18.Bölüm

1.1K 81 107
                                    

Felixten
Kendimi çok iğrenç hissediyorum. Resmen beni dudağımdan öpmüştü. Ben ne yaptım da bunlar başıma geliyordu.

Hyunjin
Dudaklarının tadını sevdim bebeğim.

Daha fazla dayanamayıp gözyaşlarımı serbest bıraktım. Ağladımı ve bitkin bir halde olduğumu görünce ellerimi ve belimi bıraktı,iki eliyle yüzümü kavradı.
Baş parmakları ile gözyaşlarımı sildi.

Hyunjin
Şşşhhh ağlama artık bebeğim. Notunun karşılığında senden bir bedel alacağımı söylemiştim. Sanma ki bu senin gururunu kırmak için değil. Ben seni gerçekten çok seviyorum.

Felix
Beni sevseydin böyle yapmazdın. Beni kaç kere tehdit ettin,kaç kere kaçırdın beni. Şimdi de gelmişsin beni zorla öpüyorsun.

Hyunjin
İnan hepsi seni sevdiğimden.

Felix
Sen beni sevmiyorsun. Benim senin gözünde bir oyuncaktan farkım yok. Sen beni sevmiyorsun sen sadece bana takıntılısın.

Bunu demem ile bir eliyle çenemi sertçe kavrayıp sıkmaya başladı.

Hyunjin
Ben sana takıntılı falan değilim anladın mı beni sen sadece benimsin bunu o kafana sok beni anladın mı?

Felix
A-anladım bırak.

Hyunjin
Güzel.

Çenemi bıraktı. Boynuma öpücük kondurup benden uzaklaşıp kapıya yöneldi. Kapıyı kilitleyip odadan ayrıldı...

Akşam saat 20:00

Başka karakter yokmuş gibiiii lixieden devamkeee

Odanın kapısını açıp beni aşağıya, sofraya çağırdı. Gitmezsem eğer sinirleneceğini bildiğim için zorluk çıkarmadan mecbur gittim. Sofraya oturup yemek yedik. Yemekten sonra bana içerde oturmamı söyledi. İçeri gittim,o da sofrayı toplayıp bulaşıkları yıkayıp yanıma geldi. Beni kolumdan tutup kucağına çekti.

Hyunjin
Ne o, bana alışmış gibisin bana zorluk çıkarmıyorsun bebeğim. Yoksa korkuyor musun?

Korkuyordum,deli gibi korkuyordum. Ama o an sırıtmaya başladığı için bir şey demedim. Birden cebinden çakı çıkardı. Yüzüme doğru tuttu. Gözlerimi kocaman açmış ona bakıyordum.

Felix
N- ne yapıyorsun bırak şunu.

Bırakmadı. Beni koltuğa yatırıp üstüme çıktı.

Hyunjin
Biliyor musun Felix. Bu anı o kadar uzun zamandır bekliyorum ki.

Çakıyı vücudumda gezdirmeye başladı.

Hyunjin
Benim olduğun o günü o kadar uzun zamandır bekliyorum bence artık vakti geldi hm ne dersin?

Çakıyı vücudumdan yüzüme çıkardı. Dudaklarımın üzerinde gezdiriyordu. Deli gibi debelenmeye ve yalvarmaya başladım. Beni umursamayıp devam ediyordu. Son çare kasıklarına güçlü bir diz darbesi attım. İnleyerek geri çekildi. Bende hemen yattığım yerden kalkıp odaya doğru koşmaya başladım. Evin her yeri kilitliydi. Arkamdan bana bağırıyordu ve peşimden geldiğini duyuyordum. Bir anda kolumun çekilip,bedenimin sert bir şekilde duvara çarpması ile durmak zorunda kaldım. Ha birde boğazımda hissettiğim soğuk metal...

Hyunjin
Neden kaçtın güzelim?

Felix
Bana neden bunları yaşatıyorsun? Lütfen artık beni rahat bırak lütfen.

Hyunjin
Hm,demek seni bırakmamı istiyorsun öyle mi? Bu hiç mümkün değil desem olur o zaman. Çünkü sen sadece benimsin. Ve ben bana ait olan bir şeyi paylaşmayı sevmem. Sence senin baban neden öldü bebeğim?

Babam? O adam baba kelimesini bile hak etmiyordu. Ama şimdi o ne alaka?

Hyunjin
Sana hemen kısaca özet geçiyorum bebeğim. Senin baban birgün sarhoş olmuş eli de kanlar içinde sokakta yürüyor. Sonra benim annemi görüyor ve ne tesadüf ki o an aklına piçlik geliyor ve senin annene kıydığı o bıçakla benim annemi de öldürüyor. Nasıl film?

Felix
B-ben.

Parmaklarını dudağıma bastırarak beni susturdu.

Hyunjin
Bak filmin en eğlenceli yeri ama burası. Sonra ben büyüyorum ve annemin intikamını almak için senin o piç babanı araştırıyorum. Tabii ki de buluyorum ve onu aynı şekilde öldürüyorum ama bir de bakıyorum ki güzel bir oğlu varmış. Neden oğlunun okuluna öğretmen kılığında girmeyeyim ki değil mi?  Neden oğlunu kendime ait yapmayayım değil mi? Bence efsane film.

Şok olmuş bir şekilde ona bakıyordum. Şaka yapıyor olmalıydı.

Felix
Neden ben? N-neden babam olacak o piçin cezasını ben çekiyorum, benim suçum ne?

Hyunjin
Senin tek suçun bu kadar güzel olup beni kendine aşık ettirmen. Şimdi madem babanın bir suçu var ceza da sana patlıyor bebeğim.

Çakıyı boynumdan çekip tekrar cebine koydu. Yüzüme yaklaşıp...

Hyunjin
Bundan sonra sadece benimsin. Benimle okullar açılsa bile burda benimle birlikte yaşayacaksın.

Felix
Yalvarırım lütfen yapma bunu bana lütfen. Seni sevmeyen birini yaninda tutarak ne yapıcaksın? Nereye kadar sabrediceksin? Lütfen bırak beni bana bunu yapma

Hyunjin
Sen ölene kadar burda benimle kalacaksın bebeğim. Boşuna yalvarma kararım kesin. Hem ayrıca beni güzellikle yada zorla seveceksin. Aksi halde sevmezsen hiç acımam senin canını yakarım.

Ağlayan ve yalvaran gözlerle ona bakıyordum. O ise hiç taviz vermemiş yine zorla yapıp benim dudaklarıma yapıştı...

TAAKKK BİTTİİİ
ANASININ NİKAHI 700 KELİME OLACAK NEREDEYSE EN UZUN BÖLÜM ŞUANA KADAR BU OLDU MK
NEYSE ŞİMDİ GELELİM HYUNJİNİN ANLATTIĞI OLAY DOĞRU EVET AMA FELİXİ KULLANMAK İÇİN KAÇIRMADI ONU GERÇEKTEN SEVİYOR
NEYSEE İYİ OKUMALAR 697 KELİME HAYIRLI OLSUNN

Takıntılı Öğretmen ( Hyunlix)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin