🤔Capitol extra: Limitări mentale🤔

329 6 1
                                    

🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤

România.
Această țară mirobolantă.
Profund rasistă,profund creștină, profund pro-familie.
Pe de altă parte:cele mai multe avorturi din Europa,cele mai multe femei exploatate de către benzi de traficanți de carne umană.

Eu sunt doar un bătrân peste care au trecut niste multi ani.

Am avut norocul să fiu înconjurat de noua generație,care sunteți voi cele care sunteți pe aici.Iar eu cred în voi,până în măduva oaselor.

Cred că puteți schimba cutumele învechite,rasismul,xenofobia,homofobia și mentalitatea de turmă.

Iar pentru asta eu vă mulțumesc anticipat,așa cum vă mulțumesc că sunteți pe aici să dați cu ochișorii pe cărțile mele.

Cartea asta vine din inimă pentru voi,o să ating acele subiecte sensibile cu speranța că,măcar și doar una dintre voi să nu se lase păcălită de mintea noastră adeseori diabolică masculină.
Dacă asta se va întâmpla,eu declar misiunea mea împlinită.
Pentru că,in adâncul sufletului meu,sunt cel mai feminist misogin care există,veți înțelege și de ce.
Printre altele am fost crescut de o regină,ceea ce mi-a insuflat vrând-nevrând totalul maxim respect față de voi,regine!
Duminică frumoasă de la al vostru YourDemonHoney!

🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤

🔞În Mintea Unui Bărbat🔞Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum