Návrat do Mystic Falls

924 33 1
                                    

Očima Klause

Je to přesně rok a půl co jsem odjel z Mystic Falls. Je načase to změnit. I když jsem Caroline slíbil, že už se v životě nevrátím.Mohlo jí dojít, že já svůj slib poruším..Celkem se mi stýská po MF, po Stefanovi a Damonovi co se vždy spikly proti mě. Po Eleně, pro kterou by každý udělal cokoliv. Po Caroline... Je na čase se vrátit. Dnes večer se koná ples jak všechny znám, budou tam.

Elijah- ,,Klausi?" vstoupil do mého pokoje a koukl na můj kufr se zabalenými věcmi... ,,Už odjíždíš?"

Klaus- ,,Ano bratře, je načase odsud na chvíly vypadnout" Zaklapl jsem kufr a zapnul kufr.. Přistoupil jsem blíže k Elijahovy. Elijah se na mě podíval a položil mi ruku na rameno, já svoji ruku také položil na jeho rameno. Pomalu mě přitáhl, aby mě objal. ,,Postarej se tu o ně... O Hope" Elijah přikývl a upíří rychlostí jsem popadl kufr a mířil přímo do mého auta..

Asi o 20 minut později jsem projel kolem známé cedule "Vítejte v Mystic Falls". Tělem mi prošel, takový zvláštní nával energie. Pousmál jsem se a šlápl jsem na plyn. Rychlost auta se zvýšila. Nakonec jsem dojel ke starému domku Mikaelsonových..Vybalil jsem si všechny věci, pár hodin jsem strávil s vybalováním a stěhováním. Vydechl jsem si a oblékl jsem se na ples. Vybral jsem si černé kalhoty a sako, pod to bílou košili s černou kravatou. ,,Jdeme plesat" vydechl jsem si a nasedl jsem si do auta připravený se se všemi znovu setkat.

Stál jsem tam, před budovou plných tančících a opilých lidí. Vstoupil jsem do vnitř a hned jsem vyrazil ke stolu se šampaňským. Hned jsem si nalil skleničku a kopl to do sebe.

Matt- ,,Klaus Mikaelson"

Klaus- ,,Matt Donovan, stále živý?"

Matt se začal smát.

Matt- ,,No to víš"

Matt se mi zdál jiný, sebejistější. Není to ta osoba co se mě bála potkat, není to ten Matt co se mi vyhýbal.

Matt- ,,Co tu chceš Klausi?"

Klaus- ,,Po Mystic Falls se mi začalo stýskat" odvětil jsem ..

Matt- ,,No jasně"

Najednou tam vešla ona. Byla nádherná, hezčí než si pamatuju. Nešlo z ní spustit oči. Měla nádherné jemně růžové šaty.. Od pasu dolu byly nadýchané tmavší růžová. Vlasy měla zčesané do drdolu. Některé pramínky ji vyčnívali. Byla nádherná. Porozhlídla se po místnosti a její oči se zastavily na mě. Pomalu jsem se otočil, když k ní pišel Stefan..

Stefan- ,,Caroline, vypadáš nádherně" Použil jsem svůj nadpřirozený sluch, abych zjístil o čem se baví.

Caroline- ,,Děkuju, mám žízeň pro něco si zajdu, počkáš?"

Stefan- ,,Budu tady"

Byla blíž a blíž cítil jsem ji.... Jako zbabělec jsem si radši naléval další skleničku šampaňského a zůstal otočený zády

Caroline- ,,Klausi?"

Zamnou se ozval andělský hlad Car..Otočil jsem se a podíval jsem se do těch jejich nádherných očí.

Klaus- ,,Ahoj lásko"

Caroline se pousmála

Caroline- ,,Co tady děláš?...Víš co si slíbil?...Mohlo mi být hned jasné že svoje slovo v Mikaelsonovic rodině drží jedině Elijah"

Klaus- ,,No tak nemáš ani trošku radost, že jsem tady?" Pobídl jsem ji..Car otevřela pusu připravená, že něco řekne, ale nakonec se jen smála. ,,Půjdeš?" Zeptal jsem se jestli se semnou nepůjde projít, přece jenom v tom hluchu sotva slyšíme jeden druhého.. Vyšli jsme společně ven bok po boku. ,,Tak nějáká změna v MF?" Zeptal jsem se nakonec

Caroline- ,,Mamča Salvatorová celé MF obrátila vzhůru nohama, Jeremy jel na Vysokou, Bonnie bude někde teď utěšovat Damona, Stefan bude tiše oplakávat a tvrdit, že se má naprosto fájn" Koukl jsem se na ní nechápavě ,,Elena..." Vykulil jsem oči, když každý byl ochotný pro ní riskovat svůj život ,,Kai.. Dlouhé vyprávění.. Elena bude mrtvá na tak dlouho, dokud Bonnie bude žít. A Rick.. Ten oplakává Jo.. A teď se navíc do města vrátil hybrid, kterého vššichni nesnáší.. Co ty a New Orleans?"

Klaus- ,,Zabil jsem mého otce 2x, matku 2x, tetu 1x. A teď se ze záhrobí vrátila moje skoro sestra Freya... Kol umřel.. A já seslal na Hayley kletbu, tak že je zase vlk, ale nikdo nechápe že jsou to udělal pro Hope"

Caroline- ,,Hope?" Nechápavě se na mě koukla..

Klaus- ,,Moje....Dcera s Hayley" Její reakce se zdála poněkud zvláštní.

Caroline- ,,Páni, to já.... ty..... Hay... jako... páni..." Došli jí slova. Sedli jsme si na lavičku a nastalo ticho... Otočil jsem se na ní.. ,,Chyběla si mi Caroline" Řekl jsem. .... Koukla se na mě a usmála se... Nakonec jsme tam seděli bok po boku, tváří v tvář. Je nádherná....

Tak doufám, že se vám první část líbila :33... Další díl bude nejspíš zítra :')

Klaus & CarolineKde žijí příběhy. Začni objevovat