~DERİNLİK~

26 10 2
                                    

-Kayıpmı oldun? Şş sadece biraz oyun oynamak istiyorum.

- Kimsin sen benden ne istiyorsun?

- Ben senin yarattığın o kişiyim.

Ve bana yakaşmaya başladı yüzünü göremiyordum sadece sesini duyabiliyordum kaba ve hiç duymadığım bir ses tonuydu
O bana adım atarken ben de geriye doğru adım atmaya başladım arkamda bir boşluk farkettim ve son adımımda boşuğa düştüm.

Nefes nefese kalmıştım ölü  gibi hissediyordum. Hayır bu rüya olamayacak kadar gerçekti. Artık çok yorulmuştum bu rüyalardan. Tüm hayatımı etkiliyordu... Eski neşemi  karanlık bir dünya almıştı. Yorgun bedenimle kalktım ve bir su içtim saat 2:00'idi uykum kaçmış ve korkuyordum. Annem ve babam yatmıştı.
Aniden telefonuma gelen mesaj sesi ile irkildim bu saatte kim olabilir ki
Telefonumu komidinin üstünden aldım ve gelen mesaj bana aniden bir şok etkisi yaratmıştı.
Kaydetmediğim bir numaradan mesaj gelmişti mesajda şöyle yazıyordu;

-Korkmana gerek yok küçük kız.
Ona hemen " kimsin, numaramı nerden aldın" diye sordum. Ama sadece bir tik olmuştu mesajım acaba okuldan birimi beni işletiyor diye düşünmüştüm ama bu imkansızdı bu kadar büyük bir tesadüf olamazdı. Tüm uykum kaçmıştı bedenim tiril tiril titriyordu bu mesaj kimdendi acaba? Sürekli telefonumu kontrol edip duruyordum acaba cevap gelmedimi diye. Başımı yorganımın altına sakladım nefes alamıyordum âdeta, yatmak isteseydim bile yatamıyordum.
Çünkü BENİ ORDA BAŞKA BİR CEHENNEM BEKLİYORDU!

Devamını bekleyin balımlar :)

~DERİNLİK~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin