Jungkook'tan
Okul çoktan bitmişti ve ben artık 12. sınıftım. Bugün kaydımı başka bir okula aldıracaktık.
Ha-yoon: Oğlum hadi çıkıyoruz evden.
Jungkook: Tamam anne.
Arabaya binmiştik. Gergindim. Çünkü ailem yoğundu. İkisi de çalışıyorlardı ve ben az-çok görebiliyordum onları.
Do-Yun: Heyecanlı mısın oğlum?
Jungkook: Evet baba.
Ha-yoon: Eski okuluna neden gitmek istemiyorsun hala anlayamıyorum. Bence güzel bir okuldu.
Da-Yun: Ha-yoon, bence sıkma artık çocuğu.
Hah! Babamın sözü bir nevi iyi gelmişti. Çünkü eski okulumda çok travmatik olaylar yaşamıştım yani kötüydü işte.
Ardından babam bu sefer bana bakarak konuştu.Da-Yun: Aslında evet, ben de anlayamadım neden gitmek istemediğini.
Ahh baba sen de yapma lütfen.
Jungkook: İstemiyorum işte orayı. Açmayın lütfen bu konuyu. Bitti gitti işte.
Ha-yoon & Da-Yun: Tamam oğlum.
Ha-yoon: Umarım yeni okulunda mutlu olursun. Ne diyeyim.
Anneme bakarak gülümsemiştim.
-
Gelmiştik. Okulun çevresinde kimseler görünmüyordu. Sanırım herkes dersteydi. Okul güzel görünüyordu. Şimdiden görünüşü bile içime sinmişti.
Ardından babam müdürün kapısını çaldı. Karşılık gelen sesle içeri girdik.
Sua: Buyurun.
Da-Yun: Merhabalar müdüre hanım. Ben Jeon Jungkook'un velisi Da-Yun.
Sua: Merhabalar Da-Yun bey. Ben de Sua. Tanıştığımıza memnun oldum.
Da-Yun: Ben de memnun oldum Sua hanım.
Sua: Jeon Jungkook'un nakilini mi yaptırmaya gelmiştiniz?
Da-Yun: Evet.
Müdüre hanım annemle de tanıştıktan sonra bize gösterdiği yerlere oturmuş kaydımı yaptırıyorduk. Sua hanım çok samimi biriydi. Umarım okuldaki herkes de böyledir.
-
Sua: Dediğim gibi Jungkook, umarım yeni okuluna hemen alışırsın.
Jungkook: Umarım öğretmenim.
Sua: Yeni sınıfına geçebilirsin. Sınıfın 12/C.
Jungkook: Teşekkürler öğretmenim.
-
Diğer bölüm aşklarımmm 💗💞
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nesin Sen? | Taekook Fic
FanfictionJungkook: Acaba... Biz birbirimizden etkilendik mi? ~ Taehyung & Jungkook: Aşık olduk. ...