2 yıl sonra...
Koskocaman 4 yılımız bitmişti. Üniversite mezunuyduk artık. Göz açıp kapayana kadar her şey bir anda olup bitmişti.
Bu 2 yılda Can, Nida'ya karşı hâlen bir şeyler hissetmedi ve Nida da ailesinin işi yüzünden Muş'a gitti.
Şimal ve Kerim ise aşk böcekleri her gün biraz daha birbirlerine aşık oluyorlardı. Şimal'in babası onu kabul etti, zaten Kerim'i de bildiği için ilişkilerine müsaade etti.
Ayçi ve Nadir ise dediklerini yaptılar. Üniversite biter bitmez bir kursa yazıldılar, resim kursuydu bu.
Nadir, Ayçi'ye bakarak sanat yapacaktı.
Bize ne mi oldu?
Biz Alp ile her şey olduk.
Önceden ben evlenelim diye tuttururdum şimdide Alp evlenelim diyordu.
Annemin kulağına hafiften çıtlattım, önce okulunu bitir sonra bakarız demişti.
Alp'in tek ailesi dedesi olduğunu öğrendim. Çok tontiş bir dedesi vardı, benide çok sevdi.
"Hazır mısınız lan?" Kulağıma halka küpeyi takarken bizim kızlara seslendim.
"Çanağımı kırıyordum vallahi!" Ayçi'nin sesiyle ona baktım. Yere düşmekten son anda kurtulmuştu.
"Mezuniyet balosu mükemmel geçecek eminim." Şimal de bunu dedi onu onaylamak adına başımı salladım.
"Kesinlikle." Üzerime beyaz beli büzgülü, balon kol bir elbise giymiştim. Ayağıma da yine aynı renk bir ayakkabı giydim.
Şimal siyah gitmişti, siyah sarı saçları olduğu için ona yakışıyordu. Güzel görüntü veriyordu.
Ayçi ise en güzelimiz olmuştu, yeşil renginde hürrem sultan gibi bir elbise giymişti. Dizinin hafif üstünde, omuzları düşük bir elbiseydi.
Hepimiz hazır olduğumuzda anam odaya daldı.
"Hazırlanmışsınız kızlar." Anam bana baktığında bir anda gözleri doldu.
"Sıpa, nasılda büyümüş." Saçlarımı geriye doğru attı ve ağlamaya başladı.
Kahkaha attım ve anama sarıldım, "Oyy anam."
"Kavgaya karışmayın ağzınızı yırtarım." Sarılmayı 3 saniyeliğine bıraktı ve bunu dedi.
"Tamam anam tamam." Şimal ve Ayçi de gülümsediler.
Evden çıkmadan telefonuma gelen bildirim sesiyle duraksadım.
Alp Çevik Alatan : Aşağıdayız
Elzem : ne yapalım yani?
Alp Çevik Alatan : bu sefer ne yaptım sevgilim?
Elzem : seni seviyorum hep ondan
Alp Çevik Alatan : Sen benimle mi uğraşıyorsun
Elzem : uğraşıyoruuumm :)
Alp Çevik Alatan : Bende seninle uğraşacağım :)
Alp Çevik Alatan : bil bakalım nerede
Elzem : olur canım
Alp Çevik Alatan : güzel
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İTİRAF | TEXTİNG✔
Historia CortaAnonim : benim için sen bir dirheeeeem Anonim : bana dön derler dönmireeeeem