Hayır Levi ile hala sevgili değildiniz. Yatmaktan ileriye gitmediniz. En kötüsü de neydi? En son banyodaki sevişmenizde korunmamıştınız. Sabah uyandığında bunu düşünüp duruyordun. Hemen çocuk olacak diye bir şey yoktu dimi?
Dimi?
Ve daha da kötüsü Levi o akşam kendinde değildi ve ne yaptığınıda hatırlamıyordu. Şansına sövüp duruyordun.
Bugün Levi evdeydi. Anlaşılan yeni bir hizmetli eve alacaktı.
Yani yeni bir kurban.
Kadın birazdan gelecekti. Sen şuan Levi ile çalışma odasında çay içerken onu bekliyordunuz. Levi'ın anlattığına göre bu kadın zengin adamları ayartıp onların paralarını yedikten sonra onları öldürüyormuş. Ve Levi bu kadının cezalandırılmasını istiyordu.
"İşte böyle."
"Peki benim görevim ne?", diye sordun.
Levi sırıttı. Öne doğru eğilip ellerini birleştirdi. "Dikkatimin dağılmasını engelleyeceksin. Yoksa bi bakmışsın kadının güzelliğine kapılmışım."
Kaşlarını çattın. "Çok komik. Bir kere sen herkese öylece asılacak bir tip değilsin."
Omuzlarını silkip arkasına yaslandı. "Eski karımdan çok pis alışkanlıklar edindim diyelim."
"Eski karından bahsetmeyi keser misin?"
"Neden?"
"Çünkü ben öyle istiyorum.", dedin kollarını göğsünün altında birleştirerek. Levi'ın, eski karısından bahsetmesi seni rahatsız nedense ediyordu. Ona bir şey demeye hakkın elbette yoktu ama Levi'ın, eski eşinden konuşurken hep 'o' konudan bahsetmesi seni rahatsız ediyordu.
Çok geçmeden kapının çalınmasıyla Levi, 'gir', diye seslendi. İçeriye genç bir kadın girdi. Bu o kadındı.
Elena Bauer.
Fazlasıyla güzeldi. Siyah saçlarına özenle baktığı belliydi. Yeşil gözleri ise parlıyordu. Kırmızı mini etekli bir elbise giymişti. Dolgun dudaklarını da kırmızıya boyamıştı. O an kendini fazlasıyla çirkin hissettin. Levi'a baktığında kadına seninle ilk tanıştığındaki gibi ciddiyetle bakıyorsu. Yüzünde hiç etkilenmiş gibi görünen bir mimik yoktu. Nedense için rahatlamıştı.
Elena topuklu ayakkabılarından ses çıkararak ve kalçasını sallaya sallaya gelerek sana kısa bir bakış attıktan sonra direkt Levi'a baktı. Gülümsedi ve duruşunu dikleştirdi.
"Bay Levi. Ben Elena Bauer.", elini uzatınca, Levi elini 'kalsın' kaldırarak tokalaşmayı reddetti.
"Buyurun oturun Bayan Bauer."
Elena dar eteğini düzeltmeyi gerek bulmadan senin karşına oturunca sana birkaç saniye küçümsermişçesine baktıktan sonra Levi'a döndü. Resmen Levi'ı gözleriyle yiyordu. Sen ise neden böyle hissediyordun?
Böyle hissedemezdin. Sen değil miydin Mike ile yatacağını söyleyen? Hayır kendini sadece bir adama kaptırmazdın. Sen mükemmeldin, kusursuzdun. Tüm erkeklerin sana köle olacak derecede güzeldin. Karşındaki kadın gibi yapmacık görünmene ya da 'botokslu' dudaklarını kırmızıya boyadığı gibi kendi orjinal dudaklarını boyamana gerek yoktu. Sen zaten mükemmeldin.
Bir anlığına Levi'ın seni izlediğini fark ettin. Boğazını temizleyerek oturuşunu düzelttiğinde Levi nazikçe seni işaret etti. "Bayan Bauer tanıştırayım bu benim bakıcım...ehh yani kızımın bakıcısı Bayan Y/N L/N."
Kadın yine sana küçümsercesine bakıp yalandan gülümsedi. "Memnun oldum.", deyip tekraardan Levi'a döndü.
Sen ise sinsice gülümsedin. Levi'ın yalandan yaptığı yanlışa karşı kadına doğru kahkaha atmak istedin ancak kendini kaptırmamaya çalıştın. Sen böyle laflara kanacak bir kadın değildin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Katil Ackerman
FanfictionHiç sevmediğin hayatından kurtulmak için kolay yolu seçerek iş adamı Levi Ackerman'ın kızına bakıcılık yapmak için başvuru yaptın. Mikasa Ackerman'a bakıcılık yapacak, para kazanacak ve Levi Ackerman ile iş seyahatine gittiğin an yeni bir yerde yeni...