ELZEM ARAL
Karakol olayından sonra Kerim'in evine geldik hepimiz. Nado beyde dahil.
"Nida'nın hâlâ sana karşı hisleri var Can." dedi Şimal. Kerim ile çok yakın oturuyorlardı. Kerim'in bir eli Şimal'in omzundaydı ve Şimal o eli tutuyordu.
"Fark ettim." dedi Can ve sırtını kanepeye yasladı.
"Ne yapmayı düşünüyorsun?" dedim bende hemen.
"Benim hislerim yok. Bir şey de düşünmüyorum o yüzden." Neden Nida'yı sevmediğini hâlen anlamıyordum.
"Nida'yı neden sevmedin sen?" Ayçi'nin sorusuyla pür dikkat Can'a baktım.
"Ben cevaplayayım. Çünkü o seni seviyor ve egon tatmin oluyor." dedim Can'a.
"Peşinden koşuyor ama peşinden koşmayı bir bıraksa." dedim ve devamını getirmedim.
"Beni gaza mı getirmeye çalışıyorsunuz siz?" dedi Can başımı hayır anlamında salladım.
"Doğruları söylüyorum sadece." dedim ve Alp'in göğsüne başımı koydum.
"Sevmiyorum, sevemiyorum. Bir nedeni yok." dedi Can ve telefonunu çıkardı.
"Kaçma telefona." dedi Ayçi.
"Kaçmıyorum mesaj geldi ona bakıyorum." dedi yüzümüze bakmadan.
"Okulu bitirince ne yapmayı düşünüyorsunuz?" Nadir saatler sonra ilk defa konuştu.
Bu sorusu hepimizi düşündürdü.
"Kerim ile tatile çıkacağız." dedi Şimal ve Kerim'in yanağına uzanıp öptü. Kerim de onu öptü.
"Sonra da bakarız." diye devam ettirdi Kerim.
"Biz Ayçi ile kursa gideceğiz." dedi Nadir. Ayçi ise hemen başını onaylar anlamda salladı.
"Ayçi kağıda sanat yapacak ben Ayçi'ye bakarak sanat yapacağım." Nado böyle deyince Ayçi'nin hatları kesildi.
Aradığımız Ayçi'ye ulaşamadık.
"Ben kendime kafe açacağım." Can bunu dediğinde şaşkınca baktım.
"Okumayacak mısın?" Başını hayır anlamında salladı.
"Kafe acarım mis gibi paraya para demem." dediğinde başımı Alp'e çevirdim.
"Sen ne yapmayı düşünüyorsun?" Alp yavaş bir şekilde başını bana çevirdi ve şu cevabı verdi.
"Seninle evlenmeyi düşünüyorum." Bu cevap ile yutkundum.
Şok içinden şok içine girdim.
Ben varken nereye evleniyorsunuz acabaaaa???
Bir sonraki bölüm final arkadaşlar....
Final hakkında ki tahminlerinizi bu satıra yazabilirsiniz. Sizce nasıl bir final olacaktır?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İTİRAF | TEXTİNG✔
Short StoryAnonim : benim için sen bir dirheeeeem Anonim : bana dön derler dönmireeeeem