Taehyung & Jungkook: Aşık olduk.
Ahh Jungkook. Gerçekten seni anlatacak kelimeler arıyorum ama yok. Yok işte. Seviyorum seni. Hem de çok.
Jungkook'tan
Birazdan ölecektim. Ciddi anlamda ölecektim. Çünkü kalbim yerinden çıkacaktı birazdan. Sadece hoşlanmak veya etkilenmek değil. Seviyor muydu yani beni? Tanrım... Düşünmesi bile başımın dönmesine neden oluyor. Çünkü ben de onu seviyordum. Hem de çok.
Gülümsedim. Ardından o da bana gülümsedi. Çok iyi görünüyordu şu an. Onu tam olarak şimdi öpücüklere boğmak istiyordum.
Jungkook: Peki... Bu durumda ne yapmalıyız?
Ardından hiç beklemediğim bir şey yaptı. Kim Taehyung tam da benim kucağıma oturdu. Gerçekten, şu an hiç iyi değilim. Çünkü nefes alamıyordum.
Taehyung: Sence?
Jungkook: Ee, ...
Taehyung: Ahahah, Tanrım. Bu kadar utanma benden.
Güldüm. O da gülmüştü.
Taehyung: Jungkook?
Jungkook: Efendim Taehyung?
Taehyung: Benimle çıkar mısın güzelim?
Şu an konuşamıyordum, yalnızca içimden. Ağzım düğümlenmişti resmen. Ne diyecektim? Tabii ki ben de onu seviyordum ama nasıl diyecektim. Tanrım sana yalvarıyorum. Umarım saçmalamam onun karşısında.
Jungkook: Seve seve hem de.
OmEğN tOğNrEğM! oMeğN tOğNrEğM!! Ağağğa şu an yaşadığım zevki hiç kimse bana anlatamaz. Kim Taehyung dışında.
Sırıttıktan sonra yanağıma küçük bir öpücük kondurup geri çekilmişti. Ben de aynısını yaptım. İkimizde dayanamayıp kahkahalara boğulmuştuk. İkimizinde daha önce böyle bir şey yaşamadığı kesindi.
Taehyung: Artık uyuyalım mı, sevgilim?
Jungkook: Uyuyalım sevgilim.
Elimden tutarak beni odama götürüyordu.
Taehyung: Burası mı?
Jungkook: Evet.
Beni bırakıp yatağıma oturmuş. Kollarını arkısına desteklemiş oraya yaslanıyordu. Şu an çok çekici görünüyordu.
Eliyle yanını işaret etmiş gelmemi istiyordu. Onu daha fazla bekletmeden yanına gittim.-
Uzun bir bakışmanın ve mırıldanmaların ardından konuşan ilk Taehyung olmuştu.
Taehyung: Seni seviyorum bebeğim.
Jungkook: Ben de seni seviyorum güzelim.
Ardından yatağın içine girip uzanmıştım. Yanına Taehyung'un gelmesini bekliyordum. Yanına uzanıp belimden kavradı.
Taehyung: Tanrım. Ne kadar ince belin var.
Jungkook: Evet, öyledir. Ama sadece sana özel.
Taehyung'dan
Şu an mutluluktan ölüyor olabilirdim. İstediğim birine kavuşmuştum sonuçta. Hatta sevgili bileydim. Lütfen rüya olmasın bunlar.
Ben bu güzel düşüncelere dalarken çoktan uykum gelmişti bile.
Taehyung: İyi geceler Kookie.
Jungkook: İyi geceler TaeTae.
-
Merhaba okuyucularım. Umarım ficim hoşunuza gitmiştir. Aslında böyle okuduğunuz hikayeleri bölmek istemem ama bir şey söylemem lazım. Bu benim ilk ficim veya hikayem. Eğer beğenilirse bunun gibi ficler veya başka hikayeler yazabilirim. Satır içi/ Satır arası yorum yapmayı ve beğenmeyi/ oy vermeyi lütfen unutmayın. Sizleri seviyorum. Görüşürüz ❤️❤️❤️
-
Diğer bölüm 💗💞
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nesin Sen? | Taekook Fic
ФанфикJungkook: Acaba... Biz birbirimizden etkilendik mi? ~ Taehyung & Jungkook: Aşık olduk. ...