LAVantave54:-)
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın
KEYİFLİ OKUMALAR...💙..
⏳⌛
|En son umutlar biter ; önce zihnin yorgunlaşır bulanık zihnin işlevini kaybetmiş gibi yalpalanır sağa sola , sonra boşluk hissi sarar insanın bitmiş ruhunu , en son huzura erer o umutsuzluğun çepe çevre sardığı bitik ruh . |
Rona'dan
Arabaların olduğu yeri geçerek binanın yanında kimsenin olmadığı yere geçip biraz nefeslenmek için durdum . Nefessizdim nefes alamıyordum artık ben tükenmiştim , ben kan döküyordum , benim zihnim çoraklaşmıştı .
Beş dakika nefeslendikten sonra kimseye yakalanmamak için otogarı umursamayıp çantamı bir elimle tutarak koşmaya başladım . Yüzüme gölgesi düşen siyah şapka işimi daha da zorlaştırıyordu . Omzumdaki çantadan ziyade sanki omuzumda senelerin yükü vardı , taş taşıyor gibiydim omzumda ağırlığı eksilmeyen yükler vardı .
"ORDA ABİ, HIZLA KOŞUYOR YUSUF ÖNÜNÜ KESİN YAKALAYIN ONU "
İşte o an benim sonumun geldiğini anladım , hiçbir şeyin eskisi gibi olmayacağını eskisinden kat be kat berbat olacağını anladım .
Hızımı kesmeden binanın sağ tarafına dönerek arkamdaki adamları atlatmak adına daha da hızlandım .
Kalbim boğazımda atıyordu nefesim kesilmiş sanki maratona koşar gibi hızla koşuyordum . Durmamalıydım eğer nefes almak istiyorsam durmadan devam etmeliyim .
Bir saniye bile durmadan birbirine yakın olan binaları geçmeye başladım . Arkama bir an olsun bakmadım ama beni aradıklarını biliyordum , her aksilik beni buluyordu uğursuz olduğumun bilincindeydim fakat bunlar bile benim için fazlaydı .
Kan ter içerisindeydim kalbim hızla çarpıyor soluk bile alamayacak kadar kötü durumdaydım . Tükenmiş bitmiş ruhum artık nefes nefeseydi , kan kaybediyordu benlikler yaralı bedenler kanlı denilecek haldeydim .
Beni nasıl böyle hızlı bulmuşlardı? Hasan Ağa bozuntusu ve adamlarının beni bulması bu kadar kısa sürmezdi , en azından Adar abim onları oyalardı bunu biliyordum ama birisi o pisliğini hemen bilgilendirmiş olmalıydı aksi taktirde beni bu kadar hızlı burda olduğumu anlamazlardı . Her şeyi ayrıntısıyla hesaplamasamda beni bukadar çabuk bulmaları beni işkillendiriyordu .
Allah benim belamı daha fazla nasıl verecek diye düşünmeyi artık bırakacağım çünkü her türlü belamı veriyor zaten .
Kaçıncı önünden geçtiğim bina olduğunu saymadım sekizinci binadan sonra . Bilmem kaçıncı ev olduğunu bilmediğim bir binanın önünden hemen sola döndüm dönmemle bana ondan fazla bakan adamları gördüm . Adamlar kalabalıktı ve benim arkamda koşanlar sadece bir bölümdü çünkü en az ikiye ayrılıp ararlardı beni o kadar salak olmadıklarını düşünüyorum .
"S*ktir boku yedim " ağzımdan tutamadan kaçan bir küfürle hemen arkamı dönüp siyah beyaz boyanmış yedi katlı bir binanın arasına girdim . Binalar yan yana ve karşı karşıya diziliydi aralarında ise az boşluk vardı beni bulmalarını hiç istemem , lakin bulurlarsa hemen o baba bozuntusunun avcuna bırakırlardı beni.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yalana Bulananlar
ChickLitYalanların ortasında zayıf ruhuyla direnmeye çalışan bir kız ; kızın ölmüş ruhunu küle çevirmeye yemin etmiş insanlar , herkesin sonu bir bilinmezliğe çıkıyordu , kimse başına ne geleceğini bilmeden yalana tabi olmaya yemin etmiş devam ediyorlardı...