SOUČASNOST
Probudila jsem se a hned mě někdo stáhl pod vodu.... Snažila jsem se s tím bojovat, ale je to silnější než já.. Viděla jsem jí přeš vodu, byla to ona, byla to Elena... Podařilo se mi vynořit hlavu z vody... ,,Eleno?"Katherine- ,,Skoro"
Caroline- ,,Katherine?"
Stihla jsem vyslovit její jméno a hned mě ponořila zpátky do vody.. To ještě spím?.. Katherine je mrtvá, nemůže to být ona.. Už jsem cítila jak slábnu, přestala jsem s ní bojovat...Umírala jsem, vážně jsem umírala... Najednou jsem ucítila jak Katherine uvolňuje ruce... Matně jsem slyšela její podpatky na odchodu..
Popadla jsem poslední síly, vynořila jsem se a upíří rychlostí obalená jenom v ručníku, utíkala do pokoje...Rychle jsem si na sebe hodila volné modré tričko a černé riflové kraťasy.. Šla jsem se porozhlídnout kde je...V koupelně nebyla, v obýváku taky ne.. Cink... Slyšela jsem jak v kuchyni spadl hrnec. Pomalu jsem se blížila do kuchyně ...
Katherine- ,,Caroline klid"
Seděla tam na židli...Nohy na stole, jako by se nic nestalo..
Caroline- ,,Klid?!.. Mám být v klidu?..Jako vážně? Promiň, že nejsem v klidu po té co se mě snažila zabít 500ti letá, psychicky narušená, manipulativní a především prolhaná upírka, která se nějákou náhodou vrátila zpátky ze záhrobí. Však to je naprosto normální, typický den.. Navíc jak ses sem sakra dostala?"
Katherine- ,,No tak ty si mi rozhodně nechyběla. Jak se má Stefan? Jaktože jsem tady? Netuším, prostě jsem se ráno probudila tady, taky nechápu, ale především jsem zase upírka a potřebujuju svůj náhrdelník abych mohla na slunce.. Kde je?"
Caroline- ,,Má se fajn.. Netušíš? Jako vážně? Takže ty nevíš proč si tady, aha páni.. A za 3 .. Proč bych ti měla pomáhat, právě ses mě pokusila zabít"
Katherine- ,,Vím jen to, že za můj návrat může Klaus" Jakmile Katherine vyslovila jeho jméno tak ve mně projel pocit viny.
,,Takže bych mu měla poděkovat a nadějně doufat, že můžu žít bez toho pocitu, že mě chce zabít. Kde je Klaus?" Pokračovala Katherine..Caroline- ,,Nevím kde je.." Lhala jsem ji...
Katherine- ,,Poznám když lžeš Care..." Postavila se,rychle mě chytla pod krkem a přimáčkla ke zdi. Můžu odpřisáhnout, že ta zeď zamnou začala praskat.,,Caroline, proč mi to děláš těžší? Nechci tě znova zabít.. Řekni mi kde je, abych mohla mít svou vysněnou svobodu po které toužím už přes 500let.. Tak řekni mi kde je!?"
Caroline- ,,Nevím!" Snažila jsem se dostat z jejího držení..
Katherine- ,,Kde je?!" Zařvala.. Stiskla mi pořádně krk, začali se mi lámat ty malé kostičky v krku..
Caroline- ,,Stefan a Damon ho schovali pod zámek!"
Katherine- ,,Vidíš jak to jde" Pustila mi krk, kostičky v krku začali znovu narůstat.. Vydechla jsem si, spadla na kolena a snažila se pořádně dýchat.. ,,Si v pořádku?.." Začla si dělat zájem, ale nakonec mi zlomila vaz, pak už si pamatuju jen tmu..
OČIMA KATHERINE
Zlomila jsem jí vaz a co? Lhala mi.. Rychle jsem se oblékla jako Elena Gilbertová a vydala se do Salvatorovic penziónu. Vešla jsem dovnitř, nikde nikdo....
,,Haló?" Opatrně jsem se zeptala, ale odpovědi jsem se nedočkala. Pomalu jsem se blížila do obýváku. Najednou jsem cítila, že zamnou někdo stojí. Otočila jsem se, byl tak blízko, že jsem narazila do jeho hrudi...
Damon- ,,Eleno?"
Katherine- ,,Damone" Jeho ruka se zvedla a dal mi vlasy za ucho. Pohladil mě po vlasech, ta záře v jeho očích. On ji vážně miluje
Damon- ,,Já, já to nechápu. Co.. Bonnie?"
Katherine- ,,Damone, Bonnie je v pořádku,.na tom Kaiově kouzle se něco muselo zkazit. Jsem tady" Chytla jsem jeho ruku...On se pomalu přiblížil a políbil mě, já musela spolupracovat. Najednou do místnosti vešel Stefan..
Stefan- ,,Eleno?" Hned jsem mu skočila kolem krku.. Nasledující hodiny jsme si tam povídali, och bože Elena se vrátila a hned jí zas každý musí opečovávat. Bože!..
Damon a Stefan se rozhodli,.že mě nachvíli opustí a zajdou pro Caroline, musím jednat rychle... Jakmile zavřeli dveře tak jsem utíkala do sklepa. Rozbila jsem dveře a sílou otevřela Klausovu rakev.
Jakmile jsem se dotkla dýky, tak se mi začala rozežírat ruka ,,Sporýš.. Chytrý" Popadla jsem všechny síly, zatla zuby a vytáhla dýku z Klause.. Sedla jsem si na kraj místnosti a hrála si s dýkou. Sice tam je sporýš, ale musím si zvykat... Najednou jsem uslyšela jak se nahoře otevřeli dveře... Rychlostí jsem přešla do obýváku.. Seděla jsem na gauči a hrála si sdýkou...
Caroline, Damon a Stefan- ,,Katherine"
Vstala jsem z gauče a dýku hodila na stůl... ,,Jedna a jediná"
Stefan- ,,Co si to provedla?" Koukl se na dýku a upíří rychlostí se ke mě přimáčkl Domon. Chytl mě pod krk a dýku mi přiložil k srdci...
Tak doufám,.že se vám tenhle díl líbil, pokusím se napsat co nejdřív další. Tyhle díly mě budou bavit psát mán to úplně promyšlené :3 Takže čáu :3
ČTEŠ
Klaus & Caroline
FanfictionLove story of Klaroline Bude to moje pokračování příběhu klaroline. Klaus se vrátí zpátky z New Orleans do Mystic Falls. Jak bude Caroline reagovat na Klausův příchod po té co slíbil, že se do Mystic Falls už nikdy nevrátí ? :)