0.5🎭

124 45 7
                                    


Arkadaşlar bölüm yayınlamalarım uzun sürüyor farkındayım ama bunu düzelteceğim . Yaz tatilinda hal olacak emin olun , hem daha seri hem daha uzun bölümler sizlerle olacak

KEYİFLİ OKUMALAR ...💙...


🎶
Selda Bağcan •°• Sürgün
Dicle köprücü •°•sevilmemişim🎶

|Kurtarılmayı bekleyen ruhların çaresiz serzenişleriydi bunlar , çığlık çığlığaydılar ama kimse kimseye yardım etmiyordu |

Motelin penceresinde ayın aydınlattığı boş yola bakıyordum . Aklımda her olasılığı tartıyordum .

Eğer ben otobüs durağına yetişmeden beni yakalarlaa sonum hiç de  iyi olmazdı . Ama benim Ankara'ya uçakla gideceğimi düşünüp havaalanına giderlerse yakalanma oranım çok düşük olurdu .

Bir olasılık daha vardı , benim evden kaçtığımı anlamazlarsa kolaylıkla Eskişehir'den Ankara'ya ulaşmış olurdum ki bu çok düşük bir olasılıktı . Ben her  sabah erkenden  kahfaltıyı hazırlardım ve Delal Hanım gelir bakardı.  Benim mutfakta olmadığımı anlarsa odama çıkar ve evden kaçtığımın farkına varırlardı .

En doğrusu bir otobüs bileti alıp ağır ağır Eskişehir'e oradan da Ankara'ya   yol almaktı bunu da yapacaktım .

Çok kararlıydım bana mahsen olan bir şehirden kaçmak için çok kararlıydım . Benim her bokluğuma , yıkılışıma şahit olan şehirden kaçmakta çok kararlıydım .

Ankara ayazına rağmen benim en sıcak yuvam olmuştu onu orda tanımıştım orda sevmiştim , Ankara benim  umutlarımın katili olmayan tek şehirdi . Ne Mardin ne İstanbul bir Ankara'nın ayazı etmezdi .

İstanbul bana yasaktı , düşüncelerime uzaktı  , ruhuna tezattı . Ben İstanbul'un her köşesine kinliyim , her bankı ruhuma  zarardı . Denizi bana işkenceydi çünkü ben orda ölmüştüm orda kayıp olmuştum , orda tükenmiştim ...

Motelin penceresinde biraz daha düşünce bataklığında kaybolurken durup çantamda olan sigara paketimle çakmağımı alıp pencerenin önünde sigaramı yakıp dumanının geceye karşı içime işlemesini bekledim .

Sigaramı bitirip pencereden aşağı attım . Sigarayı esasında arada bir çok az sıklıkla içerdim ama bu olan olaylar için sık tüketir haline gelmiştim . Abimin haberi olmadan , gizlice  içerdim çünkü Adar görse çok kızardı  .

Sigara paketinde eksilen sigaraların boşluğuna çakmağı sıkıştırıp paketi çantama rasgele attım .

Üzerimi hiç çıkarmadan tek kişilik krem rengi olan yatağa uzanıp sabahın bana ümit getirmesini dileyerek kafamı yastığa koyup uykuya dalmaya çalıştım .

Sabahın  ilk ışıkları

Süveydan konağı

Delal hanım sabah erkenden kalkıp kızının uyandığına bakmak için mutfağa gitti . Mutfakta değilse Rona'yı yine aşağlama hatta şiddet bekliyordu . Kızı hizmetlilerden bile  önce kalkacak ve her şeyi hazır etmeliydi Delal Hanım' a göre .

Yalana Bulananlar Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin