5.Bölüm

1.8K 132 122
                                    

Felixten
Sohbetten çıktıktan sonra müdürden önce o kızıl piçin odasına gitmeye karar verdim. Öğle arası 45 dk rahat rahat konuşurum en azından götüne ne girmiş anlarım. Odasına doğru gittim kapıyı tıklattım.

Hyunjin
Gel.
Felix
Hocam müsaitseniz gelebilir miyim?
Hyunjin
Gel bakalım gel.

Hyunjinden
Felix odama geldiğinde şaşırdım mı? Evet şaşırdım beklemiyordum bir de tam o ara Chan hyunglara onu sevdiğimi söylüyordum. Dur bir bakayım ne derdi var bunun gene?

Felix
Hocam sözlüm zaten düşük size 2 puan vermezseniz kalacağım diyorum ama siz gitmişsiniz -5 kırmışsınız.

Hyunjin
Derste yaptığın saygısızlığın cezasıydı Felix.

Felix
Hocam ne cezasından bahsediyorsunuz? Siz beni resmen gözlerinizle taciz ettiniz habire sırıttınız.

Felixin bunu demesiyle birlikte ayağa kalkıp kapıya doğru ilerledim ve kapıyı kilitleyip anahtarı cebime koydum.

Felix
Hocam siz ne yapıyorsunuz açın şu kapıyı.

Hyunjin
Seni burdan çıkarmaya hiç de niyetim yok bebeğim.

Felix
Ne? Hocam saçmalayın açın şu kapıyı avazım çıktığı kadar bağırırım.

Bunu dedikten sonra kendime engel olamadım kahkaha patlattım. Felix bana şaşırmış bir şekilde bakarken en son konuştum.

Hyunjin
Sence neden benim odam diğer öğretmenlerin odasından farklı?

Ona yaklaşıp bir kolumu beline sarıp kendime çekip kulağına fısıldadım.

Hyunjin
Bu oda ses geçirmez bebeğim istediğin kadar bağır kimse duymaz.

Felix:Onu itmeye çalışıyordum ama nafile. Adam changbin hoca kadar olmasa da kas yığını mübarek ne diyom lan ben?

Felix
Ne istiyorsunuz?

Hyunjin
Onu zamanla öğreneceksin bebeğim. Senin istediğin olsun geçireceğim seni ama * Dudağına yaklaşır* senden sonra bunun bedelini alacağım.

Onu bırakıp kapıyı açtım.

Hyunjin
Gidebilirsin bebeğim ve şunu unutma müdüre falan söylersen hiç de bir şey olmaz ben elbet kendimi kurtarırım olan sana olur. Anladın mı beni?

Felix
Anladım.

Hyunjin
Güzel.*Boynuna öpücük bırakır*

Felix o öpücükten sonra koşarak hyunjinin odasından ayrılır.

~TAAAK BİTTTİİİİİİİİ ~
AH BE HYUN BİR KERE DE RAHAT DURUP BANA İŞ ÇIKARMASAN OLMUYOR DİMİ PİÇ
BU ARADA DİĞER BÖLÜM DE DÜZYAZI OLABİLİR DAHA KARAR VERMEDİM.

NEYSEE UMARIM BEĞENİRSİNİZ 💖😘

Takıntılı Öğretmen ( Hyunlix)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin