kısa bir düzyazı sonra yine text
Alt katın ev kapısı bu sefer kendi tarafından kapanırken Taehyung, ağır bir ruh halinin kendine eşlik ettiğinin farkındaydı. Kapının kapanışı, üzerindeki ceketi çıkarıp portmantoya asışı bile havanın basıcılığıyla yavaşlıyordu sanki. Gün batmadan biraz önceydi, bugün yine birkaç yerle iş görüşmesine gitmiş, öylece şehrin bilindik sokaklarını turlamış ve apartmanlarına geri dönmüştü. Çoğu yer size geri döneceğiz dese de geri dönmelerini gerçekten isteyip istemediklerini bilmiyordu. Rastgele ve öylesine bir işte çalışmak istemiyordu, bu şehirden ayrılışı tam olarak bu yüzdendi. Yükselebileceği, gerçekten emek verdiği ve istediği bir işe sahip olabileceği hayaliyle yeni işine girmişti ama yükselen adı dışında istedikleri gerçekleşmemişti. Ne istediği işi yapabiliyordu ne de yaptığı işten zevk alıyordu. Sonunda kendini Jungkook'un yanına döner pozisyonda bulmuştu.
Zaman öldürmek sevdiği bir şey değildi. Zamanını harcadığı işlerin bir amacı olsun istiyordu. Son günlerde okuduğu kitaplar olsun, koltukta sevgilisinin yanına alıp televizyondan bir şeyler izlemek olsun gerçekten rahat birkaç gün geçirmişti ama bunlar hayatın tadı tuzuydu. İnsanı dinlendiren, ona huzur veren, enerji ve mutluluk katan aktivitelerdi. Enerjini harcayacak, bu huzurlu anları aratacak bir uğraşın olmadığındaysa sıradan, monoton aktivitelere dönüşüyorlardı. Taehyung'un da korktuğu buydu. Hayattan sıkılmak, kendi hayatını monotonlaştırmak istemiyordu. Görüşmelere girdiği şirketler ona hayat idealini vermeyeceklerdi, biliyordu. İstediği bu değildi, öylesine yeni mezunların çalıştığı bir şirkette finansla ilgilenmek istemiyordu.
O kadar sene canını dişine takıp çalışmıştı. Yaptığı işle insanlara faydalı olmak, bunun yanında da biraz olsun saygı görmek istiyordu. Bu onun en doğal hakkıydı.
•••
taehyung🖤
sevgilim
bir açıklama borçlusun bana sanki
yıldız
anlamadım ne konuda ki
taehyung🖤
yeonjun'un sen yokken bizim eve gelmesi ve "aa jungkook evde yok muydu bilmiyordum" demesi konusunda
yıldız
aa öyle mi olmuş
hiç bilmiyordum
taehyung🖤
sonra da neden olumlu dönüş yapan 3 şirketi reddettiğim konusunda benle konuşması konusunda
yıldız
ŞİMDİ OKUDUĞUN
haykırışlar ve yakarışlar üzerine | tk
Fanfic🛌🪟"elimde sıkıca tuttuğum düşsün istemiyorum"