anksiyete öldürür... mü?

2 1 0
                                    

dışlanmış hissetmekten kendimi hiçbir zaman alıkoyamadım. beni seven ve benimle beraber gülüşen arkadaşlarımdan. sınıfımdan. okulumdan. bulunduğum şehirden. ülkeden. toplumdan. bu dünyadan. ailemden. suratımda hep durduğunu bildiğim gerçek gülüşüm ve içimde hep vızırdadığını duyduğum bu gerçek dışlanmışlık hissinin birbiriyle savaşmasına o kadar çok kez tanık oldum ki. bir mahkemeye çıksam, fazla tanıklıktan suçlu bulunacağımı biliyorum. böyle bir şey var mı bilmiyorum. fazla tanıklıktan zanlı? siktir et ama ben olurdum işte. bu dışlanmışlık hissi, özgüven eksikliği, alıngan olmak ama bunu kimsenin bilmemesi, pamuktan kalbi olmak ki üflesen uçar, gülüşün gerçek olsa da bir kenarının hep eğri durması... yine bir savaşın ortası. fazla tanıklıktan suçlu. her hareketinin ezikçe hissettirmesi, gülüşünün duruşundaki o iğrençlik, alay edilme, kadın/insan yerine konmama, güvensizlik duygusu, hiçbir gerçeğin gerçek gibi hissettirmemesi, şüpheden çılgına dönmek, o kadar fazla düşünmek ki artık kendi kendine korkunç şeyler yaratmak ve onlardan it gibi korkup ağlamak, güzel bir anın tam ortasında olsan bile beyninin içinde vızırdanan koca negatiflikler, dış görünüşünden nefret etme, cümleyi toparlayamama, ağzının dolanıp sürçmesi, söylediğin şeyin veya yaptığın hareketin sonradan günlerce pişmanlığını çekmek, konuşurken yetersiz hissetmek, gülerken fazla güldüğünü fazla ses çıktığını ve ağzını fazla açtığını düşünüp iğrenç hissetmek, insanların durmadan sana baktığını ve beyinlerinin içinde ağıza alınmaz hakaretler ettiğini düşünmek, gözlerin içine bakamama, kendini ifade edememe ardından suçlu gibi ağlama, tamamen, cidden ezik büzük iğrenç tiksinç bir insan olduğunu bilme... vay canına. anksiyete bozukluğu böyle boktan bir şey işte. beyninin içinde bir canavar var ve seni içten yiyip bitiriyor. yavaş yavaş ölüyorsun ama mesela kimse kalbinin kolay kırıldığının farkında bile değil. öyle boktan. öyle yalnız. öyle mide bulandırıcı. öldüğümün ben de farkında değilim ama o canavarın beni canavar yaptığını gözlerimle görüyorum. bir canavardan daha fazlası, bir ucubeden daha eksiği değilim. anksiyeteyi sikeyim. böyle boktan bir şey işte.

kalbin dağ zamanıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin