tot,să nu piardă nicio picătură din lichidul prețios pentru care sunt atât de curve și disperate.
Duș de relaxare,apoi comand ceva de mancare si ne punem iar pe treabă cum este frumos.
Rux îmi da limbi in fund,Flavia suge încet dar sigur și adânc pula,fără nelipsitul frecat și mângaiat de pizde,altfel nu se poate.
Nu mai am răbdare șii ncep.sa le împing pe amândouă cat mai tare simt cum Flavia se chinuie sa înghita toată pula,la fel cum simt limba Ruxandrei tot mai apăsată,o trag pe Flavia și o scuip in gura și.peste sâni apoi îi înfig iar toată pula in gat.O ridic și pe Rux și îi scuip și ei în gura apoi o împing la loc.
După ce îi fut încă o dată ca un maniac gâtul Flaviei,o pun și pe Rux sa îmi sugă pula și îmi dau drumul la sperma in timp ce ele se sărută având capul pulii mele in gura,fiecare,jumătate.
CITEȘTI
🔞În Mintea Unui Bărbat🔞
Fanfic"O incursiune în mintea unui bărbat,cu toate fanteziile perfect ascunse umanității...o lume pitită intenționat umanității!" ⛔⛔⛔⛔⛔⛔⛔⛔⛔⛔⛔ Țin să precizez următoarele:dacă îți dorești să continui să trăiești în lumea ta perfectă,să stai departe de ceea...