-
Son dersimizdeydik. Tam saate bakarken zil çalmıştı. Tam sınıftan çıkarken annem arıyordu.
Jungkook: Alo? Efendim anne?
Ha-yoon: Oğlum bizim babanla bir işimiz çıktı. 3 ay boyunca yurt dışında kalacağız.
Jungkook: Ne? Anne ne diyorsun sen?
Ha-yoon: Biliyorum oğlum çok ani oldu. Özür dileriz. İş için önemli.
Jungkook: Tamam. Peki şu an nerdesiniz?
Ha-yoon: Havalimanındayız.
Jungkook: Ne? Ne ara?
Ha-yoon: Patronumuz aradı ve hemen şirkete gelmemizi söyledi. Orada da bizle konuşup havalimanına götürdü.
Jungkook: Tamam anne. Beni bilgilendirdiğin için teşekkürler. İyi yolculuklar.
Ha-yoon: Teşekkürler oğlum. Kendine iyi bak.
Jungkook: Sen de anne. Görüşürüz.
Ha-yoon: Görüşürüz.
Taehyung: Noldu Jungkook? Önemli bir şey mi oldu?
Jungkook: Hayır o kadar önemli bir şey değil. Ailem iş için 3 aylığına yurt dışına gidiyorlarmış.
Taehyung: Haber vermeden mi?
Jungkook: Maalesef öyle oldu. Patronları hemen çağırınca bir şey diyememişler.
Taehyung: Anladım. Senin için zor olucaktır. İstersen arada bir yanına gelebilirim.
Jungkook: Hımm... Açıkçası gerek yok diyemeyeceğim. Çünkü daha önce böyle uzun zaman yalnız kalmadım. Teşekkürler şimdiden. İyi olur.
Taehyung: Rica ederim ne demek.
Aynı anda gülümsemiştik. Çok iyi biriydi. Acaba o da benim hakkımda böyle düşünüyor mu? Bence düşünüyordur.
Taehyung'dan
Gerçekten çok iyi biriydi. Nedense onla konuşurken kendimi çok farklı hissediyordum. Kiraz renkli dudaklarıyla, tavşan dişleriyle ve büyük gözleriyle çok tatlı duruyordu. Acaba o da benim hakkımda böyle iyi şeyler düşünüyor mudur? Bence düşünüyordur çünkü onun o güzel gözleri bana öyle bakmıyor. Anlayabiliyorum.
Taehyung: Eve neyle gideceksin?
Jungkook: Bilmiyorum normalde eski okulum evime yakın olduğu için yürüyerek giderdim ama burası araba mesafesinde.
Taehyung: İstersen ben seni bırakabilirim.
Jungkook: Güzel olur Taehyungie.
"Taehyungie." Kulağa çok güzel geliyor.
Gülümsemiştim. O da gülümsedi.
Taehyung: Gel otur şöyle.
Jungkook: Teşekkür ederim. Daha ilk günden bana bu kadar iyi davranman çok güzel. Sana içim çok ısındı.
Tanrım. Bende sana karşı öyleyim Jeon Jungkook. Bundan emin olabilirsin.
Taehyung: Benimde sana içim çok ısındı Jungkookie.
Gülmüştük.
-
Diğer bölüm 💗💞
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nesin Sen? | Taekook Fic
FanficJungkook: Acaba... Biz birbirimizden etkilendik mi? ~ Taehyung & Jungkook: Aşık olduk. ...