Levi odasında masasına yaslanmış bir şekilde elindeki resme bakıyordu. Akşam olmuştu ve dışarıda yağmur yağıyordu ama hava hala sıcaktı. Levi gözlerini bir an olsun ayırmadan arkadaşına baktı.
"Farlan... Bu gece senin intikamını alacağım. O adamı lime lime edeceğim. Tch. Seni öldürdüğüne öyle pişman ederek öldüreceğim ki ölümden sırf senin yanına gideceği için korkacak."
Kapının çalmasıyla 'gel' diye seslendi. Petra içeri girmeyip, "Bay Levi akşam yemeği hazır.", diyerek onu yemeğe çağırdı.
"Geliyorum Petra.", elindeki resmi nazikçe masasının üzerine koyup Petra ile beraber aşağıya indi. Mikasa ve seni çoktan masada olduğunu görünce bir şey demeden yerine geçti.
Levi'da bir şeyler olduğunu anlamıştın. Mikasa, babasına kırgın olduğu için ona bakmayınca bu fırsatı değerlendirip Levi'ın elini tuttun. Levi önce kastakı kesildi. Elide aynı şekilde donup kalmıştı. Bunu fark edince elini çektin. Ona rahatsızlık vermek istememiştin.
Sen elini çekince başını sana çevirdi. "Y/N bu akşam işlerimizi bitirdikten sonra seni bir yere götürmek istiyorum. Benimle gelir misin?"
Şaşırmıştın ve seni nereye götüreceğini merak etmiştin. "Elbette gelirim.", diyerek Petra'nın getirdiği yemeğini yemeğe başladın.
Akşam yemeği bittikten sonra Mikasa ile ilgilendin. Biraz daha ders çalışmasına yardım ettikten sonra onunla oyun oynadın. Petra işlerini bitirdikten sonra yanınıza geldi.
"Y/N, Mikasa Hanım yarın kahvaltı için Eld menü hazırlıyorda siz yarın ne yemek istersiniz?"
Mikasa morali bozuk olduğundan omuz silkti. "Bir şey yemek istemiyorum."
Onun saçlarını okşadın. "Neden güzelim?"
"Öyle canım istemiyor."
Hâlâ Levi'ın, Erenle ona bağırmasından dolayı kırgın olduğunu anlamıştın. Gülümseyerek yanaklarını okşadın. "Ama yemek yemezsen zayıflayabilirsin ve birden zayıflarsan Eren çok endişelenir."
Anahtar kelimeyi bulmuştun. Mikasa başını hızla kaldırıp sana baktı. "Cidden Eren benim için endişelenir mi?"
"Evet birtanem o seni çok seviyor."
Yanakları kızarırken gözlerini kaçırdı. "Bende onu seviyorum.", sonra Petra'ya döndü. "O zaman pankek istiyorum."
Genç hizmetçi gülümsedi. "Peki Küçük Hanım nasıl isterse. Eee Y/N sen ne istersin yarın?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Katil Ackerman
FanfictionHiç sevmediğin hayatından kurtulmak için kolay yolu seçerek iş adamı Levi Ackerman'ın kızına bakıcılık yapmak için başvuru yaptın. Mikasa Ackerman'a bakıcılık yapacak, para kazanacak ve Levi Ackerman ile iş seyahatine gittiğin an yeni bir yerde yeni...