⛔Capitol extra 2:Sfaturi practice⛔

245 4 1
                                    

🖤🖤🖤Răscolind printre amintiri îmi vin în minte câteva sfaturi practice pentru voi,unele trăite pe propria piele,altele garantate de către experiența de viață a altor persoane,apropiate mie.

-Ești o tipă care întâmplător a avut o relație din care a rezultat o fată,ulterior incepi o nouă relație cu un alt bărbat.Îți recomand să nu aibă loc o conviețuire în 3.
Exista 90 la sută șanse să se întâmple ceva intre cei doi,iar suferința la care poți fi expusă,crede-mă poate fi devastantă.
Conosc un caz concert în care acest lucru s-a întâmplat după 5 ani in care respectivii locuiau în aceeași casă.

-Îți garantez că cel mai bun prieten al tău, dacă "ai ridica coada",nu ar spune nu.Se află lângă tine cu un motiv,nu te lăsa iluzionată de faptul că e mereu acolo, aparent necondiționat.Este doar un "prădător" cu un plan.Nu există prietenie între un tip și o tipă,astea sunt baliverne.Întotdeauna una dintre părți are sentimente pe care nu le dezvăluie.Unica excepție poate fi dacă tipul e gay,acolo te poți considera norocoasă.

-Nu avea niciodată încredere totală in cea mai bună prietenă a ta,nu dezvălui prea multe din relația pe care o ai,s-ar putea să înceapă să îl placă și ea pe el...

-nu asculta sfaturile acelei prietene frustrate,care vede viața ca pe o dramă,care a avut ea o relație foarte proastă și care își dorește să te convingă de faptul că toate relațiile sunt așa.Relațiile sunt diferite una față de cealaltă iar cu timpul vei învăța că orice experiență este necesară pentru a putea crește spiritual și uman.

-o relație pentru a putea funcționa are nevoie de următoarele:pasiune,grijă,respect,intimitate,dialog dar mai presus de toate de înțelegere reciprocă.E necesar ca ambii parteneri să își tolereze unul altuia comportamentele reciproc enervante,să rezolve certurile cât de curând posibil și să își fie cei mai buni prieteni înainte de orice.De cele mai multe ori sunt ei singuri împotriva lumii și a te lupta pentru propria fericire in cuplu e și asta ceva ce nu ține de oricine.Pentru că relațiile la fel că viața,nu sunt simple.Pentru persoana potrivită,atunci când faci mici compromisuri nici măcar nu par atât de apăsătoare,deoarece liniștea pe care o aveți în momentele bune nu poate fi recompensată de nimic altceva.
Foarte important:când vă certați,adu-ți aminte că sunteți voi doi împotriva problemei,nu unul împotriva celuilalt!

-Menține flacăra aprinsă,nu lăsa monotonia să își facă loc în relația ta.Păstrează pasiunea primei zile în care ați devenit un "noi" și fă în așa fel încât timpul să facă relația voastră un "noi de invidiat".

-Lasă dramele departe de relația ta.Nimic nu poate distruge o relație mai mult decât drama.Tu ca și fată ești mai emotivă,mai sensibilă,mai empatică.Amintește-ți că un băiat se maturizează mult mai greu,drept urmare plângi la filme,atunci când citești o carte,descarcă toate emoțiile facând lucrurile astea!
Ai dreptul de a fi fericită iar cel care este lângă tine are îndatorirea de a se lupta în fiecare zi pentru zâmbetul tău,nu te mulțumi vreodată cu "firimituri",dă-ți valoare și nu accepta jumătăți de măsură sau relații toxice!

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jun 25, 2023 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

🔞În Mintea Unui Bărbat🔞Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum