8. Bölüm

1.2K 37 16
                                    

Merhabalar tekrardan 👋 👋👋. Satır içi/ Satır arası yorum yapmayı lütfen unutmayın. İyi okumalar...😘

-

Sabah uyandığımda Jungkook yanımda yoktu. Hemen yüzümü yıkayıp evde onu aramaya başladım. Ev iki katlıydı ve aramak biraz zordu.

Canım sevgilimi mutfakta bir şeyler yaparken gördüğümde yüzümde istemsizce bir gülümseme oluşmuştu.

Jungkook'tan

Dün geceyi unutamıyordum. Her şey çok hızlı gelişmişti. Ben bunları düşünürken birinin belimi kavradığını hissettim. Arkamı dönüp baktığımda Taehyung'du.

Jungkook: Günaydın TaeTae.

Taehyung: Hımm TaeTae. Bunu sevdim. Günaydın Kookie.

Jungkook: Kookie... Ben de bunu sevdim.

Gülmüştük.

Taehyung: Benim canım sevgilim ne hazırlıyormuş?

Jungkook: Kimchi ve kızarmış prinç.

Taehyung: En sevdiğimden. Ama sen yapınca daha da bir lezzetli olur şimdi.

Sırıttım.

Taehyung: Yardım ister misin?

Jungkook: Olur aslında.

-

İşimiz bittiğinde yemekleri tabaklara koyup masaya geçtik. Sohbet ederek ve gülüşerek yemeğimizi yiyorduk. Yemeğimiz bitmişti. Kalkıp mutfağı toplamaya başladım.

Taehyung'dan

Jungkook yemeğini bitirdiği gibi mutfağı toplamaya başlamıştı. Ben ise ona hiç sormadan yardıma gitmiştim.

-

İşlerimizi nihayetinde bitirdiğimizde oturmuş dinleniyorduk. Arada bir göz göze geliyorduk ve her seferinde birbirimize ya gülümsüyor ya da sırıtıyorduk.

Jungkook: Ben üstümü değiştirmeye gidiyorum.

Taehyung: Ben de senle geleyim.

Jungkook: Taehyung. Üstün.

Taehyung: Nolmuş üstüme?

Jungkook: Bugün formanı giymemiştin. Ne giyeceksin?

Taehyung: Dert etme, iki kereliğinden bir şey olmaz. En fazla açıklarım durumu.

Jungkook: Tamam TaeTae.

Gülümsedim.

Jungkook: Gel odama çıkalım.

Taehyung: Tamam.

-

Yatağına oturmuş onu izliyordum. Çok tatlı görünüyordu şu an. Onu ısırıp yemek istiyordum adeta.

Jungkook: Al sen bunları giyin. Okul formasına biraz benziyor.

Taehyung: Tamam sevgilim teşekkür ederim.

Jungkook: Rica ederim sevgilim.

Pijamasını çıkarmış tüm kaslarını önüme sermişti. Şaşkınlık ve hayretle bakıyordum ona. O ise ne var ya bunda dermişçesine. Böyle tatlı birisinden bunu beklemezdim.

Ben çıkarttığımda ise o hiç şaşırmamıştı. Sadece bakıp sırıtmıştı.

Dalinini sıkmış ve çilekli lipbalmını sürmüş bana bakıyordu.

Ahaha. Gerçekten ciddi ciddi vücuduna dalin sıkmıştı. Ama Jungkook'a gerçekten yakışıyordu dalin kokusu.

Jungkook: Sen de ister misin?

Cevap vermeden yanına doğru yürümeye başladım. Boynunu kokladıktan sonra konuştum.

Taehyung: Şu an sıkmış kadar oldum. Senin teninde daha da bir güzel kokuyor. Yine de azcık isterim ama.

Gülümsemiştik birbirimize. Ahh Jungkookie... Gerçekten bu kadar tatlı olmak mı zorundasın. Öldürüyorsun beni böyle.

Jungkook'tan

Normalde Taehyung, uzaktan bakıldığında tatlı birine benzemiyordu. Bazen sadece. Ama genel olarak çekiciydi. Şu anda çok tatlıydı ve bu durum benim içimin erimesine sebep oluyordu.

Jungkook: Gel sıkayım.

Hafif bana doğrulmuştu. Sıktığımda konuşmuştu.

Taehyung: Bu bana seni hatırlatıyor. Çok güzel.

Jungkook: Ahh öyle mi?

Taehyung: Evet öyle sevgilim.

-

Diğer bölüm 💗💞

Nesin Sen? | Taekook FicHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin