17.Bölüm

67 5 30
                                    

Erwin iç çekip elindeki notu kenara bıraktı. "Bir şekilde Levi'ın evine girmemiz gerek. Ne varsa orada var."

Zeke arkasına yaslandı. "Off bu iş yüzünden Pieck'i bir türlü göremedim. Sevgilimi özledim ya."

"Ee sizin aranız nasıl?"

"Yakında ona evlenme teklifi edicem.", adeta gözleri ışıldamıştı Zeke'nin. Erwin ortağının mutlu olmasına karşı gülümseyip arkasına yaslandı. Bir şekilde Levi'ın evine girmeliydi. Gerekirse bunu zorla yapacaktı ama yapacaktı.

Birden kapı çalınca gir demeden içeriye bir kadın girdi. Erwin gördüğü kadınla gözlerini kocaman açtı. "Lara Tybur?"

"Merhaba Erwin Smith.", kadın odaya girdi ve kapıyı kapattı. "Çok fazla kalmayacağım uçağım var ama bunu size vermeden gitmek istemedim.", cebinden anahtar çıkarıp Erwin'in masasının üzerine koydu.

"Bunlar ne?"

"Levi'ın evinin anahtarı. Onun evine girmek istemiyor muydunuz? İşte size fırsat."

"Peki bize neden yardım ediyorsunuz?"

Kadın gülümsedi. "Kızımı istiyorum hepsi bu."

Erwin gözlerini kıstı. "Anladım. Teşekkür ederim."

"Size bodrum kata gitmenizi tavsiye ederim.", yerinden kalktı. "Daha sonra görüşürüz Erwin Smith.", dedi ve odadan çıktı. Erwin anahtarları eline alıp sıktı.

"Zeke bu akşam Levi'ın evine giriyoruz."

~~~

Levi ile güzel bir kahvaltı etmek için dışarıya çıkmıştınız. Kahvaltıdan sonra doktora gidip bebeği kontrol edecektiniz. Levi çayından bie yudum alıp senin gözlerinin içine baktı. "Güzelim canın bir şey çekiyor mu?"

"Hayır canım hem daha canımın bir şeyler çekme aşamasına gelmedik. Daha bebeğimiz minik."

Levi gülümsedi. "Mikasa'yı abla yaptığın için teşekkür ederim sevgilim."

Sevdiğin adamın elini tuttun. "Mikasa benim kızım tabii ki onu abla edeceğim."

"Sevgilim.", dedi Levi elini ceketinin iç cebine götürerek. "Hayatıma girdiğin için teşekkür ederim.", cebinden küçük bir kutu çıkardı ve açıp masanın üzerine koydu. "Benimle evlenir misin güzelim?"

Sen şaşkınlıkla bi büyük tek taşlı yüzüğe birde ona baktın. Ne diyeceğini bilemedin. Gülümseyerek elini uzattın. "Evet evlenirim."

Levi nazikçe elini aldı ve sonrada yüzüğü alıp parmağına taktı. Ayağa kalkıp yanına geldi ve dudaklarına küçük bir buse kondurdu. Yemek yedikten sonra el ele beraber arabaya gittiler sonra da hastanenin yolunu tuttular. Doktor kontrolü güzel geçmişti bebeğiniz sağlıklıydı. Bu yüzden mutlulukla eve geçmiştiniz.

Mikasa sizi görünce size koşup sana sarıldı. "Y/N!"

Sende ona sarıldın. "Benim güzel bebeğim.", dedin ve saçlarını öptün. "Okul nasıldı?"

"Güzeldi. Biliyor musun Eren beni öptü. Hemde burdan.", deyip dudağını işaret edince Levi kaşlarını çattı.

"O veleti öldüreceğim."

"Sakin ol Levi.", hızla ona sarıldın ve sakinleşmesi için ellerini tuttun. "Lütfen sakin ol. Çocuklar yapmış bir hata."

"O Eren var ya o Eren göstericem ona gününü.", derin bir nefes alıp karısının elini tuttu ve onunla oturma odasına götürüp koltuğa oturdular. Levi başını senin göğüslerine yaslayıp iç çekti. "Huzur..."

Katil AckermanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin