30. Bölüm

867 65 136
                                    

Felix
ALLAH KAHRETSİN SENİ PİÇ.

Hyunjin
Bağırma bana bir dinle beni tanımıyorum dedim sana.

Felix
YA SİKTİR GİT NEYİNİ TANIMIYORSUN OYUN OYNAMA BENİMLE BEN SENİN OYUNCAĞIN MIYIM?

Flashback
Hyunjin ve Felix kütüphanedeki işlerini bitirdikten sonra içeri geçmişlerdi. Felix hyunjine karşı az da olsa yumuşamıştı. Hyunjin mutfağa gidip kahve yaparken Felix de salonda onu bekliyordu. Birden hyunjinin telefonuna bildirim geldi. Felix göz ucu ile okudu mesajı ama...

1 yeni mesaj
Hyunjin-ah ne zaman geliceksin kaç haftadır yanıma uğramıyorsun o küçük sürtük ile vakit geçirerek beni unuttun mu yoksa hm? Seni çok özledim. Sertliğini de 💋(midem kalktı amk)

Felix mesajı okuduğunda dünya başına yıkılmıştı. Hyunjin onu sadece rahatlamak için mi kullanıyordu yani? Hyunjin elinde kahve ile salona girdiğinde elinde telefonu olan ve titreyen Felixi görünce şaşırdı. Kahveyi masaya koyup felixin yanına oturdu. Tam yanağına elini koyacaktı ki Felixten yediği sert tokat ile geri sendeledi. Felix ayağa kalkıp bağırmaya başladı.

Felix
SAKIN DOKUNMA BANA PİÇ.

Hyunjin de hızla ayağa kalktı ve felixin karşısına dikildi.

Hyunjin
Ne yaptığını sanıyorsun sen Felix?

Felix elindeki telefonu hyunjine doğru tuttu. Hyunjin mesajı okuyunca şoka girdi. İşin kötüsü de o mesajı atan kişi onun telefon rehberinde kayıtlı idi.

Hyunjin
Felix ben-

Felix
SEN NE LAN SEN NE ? KULLANDIN MI LAN SEN BENİ?

Hyunjin
BAĞIRMA BANA BİR SAKİNLEŞ.

Felix
UTANMADAN BİR DE BAĞIRIYOR MUSUN LAN SEN BANA? BEN SENİN OYUNCAĞIN MIYIM?

Hyunjin
Felix bak güzelim tanımıyorum ben o kadını.

Felix
SİKSİNLER SENİN YALANINI KLASİK YALAN. TANIMASAN NE İŞİ VAR REHBERİNDE? ALLAH KAHRETSİN SENİ

Felix tam odaya gitmek için hamle yapacağı sırada hyunjin kolunu tuttu.

Hyunjin
Felix bir dinle beni.

Felix hyunjinden kurtulmaya çalıştıkça hyunjin daha da sıkıyordu kolunu. Felix de hyunjinin beklemediği bir anda tutmayan kolu ile sehpanın üzerindeki vazoyu hyunjinin kafasında kırdı. Hyunjin bayılırken Felix de hyunjinin cebinden anahtarı alıp dış kapıyı açtı ve koşmaya başladı...

TAAKK BİTTİİ
ANCA VAKİT BULDUM ÖZÜR DİLERİM
İŞİM OLMAZSA AKŞAM ATARIM YB EĞER OLURSA YARIN MUTLAKA GELECEKTİR
İYİ OKUMALAR

Takıntılı Öğretmen ( Hyunlix)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin