ELZEM ARAL
"Yemin ederim salağım, katıksız malım." Telefonun ekranı açıktı ve ben salak gibi çocuktan yazma mesajı bekliyorum.
Hadi manifest yapalım.
Aldım kabul ettim, 777, o bana yazma yazacak.
"Kızım ne yapıyorsun?" Abimin sesini duymam ile gözlerimi açtım ve manifest pozisyonumdan hemen sıyrıldım.
"Ne yapıyor gibi duruyorum?"
"Gergadan sevişmesinin öz hazırlığı gibi." dediğinde arkamda duran yastığı aldım ve kafasına fırlattım. Tabii o da kaçıp gitti.
Sinirimden diğer yastığı aldım ve ağzıma soktum.
Tadı biraz kötü ama olsun.
"Elzem ne yapıyorsun kızım sen? Dolapta fasulye yemeği var, yastık yeme git onu ye." Annemin odamın önünden geçerken dediği şeyi duyduğumda yastığı ağzımdan uzaklaştırdım ve kapımı örtmek üzere gittim. Çok yavaş bir şekilde kapattıktan sonra tekrardan yatağıma döndüm ve telefonumla ilgilendim.
"Acaba itiraf sayfası mı açsam? Orada buna yalandan bir iftira atarım buda dayanamaz yazar. Bir kere bana yazma derse olay çözülür." Düşündüğüm bu plan ile telefonumu elime aldım bizim malların gruba girdim.
Yazan kimse yoktu o yüzden oradan çıktım ve ınstagrama girdim. Kendi kişisel hesabımda ki 98 kişilik dev kadroya baktım. Fazla insanı hesabıma almıyorum, ne gerek var ki? Hesabımda 3 tane postum vardı.
Hepsinde de maşallahım var yani.
Yeni hesap oluştur düğmesine basarak bir hesap oluşturdum ve kullanıcı adını aynen şöyle yaptım, "Mlünisitiraf" Yani Melek Laycı Üniversitesi İtiraf sayfası
Profil fotoğrafını düzgün bir şey koydum ve bizim ünide ki maymunları sırasıyla ekledim.
"Şu malıda ekle Elzem, belki itirafı vardır." Ekledikten sonra son bir kişi kaldı. Tabii ki de Alp dağım.
Onun hesabı açık olduğu için hemen takip ettim. Benim takip ettiğim diğer herkes beni takip etmeye başladığında biraz genginleştim.
"Yay değilsin amk sakin." Yaptığım iğrenç espriden sonra anırarak kahkaha attım ve yeniden telefona döndüm.
*Umut kişisinden bir adet mesajınız var*
Umut Arslan : İlk itiraf benden gelsin, turizm bölümünde okuyan Seda sınavı kazanabilmek için nude atmış hocaya para toplamış
Kabul et | reddet | engelle
Başıma umarım bir iş almam.
İtiraf sayfasını da açtık bakalım. Bundan sonrası Allah-u teâlâya emanet...
Yıldıza basmayı unutmayın.💚
Instagram : bu1yazar
Tiktok : bu1yazar
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İTİRAF | TEXTİNG✔
Kısa HikayeAnonim : benim için sen bir dirheeeeem Anonim : bana dön derler dönmireeeeem