Asya: Kimsin sen? Neden korkutuyorsun beni
X: Bugün sabah'a kadar benim olucaksın. Uyanmana asla izin vermiycem
Asya: Ne istiyorsun benden? Naptım sana ben yüzünü görmek istiyorum bana yüzünü göster.
X:Benim olmanı istyorum rüyalar âlemi benimle kalmanı istyorum sonsuza dek uyumanı istyorum. Hiç gitme hep benimle kal...
**
Duyduğum şeyler karşında şok olmuştum eve yatıyordum ama herşeyi hissediyor ve görüyordum nasıl tarif etsem size bilmiyorum sanki başka bir boyuta gelmiştim. İlk defa o kişiden korkmuyordum. Neler oluyor inan bilmiyordum bu bir rüya olamazdı çünkü sadece gözlerim kapalıydı herşeyi hissediyordum...
O kişiye yaklaştım ve" neden ben "diye sordum.
Karanlık bir gölge biçimde görüyordum onu ellerini vücudunu görüyordum ama yüzünde derin bir karanlık vardı. Bana yaklaştı ve şöyle dedi.
- Ben seni seçmedim sen beni seçtin sen varolmamı istedin sen beni hayal ettin ve beni yarattın.
*
Ben onu nasıl var etmiş olabilirdim bu imkansızdı hayır bu kesinlikle bu imkansızdı sonra ise bana yavaşça yaklaştığını hissettim ve şöyle dedi bana
-İnsanlar delirdiğini zannedicek kimse inanmayacak sana biliyorsun bunları o yüzden çabalama daha fazla kendini bana bırak. Sonsuza dek seni uyutmama izin ver hep benimle kal ve benim ol.
Diyerek daha fazla yaklaşmıştı bana nefesini yüzümde hissediyordum âdeta
Yüzünü görmek istiyordum elimi yüzüne doğru uzattım ve ellemey başladım sakalları elime batıyordu yüzünü hissettmeye çalıştım daha fazla yaklaştım artık korkmuyordum çünkü cehenneme düşmüştüm korkak gibi kaçamazdım herşeyi çözmem gerekiyordu ben ona yaklaştıkça o'da bana yaklaşmaya başladı belimi tuttu ve kendine doğru çekti hafif kaslı kollarını hissediyordum bana daha fazla yaklaşıp kulağıma fısıldadı " Benim olmanı istyorum ebediyyen benimle yaşamanı istyorum " Hemen ondan uzaklaştım ama o bırakmadı beni zorla dudağımı öpmeye başladı o her öptüğünde dudağım kanıyordu Oysa ki çok hafif ve yumuşak dudakları vardı.
"Beni bırak" diye bağırdım ama onun umrunda değildi... Uyanmak istiyordum uyanamıyordum onu iteledim ve kaçtım nereye gittiğimi bilmiyordum sadece koşuyordum arkamda "Seni bulucam küçük hanım" Diye seslenip arkamdan geliyordu hızlıca koşuyordum uyanmak için Tanrı'ya dualar ediyordum ve ağlıyordum ama o peşimi bırakmıyordu. Hızlı hızlı koşarken önümde bir uçurumun olduğunu gördüm evet başka gidecek yerim yoktu ya atlıycaktım ya da O'nunla sonsuza dek burda kalıcaktım
Arkama baktım ve o kişinin bana yaklaştığını gördüm kendimi uçuruma bırakmaktan başka şansım yoktu
Aşağa doğru düşerken öleceğimi zanediyordum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~DERİNLİK~
Paranormal-Rüyalar alamine hapsolmuştum. resmen O adam beni karanlığına hapsetmişti Göz göre göre her gün daha fazla eriyordum. Tanrım bana yardım et ve beni bu rüyadan uyandır Herkes delirdiğimi sanıyor hayır ben şizofreni ya da aklımı yetirmedim BEN DEL...