16.Bölüm

1.1K 79 36
                                    

Seungmin'den
Yaklaşık 2 saattir felixten haber alamadım. O mesajdan sonra aniden çevrimdışı oldu daha da bakmadı mesajlara. Ben de hemen han ve jeongini arayıp felixin evine geldik. Chan hoca ve felixin evi birbirlerine yakınmış onun evinde de changbin ve Minho hoca varmış. Biz de daha fazla dayanamayıp polisi arayınca onlar da polisin sesine geldiler. Polis 24 saat sonra kayıp ilanı çıkarabileceğimizi söyledi. Orospu çocukları çocuk kayıp lan kayıp. Belki 24 saat sonra cesedini bulacağız. Neyse koltuğa oturmuş iki büklüm evde bekliyoruz. Benim dikkatimi çeken bir diğer şey changbin hoca Jeongine, Minho hoca Han'a, Chan hoca da habire bana sarılıyor. Ama öyle normal sarılma değil sevgililer sarılır ya birbirine aynen öyle.

Chan'dan
Lan hyunjin senin ben amk. Baksana nasıl da ağlıyorlar. Olayı en son öğreneceğiniz için ben bir şey anlatamam. Seungminin de dediği gibi polisler felixin evini kısa bir inceledi sonra da defolup gittiler. Ben bu işi polislere bırakmam ama. Zaten hyunjin malıyla uğraşıyoruz bir de polis çıkmasın başımıza. Şimdi de gelelim olaya ne bok dönüyor öğreneceksiniz şimdi benden bu kadar. He sarılmaya gelirsek la olum biz hepimiz aynı anda bunlara aşık olduğumuzu öğrendik. Benim evimde konuşurken bir baktık aşığız lan diye kıçımızı yırtıyoruz. Neyse çok konuştum.

Felixten
En son neler oldu tam hatırlamıyorum ama hatırladığımı anlatayım. Evden sesler geliyordu bende seungmin hyunga yazdıktan sonra tam yataktan çıkacaktım bakmak için ağzıma biri bez tuttu. Ondan sonrası zaten nasıl hatırlayayım mk. Uyandığımda başka bir evde, başka bir odadaydım. Oda baştan aşağı simsiyahtı. Kapıya doğru ilerledim. Kapı kolunu indirdim ama kapı kilitliydi. Korktuğum için çokta çabalamadım. Zaten 5 dk sonra kapı açıldı. İçeri onun girdiğini görünce kafamdan aşağı kaynar su döküldü sanki...

Hyunjin
Uyanmışsın bebeğim.

Felix
Sen?

Hyunjin
Beni özledin mi bebeğim,hmm?

TAAAKK BİTTİİİ
ATTIM BOMBAYI BAKACAĞIZ NELER OLACAK
İYİ OKUMALAR 💖

Takıntılı Öğretmen ( Hyunlix)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin