~DERİNLİK~

10 6 5
                                    

Gözlerimi hafif hafif açıyordum hiç tanıdık olmayan sesler kulağıma geliyordu. Bir anda annemin "Asya kızım beni duyuyor musun" Ve ağladığını farkettim.
*
- Nerdeyim ben?

- Kızım bizi çok korkuttun korkma hastahanedeyiz. Küçük bir baygınlık geçirdin sadece.

Orda bayılmıştım demek ki başımın ağrısı o kadar şiddetliydi ki hiç böyle bir ağrı hissetmemiştim.

Doktor: Küçük hanım biraz stresli galiba o yüzden sinir ya da fazla strese dayalı olarak küçük bir baygınlık geçirmiş .
diye anneme anlatıyordu
Annem ise sınavlardan dolayı bana kızdığını ve kendini suçlu hissediyordu...
Annem baş ucuma geldi ve saçlarımı okşadı " Beni çok korkuttun benim yüzümden bayıldın özür dilerim kızım bir daha asla böyle üstüne gelmiycem"diye konuştu.
Ama benim aklımda ki tek soru

-Anne elektrik kesildiğinde nerdeydiniz babamla beni neden duymadınız

Annem kısa bir şok geçirdikten sonra

-Kızım ne elektriği elektrik kesilmedi ki
Sen banyodan uzun zaman çıkmayınca bende merak ettim ve kapıyı çaldım sen cevap vermeyince korktum kapıyı açtığımda sen yerde bayılmıştın bende hemen seni hastaneye getirdim.

Annemin bu sözlerinden sonra kas katı kesilmiştim
*
- Anne yemin ederim elektrik kesildi ve ben sizi çağırdım kapıya yöneldim ama kapı kitliydi

Ben bunları anneme anlatırken doktor kulak misafiri olmuştu ve annemle özel konuşmak istediğini söyledi.
Annem bu yaşadıklarımın bir rüya olduğunu söyledi ve kafana takma diyerek beni doktorun yanına gitti...
Doktor annemi tanıdığı bir psikoloğa yönlendirmek istediğini söylemiş annem de kabul etmiş. Biraz daha dinlendikten sonra taburcu olacağımı söyledi.
Mutlu olmuştum çünkü bu hastahane odasında sıkılmıştım. Gözüm telefonumu aradı. Annemden telefonumu istedim
Hemen watsappa girdim evet tekrar o lanet olası kişiden mesaj

-Kimse sana inanmayacak emin ol dilini yorma onlar için çünkü bu sadece bizim aramızda.
**
Kafayı yemek üzereydim cevap vermek bile istemiyordum nasıl bir şeye girdim bilmiyordum acınası bir haldeydim...
Annem yanıma geldi ve eve gitmek için beni hazırladı. Eve geldiğimizde kaç gün okula gitmeyeceğimi ve bol bol dinlenmem gerektiğini söyledi. Ve sonra gözlerime baktı ve benle bişey konuşmak istediğini söyledi.
-Bak Asyam ikimizde şunun farkındayız; gördüğün kabuslar senin hayatını etkilemeye başladı belki de piskolojik olarak destek alman ve her zaman yanımda olucağını belirterek ekledi.
*
Evet sıkıcı günler beni bekliyordu ama belki de benim için en iyisi buydu iyleşmem gerekiyordu bunu biliyordum. Toparlanmam ve güzel bir başlangıç yapmak istiyordum...

Yorum ve vote atmayı unutmayın Tantunilerimm :)

~DERİNLİK~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin