Західне королівство Вогню. Історія

15 2 1
                                    

Західне королівство Вогню - найнебезпечніші землі на землі. На цих землях живуть або люди, яким нічого не залишається, як жити тут або ж люди, які полюбляють дивитися на війни. Саме Західне королівство Вогню розпочинало нескінчену кількість разів воєнні сутички зі Східним королівством Води. 

Пустеля, гарячі ріки, підземні міста, тому що на поверхні було настільки гаряче, що навіть рослини не могли вирости з під землі. Абсолютна пустота. 

Воно було засноване близько 400 років тому, коли великий полководець Гектор Праведний прийшов на ці землі та захопив їх. Люди не хотіли просто так віддавати свої родючі землі на свавілля долі, тому вирішили повстати. Вони вийшли проти армії Гектора Праведного та програли. Повстання придушили, а самих селян затримували або ж катували. Жінок та малих дівчат забирали у рабство, хлопчиків дітей в армію, чоловіків катували, а потім страчували, літніх людей одразу зраджували мечу. 

Світ Асурів довго придивлявся до Західного королівства Вогню. І от одного разу сам Врітра, уособлення посухи, смерті та всього неживого з'явився перед Гектором Праведним. Асура був настільки великим, що Гектор був на фоні його наче ягня, котрого зараз будуть вбивати. Чоловік стояв перед демоном і навіть не колихнувся, хоча серце його билося так швидко, наче секундна стрілка годинника набиває час.

 Чоловік стояв перед демоном і навіть не колихнувся, хоча серце його билося так швидко, наче секундна стрілка годинника набиває час

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

(Жертовник демону Врітрі у Західному королівстві Вогню)

- Навіть голову свою не схилиш до моїх ніг? - промовив з насмішкою Врітра. Його вуха були проколоті великими сережками, які мали форму кола. Довге волосся, кольору чорного вугілля розвивалося на вітру, а у руках він тримав великий ритуальний кинджал - Пхурбу. 

- Ми настільки вас зацікавили, о Великий Врітра? - промовив Гектор Праведний та опустив свої очі до ніг величезної асури. Руки заховав назад, а за спиною не давав спокою пальцям. Нервував. 

- Я стану вашим Божеством, якому ви будете схиляти ваші нікчемні голови, - сказав Врітра та нічого не додавши повернувся до світу Асурів. 

Король Західного королівства Вогню впав навколішки одразу після того, як Врітра зник. Його подих був тяжким та частим. Він дивився на гори Арану та сміявся. Йому не було смішно, він просто знав, що тепер, з Врітрою, камінь, який зветься "Гормундом" стане його і все Східне королівство Води буде під його диктатурою. Але за його правління він так і не зміг знайти його.

Так проходили роки, десятиліття, століття, поки на трон не зійшов Янніс Старший.  Він був ні кращим, ні гіршим. Він зробив реформи, які дозволили жінкам також вступати в армію. Це було зумовлене тим, що Янніс Старший збирався походом на Східне королівство Води, а люди - це завжди добре. Саме за Янніса Старшого у каральному загоні Західного королівства Вогню був Калеп Хоробрий. Хоробрим його прозвали, тому що він ніколи не програвав битви, у яких він брав участь. 

(Калеп Хоробрий)

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

(Калеп Хоробрий)

(Калеп Хоробрий)

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

(Янніс Старший)

Янніс Старший викликав Калепа на аудієнцію. Там він розповів, що є такий камінь під назвою Гормунд, який може змінити майбутнє на свій лад. Король промовив, що якщо каратель знайде цей камінь, король зможе зцілити його хвору дружину. Думки Калепа настільки стали туманними, що він не роздумуючи вирушив на пошуки цього каменю. Янніс знав, що цей камінь лише вигадка, яка не має нічого спільного з реальністю. Він послав чоловіка на вірну смерть, лише тому, що люди вірили більше у старого карателя, вірили йому як новому королю. Це могло спричинити нові повстання, а згодом навіть революцію влади, результатом якої могла бути смерть Янніса Старшого. 

Пройшло цілих десять років, а Калеп так і не повернувся. У королівстві заявили, що він наздоганяв божевільні ідеї знайти святий камінь Гормунда. Юнія цьому ж не вірила. 


Понад усеWhere stories live. Discover now