Taehyung'dan
Konuşmuyorduk. Ama konuşmak için can attığımızı biliyordum.
Taehyung: Yardım ister misin?
Jungkook: Gerek yok aslında.
Reddetmesine rağmen ben yinede yanına doğru ilerlemiştim. Tabakların olduğu yere doğru eli giderken bileğinden kavramış onu durdurmuştum.
Jungkook'tan
Çok yakın davranıyordu bana. Galiba etkilenmiştik birbirimizden. Gereği olmamasına rağmen beni durdurmuştu. Onun yerine tabakları kendi çıkartıyordu. Tabakları bana uzattı.
Jungkook: T-teşekkür ederim.
Aramızdaki sessizliği ilk ben bozmuştum.
Taehyung: Rica ederim.
Ardından gülümsemiştim ona. Karşılığında o da bana gülümsemişti.
Daha fazla onu bekletmeyip elindeki tabaklara yaptığım ramenleri koymuştum.Birlikte koltuğa oturup bir film karşısında yemeğe başlamıştık. Eğlenceliydi bunu Taehyung ile yapmak. Özellikle az önce yaşadığımız çılgınlıktan sonra.
Taehyung: Jungkook?
Jungkook: Taehyung?
Aynı anda söylemiştik. Ardından yavaşça birbirimize bakıp kahkahalara boğulmuştuk. Sakinleştiğimizde önce Taehyung konuşmuştu.
Taehyung: Önce sen söyleyebilirsin.
Jungkook: Hayır hayır. Önemli değil. Sen söyle.
Taehyung: Emin misin?
Jungkook: Evet. Önemli değil.
Ne?! Hayır hayır. Ne diyeceğimi tahmin etmiş olamaz, değil mi? Elindeki tabağı bırakıp bana yakınlaşmıştı aramızda çok az bir mesafe vardı. Kafamı ona çevirdiğimde burunlarımız birbirine değiyordu.
Taehyung: Dinliyorum güzelim.
"Güzelim" mi? Oha Taehyunggggg. Sen beni öldürecek misin???
Jungkook: Yani o kadar önemli değil derken bence seninki daha önemlidir diye düşünmüştüm.
Taehyung: Bence ikimizinde söyleyeceği şeyler aynı. Bu durumda ben senin söylemeni istiyorum.
Neee?!?! Gerçekten çok zeki biri. Ama bence bu yaşadıklarımızı en başından bilen biri bile bunu söyleyebilirdi. Çünkü ikimizde söyleyeceğimiz şeyi belli ediyorduk bence.
Jungkook: Ee, şey... Yanlış anlama ama aynı olduğuna emin misin?
Taehyung: Evet. Hem de daha önce hiç olmadığı kadar.
Ona biraz daha dönerek konuştum. İkimizde dik bir oturuşa geçmiştik. Burunlarımız birbirine değmeyi bırakmıştı.
Jungkook: Acaba... Biz birbirimizden etkilendik mi?
Taehyung'dan
Bunu nasıl söyleyeceğimi bilmiyorum ama, evet Jungkook. Evet. Ben senden çok ama çok etkilenmiştim ve senin de benden etkilendiğine çok eminim.
Taehyung: Evet Jungkook. Açıkçası, ben senden etkilendim. Bence daha da-
Jungkook: Ötesi mi? Bence de Taehyung. Biz birbirimizden yalnızca etkilenmedik. Onun da ötesi.
Susmuştuk ve ardından ikimizde fısıldayarak almak istediğimiz cevabı söylemiştik.
-
Diğer bölüm 💗💞
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nesin Sen? | Taekook Fic
ФанфикJungkook: Acaba... Biz birbirimizden etkilendik mi? ~ Taehyung & Jungkook: Aşık olduk. ...