a ona odešla ani nevím kam..
Po té co jsem zabouchl dveře jsem se po nich svezl a dal si hlavu do dlaní. Už je tady zase ten pocit, ten pocit který ve mě může vyvolat jenom ona. Láska. Oh bože jak uboze to zní. Po pár minutách jsem se vzpamatoval a odešel do ledničky pro chlazenou whisky, na nervy to je vždycky nejlepší lék. Usadil jsem se do sedačky a vychutnával si moje momentální potěšení
Očima Caroline
Utíkala jsem nevím kam, ale utíkala. Po pár minutách cesty bůh ví do kam do neznáma jsem se rozhodla jít za Bonnie.Už jsem stála před jejím domem, pomalu jsem přišla ke dveřím a zhluboka se nadechla. Jemně jsem zaklepala, ale nikdo se neozýval. ,,Bonnie?'' opatrně jsem vešla dovnitř ,,Halo?'' po pár sekundách se mi dostalo odpovědě ,,Tady Caroline'' .. S úsměvem na tváři jsem se rozběhla do obýváku a skočila ji okolo krku.
Bonnie- ,,Au Caroline opatrně'' a usmívala se na mě dál
Caroline- ,,Si v pořádku Bonnie? Co ti udělal?'' prohlídla jsem si jí odspoda až nahoru, ale až na pár škrábanců vypadala v pohodě.
Bonnie- ,,Jasně jsem v pohodě Caroline'' Dál jsem se na ní usmívala, musela jsem vypadat jako retardované kuře..
Damon- ,,Jasně Bonbonek je v pohodě... Bonnie nelži Caroline. Vždyť se tě pokusil právě zabít''
Bonnie- ,,Ale žiju!'' Začali se tam dohadovat já se jen tlemila dál..
Caroline- ,,Ach jo'' vydechla jsem a i nadále se usmívala. Oba na mě hodily výraz typu ''WTF'' ,,Je nádherné když děláte, že se nenávidíte i když by jste jeden pro druhého udělali naprostý opak''
Damon- ,,Mluvíš z vlastní zkušenosti co?'' Jak tohle dořekl tak mě to u srdce jemně zabolelo, bylo mi jasné na koho naráží.
Bonnie- ,,Damone!''
Damon- ,,No co, ty víš že mám pravdu!.. Caroline je do něj zabouchlá, ale radši dělá že ho nenávidí! Takže co?''
Caroline- ,,Ne coo?.. .Ne.. fůj' ' začala jsem protestovat i když vím že je to tak z části pravda ..
Bonnie- ,,Damone stačí!''
Damon- ,,Ne nestačí. Jaké to je Caroline milovat někoho kdo ubližuje tvým kamarádům? Sakra podívej se, málem ti zabil nejlepší kamarádku! Co můžeš milovat na osobě, která milovat není schopna??... Ty víš že je Klaus jen bezcitný hajzl!''
Musím říct pravdu, vím že to co právě řekl Damon je pravda... Ale proč tomu nechci věřit?.. Je to Bezcitná bestie. Sklopila jsem hlavu a snažila se udržet slzy..
Damon-,,Caroline?'' pomalu mi zvedl hlavu a odhrnul mi pár vlasů,vtrhl si mě do objetí. ,,Pomstíme se mu?''
Odtáhla jsem se od něj a koukala mu do očí a hledala jakýkoliv náznak toho, že si dělá srandu, ale nic kromě hněvu a ztráty tam nešlo vidět. On to snad myslí vážně?. Vím že udělám chybu ale.. Jemně jsem přikývla ,,Ale ty víš že to není dobrý nápad a žádné oběti Damone!'' Doplnila jsem
Damon- ,,Souhlas''
Takze ahoj po dlouheee době :D tahle část je napsaná už dlouho jen jsem byla líná ji přidat :D snad to ještě někdo bude číst
ČTEŠ
Klaus & Caroline
FanfictionLove story of Klaroline Bude to moje pokračování příběhu klaroline. Klaus se vrátí zpátky z New Orleans do Mystic Falls. Jak bude Caroline reagovat na Klausův příchod po té co slíbil, že se do Mystic Falls už nikdy nevrátí ? :)