Merhabalar. Size bir duyuruda bulunacağım. Sahi hiç takipçim ya da okuyucum yok ama olsun. Neyse ben duruyuma geçeyim. Bence benim yazarlık becerim var. Yani ben öyle düşünüyorum sizi bilmem ama... Neyse işte, ben bu fici böyle bir tür başlangıç olarak yazdım. Zaten ficimi gören birçok kişi olsa bile kimse yorum yapmıyor. Bundan sonraki ficlerimde her birinde kendimi daha da geliştirmeyi planlıyorum.
~İyi okumalarrr~
-
Taehyung'dan
Jungkook'u yavaşça koltuğa oturttuktan sonra krem almaya gittim.
Yanına doğru ilerledim. Koltukta öylece oturmuş beni bekliyordu. Çok tatlıydı gerçekten.
Taehyung: Bu, değil mi?
Jungkook: Evet, o.
Jungkook'tan
Yanıma oturması için hafif yana kayarken, Taehyung birden kucağıma oturdu.
Taehyung: Yanına oturmak istemiyorum, aksine kucağına...
Gülümsedim.
Bandajımı yavaşça söküp kremden sürdü.
Taehyung: Acıyor mu?
Jungkook: Sen yanımdayken acı da neymiş?
Taehyung: Ahahah. Ama ben şu an ciddi soruyorum. Acıyor mu?
Jungkook: Hayır.
Sürdükten sonra beni öpüp geri çekildi.
Taehyung: Hadi gel brownie yapalım.
Elini tutup mutfağa doğru ilerledim.
-
Jungkook: Çok güzel görünüyor.
Taehyung: Ama senin kadar olamaz.
Sırıtıp tabakları salona doğru taşıdım.
Taehyung: Bu film olur mu?
Jungkook: Olur.
-
Filmin bitimine yakın kafamı Taehyung'un göğsüne yaslayıp derin ve tutkulu bir uykuya daldım.
-
Mutlu son ❤️
Merhabalarr. İlk ficimizin sonuna geldik. Ben başka ficler yazmaya devam edeceğim onlarıda okursanız çok ama çok sevinirimmm. Hatta şu an yoonmin fici yazıyorum. Lütfen ama lütfen bakınn. Hoşçakalın ❤️.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nesin Sen? | Taekook Fic
FanficJungkook: Acaba... Biz birbirimizden etkilendik mi? ~ Taehyung & Jungkook: Aşık olduk. ...