...Promiň Klausi...

558 33 2
                                    

Seděla vedle mě a koukala na mě..

Caroline- ,,Klausi, co tady doopravdy chceš?"
Klaus- ,,No..."
Stefan- ,,Taky by mě to zajímalo"
Klaus- ,,Stefane" Sotva jsem stihl doříct jeho jméno a už po mě skočil se stříbrnou dýkou.. Nepovedlo se mu to ,,Skoro ti to vyšlo"
Stefan- ,,Taky že vyšlo"
Klaus- ,,Cože?"
Dořekl jsem a najednou jsem cítil dýku jak se zabodává do mojeho srdce. Pomalu jsem padl na kolena. Otočil jsem se a zkusil jsem ze sebe vydat to nejlepší a chtěl jsem vyndat dýku, ale nešlo to... ,,Caroline" To ona..
Caroline- ,,Nemůžu dovolit, aby si komukoliv z nás zase ublížil"

Pak už si nic nepamatuju...

Očima Caroline
Já to udělala, vážně jsem to udělala. Sledovala jsem jak leží na zemi bezmocný. Musela jsem to udělat pro dobro všech. Ať to bere jako odplatu za to, že porušil slib.

Stefan- ,,Car, musíme ho schovat do auta, vem ho za nohy.." Vystrašeně jsem přikývla a chytla jeho nohy, dotáhli jsme ho do auta.

Caroline- ,,Super, ten hajzl mi zakrvácel šaty, to ho příjde draho" Stefan se jen pousmál a zakroutil hlavou..

Stefan- ,,Nasedni a jedem" otevřel mi dveře.

Caroline- ,,fájn"

Jakmile jsme dorazily do penzionu Salvatorů vyběhl Damon, aby nám pomohl s Klausem. Ihned ho schovali do rakve a hned po té do sklepa na zámek..

Damon- ,,Dobrá práce Barbie"

heh... Hodila jsem na něj ironický úsměv..

Caroline- ,,Asi půjdu domů, umyju si tu klausovskou krev z mojí ruky" Koukla jsem se na svoje ruce od krve a měla si je v plánu otřít do ručníku. Stefan zamnou upíří rychlostí přiběhl a chytl mě za ruce

Stefan- ,,Počkej.." Koukla jsem se do jeho krásných očí ,,Vymačkej tu krev tady, kdyby náhodou někoho pokousal vlkodlak tak ať máme zásobu Klausovi krve" a podal mi lahvinku. Poslechla jsem a pak jsem zmizla domů. Dala jsem si horkou vanu a přemýšlela jsem co se dneska stalo. Kapičky vody mi stékali po těle. Trošku jsem možná usla..

SEN
Klaus- ,,Caroline,co si mi to provedla?"

Viděla jsem ho. Byl celý modrý a měl dýku zabodnutou v srdci, ale mluvil semnou, byl tam. Chytl mě za lokty a trošku stiskl..

Klaus- ,,Proč Caroline ?.. PROČ?!?!"

Začal tam po mě řvát. A vyndal si dýku ze srdce a přitiskl ji k mému srdci..

Klaus- ,,Jaké to je?!.. Když tě bodne osoba, které věříš, že by to neudělal, né v tuhle chvíli"

Caroline- ,,Au¡!" Začal mi stříbrnou dýku zarážet víc do srdce ,,Stop Klausi! Ubližuješ mi" Začala jsem tam brečet. V jeho očích šel vidět pouze hněv. Zlomila jsem ho ,,Omlouvám se, omlouvám se, to bolí stop " slzy mi stékali po očích

SOUČASNOST
***

Tak další díl jsem nakonec stihla dneska :3 Strašně mě to baví psát. Snad tu bude někdo kdo to bude číst :333 A pro fanoušky Katherine mám dobé zprávy... A co takhle Lexi ? :'3 :O

Klaus & CarolineKde žijí příběhy. Začni objevovat