~ TANITIM ~

467 128 533
                                    

Merhaba arkadaşlar bu serüvende kurgum sizlerle olucak bu kitaba bir şans verirseniz pişman olmayacaksınız

Sizler de karşılaşmışsınızdır birçok hikaye , kurgu yarım bırakılmış olduğunu ama bu kurgu yarım kalmayacak .

Kurguma oy verip yorum yaparak ve beni takip ederek bana destek olabilirsiniz .

KEYİFLİ OKUMALAR...💙...

🗝️

Düşünceleri bir yamyam gibi üşüşmüştü zihnine, bedenine, benliğinin çorak toprağına.

Bir savaşın bağrındaydı o  ve savaşın en çok onun yüreğini kampçılayacağını bilmeden duruyordu iki cephenin ortasında.
Bu silahların konuştuğu savaş değildi, bu savaş en çok kötülükle yürek yakanların savaşıydı. İyiler değil şeytanlar vardı iki cephede de.

İki mahşer yerinin ortasında da çocukluğu yitik düşmüş, karanlık ruhunun elinden tutmuş çocukluğunu arayan bir kız: Zihni karmaşık, ruhu dolaşık, zincirlerle çevrili dört bir yanı. O çocukluğunu ararken biri çıka gelir ve ruhunu öldürüverir. Ruhu can çekişirken bu sefer de zihni savaşıyordur onunla.
O hep savaşın ta kendisi olmamış mıydı? Canhıraş olmanın hakkını veriyordu sonuna kadar.

Genç kızın çaresizliğinin dile gelmişliği odaların duvarında yankılanıyordu. Aynalara yansıyordu gözlerindeki çaresizlik bulutu bir kavmi göçürtecek işkencelere, zihin oyunlarına tâbi tutuluyordu ama kız direniyordu.

Direnmekten başka çaresi olmadığını düşünerek direniyordu. Ayağa kalkmadan bir darbe daha alıyordu savunmasız bedenine.

🗝️

Mardin toprakları her zaman karşıdır.
Sevmeye karşıdır, masumca kimseye zarar vermeden sevmeye delicesine  karşı gelir.

Umut etmeye karşıdır, herkes bilir umut edipde hayal kurarsanız o umutlar bir gün kanla yıkanacağını
Bu yüzdendir ki kimse umutla yaşamaz Mardin'de.

Aşkına sahip çıkmaya karşıdır, eğer aşık olursan sana yar olmaz sevdiğin. Mardin'in toprağına bir damla kan olur düşer sevdan.

Sevemezsin bu topraklarda. Ya aldığını - kabul ettiğini - seversin ya da gönlündekini alıp mahvolup gidersin. Karşı çıkar buradaki töre sen seversen elinden alır ya da sana dünyayı dar eder.

Hakan da sevdi Leyla da ama biliyorlardı sevmenin düşmanı olan bir töre vardı. Bile bile sevdiler, bile bile aşık oldular bu aşkın bedelini ise Rona ödedi.

Aşklarına sahip çıkacaklarında neler olacağını biliyorlardı ama her şeyi bilerek kaçmışlardı.
Sevdalarına sahip çıkıp kaçmışlardı ama bu sevdanın onları mahvedeceğini  bilmeden kaçmışlardı.

Bu topraklardaki adaleti, töreyi, kanunu en iyi bilen onlardı ama yine de kaçmışlardı. Adetleri serttir Mardin'in, töreyi çiğneyeni o da çiğner hayatını bir köşeye tükürür sonra da.

Hakan iki yıldır can çekişiyordu sevdiği için aşkından gözü kör, kulakları sağır, zihni karadelik olmuştu. Leyla iki sene boyunca ilmek ilmek işlemişti aşkını Hakan' ın kalbine.
Hakan'ın gözü sanki gerçek anlamda kör olmuştu. Etrafında olan olayları ve oyunları göremeyecek kadar kör olmuştu.

Yalana Bulananlar Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin