Seoa: Jungkook bir şey olmasa böyle mi olurdun sence? Çağır hadi.
Taehyung'un odasına doğru ilerledim ve kapısını tıklattım.
Taehyung: Ne var? Kimsin?
Jungkook: Seoa teyze ikimizi de salona çağırıyor.
Taehyung'dan
Gerçekten her şeyi anlatmış mıydı anneme? Ben diyince hayır diyordu bir de. Jungkook yetmezmiş gibi bir de annemin çenesini çekecektim şimdi. Offf.
Kapıyı açtım. Jungkook'u görmezden gelip annemin yanına, salona gittim.
Jungkook'tan
Kapıdan çıkarken omuz atmıştı bana. Çok kırıldım bu haraketine. O kadar üzmüş müydüm onu gerçekten?
Bende onun arkasından yürüdüm.
Seoa: Taehyung oğlum bu halin ne? Bu kadar ağlanacak ne var?
Taehyung'dan
Gözlerimi ellerimin tersiyle silerek konuştum.
Taehyung: Bir şey yok.
Seoa: Bakın ben samimiyim falan diye beni hafife almayın. Ciddi taraflarım da var.
Taehyung: Sadece biraz tartıştık.
Seoa: Ama kavga etmediniz değil mi?
Taehyung & Jungkook: Hayır.
Seoa: Ne oldu bakayım? Anlatın belki size yardımcı olabilirim.
Taehyung: Tamam anne söyleyeceğim ama kızmayacaksın, söz ver olur mu?
Seoa: Tamam söz.
Taehyung: Biz sevgiliyiz.
Seoa: NE!!! Taehyung şaka mı yapıyorsun?
Taehyung: Kızdın mı?
Seoa: Azcık. Ama kızmaktansa çok şaşırdım. Ne zamandır peki?
Taehyung: Dün-
Jungkook: Dünden beri.
Bu haraketinin karşısında Jungkook'a değişik değişik bakıyordum.
Seoa: Sahi... Noldu size? Neden tartıştınız?
Taehyung: Ben Jungkook'a sevgili olduğumuzu anneme söyleyelim mi dediğimde bana hayır olmaz dedi. Ben ise nedenini sorduğumda acele etmiş olmaz mıyız zaten sevgili konusunda da bence acele ettik. Daha tanıştığımız ilk gün sevgili olduk dedi.
Seoa: E çocuk doğru konuşmuş işte. Taehyungcum, Jungkook burda kötü bir şey söylememiş yani senle sevgili olduğu için pişman da değil. Sadece bana söylememek için doğruları söylemiş. Hem bir daha da bana bir şey söylemekten çekinmeyin. Ben çok iyi sır tutarım. Zaten kime söyleyeceğim benim kendi çocuklarımın arasında olan olayları. Merak etmeyin siz, içinizi bana rahat rahat dökebilirsiniz. Bakın kızmadım işte.
Taehyung: ...
Jungkook: Kızmadığın için ve en önemlisi de bana, yani bize yardım ettiğin için çok teşekkürler Seoa teyze.
Seoa: Ne demek canlarım benimm. Ama bir şartım var. Eğer kabul etmezseniz vallahi hakkımı helal etmem.
-
Diğer bölüm 💗💞
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nesin Sen? | Taekook Fic
FanficJungkook: Acaba... Biz birbirimizden etkilendik mi? ~ Taehyung & Jungkook: Aşık olduk. ...