1.Bölüm

2.6K 177 143
                                    

ÖĞRENCİLERİN AMK

Hyunjin
Yemin ediyorum bana gına geldi atacağım kendimi aşağıya.

BangChan
Ne oldu hyunjin?

Hyunjin
Ya şu 12/A da bir öğrenci var ya sarı kafa.

Changbin
Lee Felix mi?

Hyunjin
Her ne haltsa. Ya sabahtan beri gelmiş odama iki puan daha verir misiniz diye beynimi sikiyor.

Minho
Ya hyunjin çocuk zaten sene başından beri not dileniyor senden ver de kurtul şundan ya.

Hyunjin
Ya vermemi hak edecek bir şey yapmıyor ki. Verdiğim ödevleri ya arkadaşlarına yaptırıyor yada ödevleri yapmıyor bu ne arkadaş ya?

BangChan
Hyunjin bence Felix hakkında yanılıyorsun.

Hyunjin
Ya Chan hyung bir git Allah için dünyayı tozpembe görme ya. Neyse dersiniz hangi sınıflara?

Minho
Benim 12/D.

Changbin
Benim 12/ E.

BangChan
Benim de 12/ C.

Hyunjin
Ananısikim benim ders 12/A.

Minho
Kkkkkkk haydi kolay gelsin.

Hyunjin
Atacağın randomun amk .

HOCALARIN ALLAH BELASINI VERSİN

Han
Ya Felix sen gerizekalısın diye bizim ne suçumuz var ne bu grup?

Felix
Kes be.

Jeongin
Felix ne oldu sorun mu var?

Seungmin
Hyunjin hoca ona götten girdi.

Felix
Seungmin sus almayayım ayağımın altına.
*Ses kaydı*
Ya orospu çocuğu beni iki puan ile bırakıcak dersten piç kurusu versen ne olacak gebericek misin kızıl piç.

Jeongin
Ya bağırma amk.

Felix
*Ses kaydı*
Ya sence durum bu mu gerizekalı. Kızıl piç beni bırakıyor iki puanla. Lan istediği tuvali bile yaptım iki gün onu yapacağım diye kıçımda boza pişti amk senin.

Seungmin
Ya bağırmayı bir kes amk.

Felix
*Ses kaydı*
Sen, sen var ya hiç konuşma dersin anasını sikiyorsun ne bir defter ne bir malzeme getiriyorsun ama sözde çalışkan ayağına gözüne girdin onun.  Lan ben daha ne yapayım şu dersten geçmek için. İki puan lan iki iki orospu çocuğu.

Han
Felix papatya çayı öneriyorum.

Felix
Orospu çocuğu seni var ya gördüğüm yerde ağzına sıçmazsam adım felix değil.

TAAK BİTTİİ

EVEET BU YENİ FİCİN İLK BÖLÜMÜ. EVET KÜFÜR FAZLA AMA FELİXİN DURUMUNU DAHA İYİ ANLAMANIZ İÇİNDİ. NEYSEE HADİ BAYYY 💖

Takıntılı Öğretmen ( Hyunlix)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin