Když najednou Caroline položila ruku na mé téměř nahé tělo, se mé svaly naply. Začala se usmívat jako sluníčko, do úsměvu jí spadlo pár neposlušných pramínků vlasů, které jsem jí odhrnul zpátky za ucho. Slyšel jsem jak se jí její mrtvé srdce rozbušilo, byla nervózní, ale roztomilá. Začala se červenat a tak sklopila hlavu. Bradu jsem jí vzal mezi palec a ukázováček a zvedl tak, aby se mi koukala do očí. Její oči pomalu padaly z mých očí na mé rty a zase zpátky, bylo mi jasné, že chce abych jí políbil, ale já nemůžu. Nakonec se rozhodla že udělá první krok, stoupla si na špičky a její nos otřela o ten můj. Její (nevím jak to říct.. Fresh dech? xD) ... .... jsem.cítil na svých rtech až se o ně nakonec jemně otřela..
Slyšel jsem jak někdo sahá na kliku a je mi jasné že to postřehla i Caroline, protože se odemně odtáhla tak rychle, že jsem to sotva postřehl. Do místnosti vešel Stefan. Prohlížel si Caroline od zhora dolů a nakonec jeho pohled na mě a zase zpátky na Car. ,,Si v pořádku Car?" Pomalu se přiblížil ke Caroline a obejmul jí. Nežárli.. ozvala se moje podvědomí Nežárlím! začal jsem protestovat...
Ale ano žárlíš, protože víš, že se Car do Stefana zamilovala zatímco ty ses plazil po Camille... Pořád namítalo až mě z mé hádky semnou vyrušil Stefan..
S- ,,Co si udělal s Bonnie?" Nechápal jsem o čem mluví. Pomalu se přiblížil, ale nakonec upíří rychlostí přiběhl, chytl mě pod krkem a nakonec přimáčkl ke zdi..
C- ,,Klausi?! Říkal si, že si jí nic neudělal!!" Viděl jsem jak byla zklamaná.. Zklamaná z toho že jsem jí lhal..
Chytl jsem Stefanovu ruku a pomalu jí odložil z mého krku. Snažil se, ale je prostě slabý. Přísahám, že jsem jí slyšel křupnout. Zasyčel bolestí..
K- ,,Nevím o čem to mluvíš" odpověděl jsem mu klidně, ale on se moc klidný nezdál..
S- ,,Lžeš" znovu mě chytl pod krkem, ale to už jsem se naštval a jednodušše mu zakroutil krkem
C- ,,Copak ses pomátl?" Začala tam na mě řvát
K- ,,Byl na mě drzej" Odvětil jsem a pomalu se přiblížoval ke Caroline ,,Caroline" za každým mým krokem vpřed se ona zdalovala vzad.. Pokusila se utéct, ale přiběhl jsem ke dveřím rychleji, než stihla ona..
C- ,,Nech mě na pokoji!" zasyčela na mě, ale spíše to bylo jako volání o pomoc.. V jejích očích jsem viděl strach, smutek, zklamání, ale především nejvíc co mě bolelo.. Lásku.. Viděl jsem v jejích očích, že mě stále miluje, ale já jí to nedovoluju..
K- ,,Caroline" chytl jsem jí za lokty tak aby se mi nemohla pokusit vyvléct. Ufdělal jsem krok vpřed a do ucha jí zašeptal ,,Ty víš, že bych ti nikdy neublížil"
Cítil jsem jak se zachvěla..C- ,,Kdybys mi nechtěl ublížit tak nešaháš na mé kamarády a vůbec.. Kdybys mi nechtěl ublížit tak se tady nikdy nevrátíš"
Vytrhla se z mého držení a byla pomalu na odchodu. Musím říct, že mě poslední věta zasáhla..
K- ,,Fájn" cítil jsem jak se zastavila,.pořád jsem k ní byl otočen zády a ona taky.. ,,Byl jsem u Bonnie, dal jsem jí svou krev a potom jí zlomil vaz, to ano.. Je mi jedno jestli se stane upírkou i když vím, že být upírem je poslední co by chtěla, protože je mi to jedno Caroline.. Po nějáké době se probrala, ale né jako upír, pořád to byla čarodějka.. Tak jsme se shodli, že to něják nevyšlo, ale byla živá.. Domluvili jsme se spolu, že Elenu osvobodíme...Že jí klidně pomůžu.. Vypadala v pořádku tak jsem prostě odešel.." otočil jsem se na Caroline a ta se otočila chvilku po mě. Koukala na mě se slzami v očích.. ,,A je mi jedno jestli Bonnie žije, nebo ne Caroline. Je mi jedno jak se tví kamarádi cítí, ale není mi jedno jak se cítíš ty. Pokud tě udělám šťastnějším tím, že odejdu z tvého života tak Ano, ano odejdu, ale až poté co dostanu co chci. Zatím sbohem Caroline" Vrátil jsem se zpátky do bytu a viděl jsem Caroline jak tam stojí.. Začala brečet a utekla ani nevím kam
.Tak omlouvám se za krátký díl, ale v hlavě mám strašný okno a porouchal se mi notebook takže píšu na mobilu...Omlouvám se za chyby :3 Další díl 5 votes a 3 komentáře :') Abych vedela že to někdo čte :'),
ČTEŠ
Klaus & Caroline
FanfictionLove story of Klaroline Bude to moje pokračování příběhu klaroline. Klaus se vrátí zpátky z New Orleans do Mystic Falls. Jak bude Caroline reagovat na Klausův příchod po té co slíbil, že se do Mystic Falls už nikdy nevrátí ? :)