Ups

506 31 6
                                    

Kath

Damon se zamnou rozběhl, chytl mě pod krk a přimáčkl ke zdi.

Damon- ,,Co si to provedla?!" Stiskl trošku víc

Katherine- ,,Damone pusť mě!" Snažila jsem se bránit...

Damon- ,,Stefane! Jdi zkontrolovat Klause.. Hned!"

Stefan přikývl..Jakmile se Stefan odešel podívat na Klause, já se vzchopila a Damonovu ruku dala pryč a role se vyměnily... Držela jsem ho pod krkem a pomalu s ním hodila na stůl, který se poté rozbil... Caroline tam jen stála a pozorovala..

Katherine- ,,Damone... Jsem starší než ty, tudiž i chytřejší, rychlejší, bystřejší a silnější"
Pomalu jsem se k němu přiblížila a položila jsem mu nohu na jeho hruď, pomalu jsem nechala podpatek, aby se zaríval hlouběji a hlouběji.. Caroline se rozhodla po mě skočit, ale nevyšlo jí to, stihla jsem ji chytit a hodit s ní o zeď.. Svíjela se v bolestích.. Damon se vzpamatoval a snažil se dostat moji nohi z jeho hrudi..
,,Já tě nechci zabít Damone"

Damon- ,,Kéžby bych mohl říct to samé"

Stefan- ,,Klaus tam není"

Každý jsme se na něj podívali, jenom já však nahodila škodolibý úsměv a upíří rychlostí jsem penzion Salvatorů opustila...

Mezitím- očima Klause

Jakmile jsem se probudil ve své rakvi tak jsem zaslechl zvuk z vrchu jak Katherine proklínali za to co udělala.. Slyšel jsem jak se Stefan pomalu blíží dolů.. Upíří rychlostí jsem se schoval za dveře a při jeho odchodu, jsem odešel i já..

První nápad jak se pomstím byla Bonnie... Přišel jsem k jejímu bytu a zazvonil jsem. Bonnie otevřela dveře a jakmile mě spatřila tak je chtěla zase zavřít, ale já chytl dveře a otevřel je sám... ,,To mě ani nepozveš dál? Vlastně.. Už jsem tu jednou pozvaný byl" Usmál jsem se a vstoupil do jejího bytu..

Bonnie- ,,Co tu chceš?" Řekla vystrašeně. Já jsem se usadil a dál ruce k sobě a začal jsem jí pomalu vysvětlovat..

Klaus- ,,Takže za prvé, ať tě ani nenapadne zkoušet ty tvoje čáry máry, nebo se něco stane tvým přátelům... Takže- Vrátil jsem se do Mystic Falls, protože jsem se dozvěděl, že je Elena jaksik mimo.. Poté jsem chtěl vidět Caroline... A nudil jsem se tak jsem sem přivedl Katherine, kterou mimochodem určitě něják využiju..."

Bonnie- ,,Katherine?"

Klaus- ,,Ššt, nepřerušuj.. No tak z nudy to nebylo.. Potřebuju 2 dvojnice tak mě napadla Elena a Katherine, ale Katarína byla mrtvá, tak jsem si řekl.. Co teď? Pomoci jedné velice mocné čarodějky se mi podařilo přivést Katherine, sice je Davina teď na pokraji sil, ale sleduj jak moc mě to zajímá.." usmál jsem se ,,Takže Katherine už bych měl a teď mi chybí jenom jedna věc"

Bonnie- ,,Jaká?"

Klaus- ,,Ty" Kousl jsem se do ruky a rychlostí jsem ji přimáčkl ke zdi a dal jsem jí svou krev

Bonnie- ,,Co to děláš?" Uvolnil jsem svoje ruce a Bonnie spadla na kolena, slzy v očích

Klaus- ,,Abych dostal kompletní DUO potřebuju Elenu a tu získám jedině přes tebe"

Bonnie- ,,Cože?" Sotva se stihla zeptat a já ji zlomil vaz..

Klaus- ,,Krvácíš si na koberec, nemůžeš umírat čistotněji?"

Takže byl to hodně krátký díl.. Teďkom pojedu na 3 dny na výlet :') Musím se balit.. Musím trošku zamíchat dějem a pak příjde na řadu Klaroline :')

Klaus & CarolineKde žijí příběhy. Začni objevovat