GİT

239 16 11
                                    

Bu gün kurtuluş günümdü. Minho ve Jisung ile İsviçre'ye gidecektik. Bavulları dünden arabaya koymuştuk. Üzerimizi giyindik ve havaalanına gitmek üzere arabaya bindik. Gerçekten çok mutluyum kurtuluyorum. Bu işkence son buluyor. O lanet adamın yüzünü bir daha görmeyeceğim. Ama ya Hyunjin İsviçre'deyse sonuçta farklı bir ülke demişlerdi hangi ülke olduğunu söylemediler. Bundan biraz şüphelendim çünkü bu işkenceyi çekmeme Minho'da yardım etmiş gibiydi. Şu an ona nasıl inanabilirim? Ama pişmanlardı ikiside. O yüzden korkmama gerek yoktu sanırım. Havaalanına gelmiştik. İndik ve bavulları alıp uçağa bindik daha çok vardı sanırım o yüzden uyumaya karar verdim. Dün gece heyecan ve korku karışımı bir duygudan dolayı uyuyamamıştım. Minho'yla Jisung arkamda oturuyordu. Gerçekten çok tatlı gözüküyorlar. Yanım boştu. Kimin oturacağını bilmiyordum. Ama uçuş başladıktan sonra  boş kalırsa cam kenarına geçebilirim. Her neyse gerçekten çok uykum var uyumalıyım. Uyurken bir kaç konuşma duydum. Sesleri ayırt edemedim ama bir sesin Minho'ya ait olduğundan çok eminim. Aralarında geçen diyalog biraz tuhaftı.
(X)
Onu bana getirdiğiniz için gerçekten çok teşekkürler
Minho;
Sorun değil umarım anlamaz.
(X)
Anlasa bile bir şey yapamaz boşverin
Minho;
Yanındaki koltuk boş otursana
(X)
Tamam
Dedi ve yanıma birinin oturduğunu hissettim. Ama gözlerimi açmadım gerçekten çok yorgundum çünkü. Sanırım uçuş bitmişti ve  İsviçre'ye gelmiştik.
Minho omuzumdan dürterek uyandırdı ve uçaktan indik. Sanırım otele gidecektik. Gideceğimiz otel çok güzel gözüküyordu. Minho ve Jisung başka bir yere gideceklerdi o yüzden bende tek kalmıyayım diye dışarı çıktım. Dışarıda bir kaç mağazaya girdim eşyalar aldım. Ve bu gün yemek yapıcağım ona uygun bir  bıçak aldım. Otele gitmek için ara sokaktan geçtim. Ama Hyunjin'de oradaydı.
(30 dk. önce)
Hyunjin:
Konumunu buldum. Oradayım onu buraya getirdiğin için çok teşekkürler
Minho:
Sorun değil.
(Şimdi)
Hyunjin:
Sen buraya nasıl geldin?
Felix:
ASIL SORU SEN NIYE BURDASIN?
Hyunjin:.
Bir kaç işim vardı. Zavallısın çip olduğunu unutmuş olmalısın. Bütün gün benim ilesin.
Felix:
Yaklaşma
Dedim ve poşetten yemek için aldığım bıçağı çıkardım. Hyunjin bana sırıtarak baktı.
Hyunjin:
Bir kaç gün öncesinde bana yalvaran sen değil miydin? Ne oldu da böyle değiştin. Veya yürek mi yedin? Anlamıyorum
Felix:
Sıkıldım işkencelerinden. Ama bana yaklaşma saldırırım ve hapise girip, ceza almak umrumda değil
Hyunjin üzerime yürümeye başladı. Bıçağı daha fazla dikleştirip ona doğrulttum. Bileğimden yakaladı ama diğer elim boşta kalmıştı. Bıçağı diğer elime aldım ve bir kaç çizik attım. Sonrasında poşetleri bile orda bırakıp kaçtım. BU ADAM BENDEN NE ISTIYOR? Gerçekten anlamıyorum. Ama bunların hepsi Minho'nun oyunuydu. Otele gidince düşünmeliyim. Otele geldim kendi odama geçtim. Bunları gerçekten planladılar mı? Çok aptalım. Niye inandım ki? Minho'dan ne beklenirdi zaten? Bu gerçekten sinir bozucu.  Sanırım bu gün eve gelmiyecekler gelmesinlerde. Ama bunun ne için olduğunu biliyorum. O yüzden kapının önünde masa koydu ki açılmasın. Yanımda bir bıçak vardı. Ceza almak veya ölmesi hiç umrumda değil sadece kendimi korumam lazım. Dış kapının açılma sesini duydum . Duyduğum gibi yerimden sıçradım. Bunun kim olduğunun bilmiyordum. O yüzden yanımda duran bıçağı aldım. Benim odamın kapısı zorlanmaya başlamıştı. Gerçekten çok zorlanıyordu. Biraz sonra kırılıcak gibiydi. Ve kırıldı da. Odaya giren Hyunjin di. Onu gördüğümde yutkundum.   Gerçekten korkuyordum ama bu sefer bana bir şey yapabileceğimi sanmıyorum. Öyle bir şey yaparsa düşünmeden saplarım bıçağı.
Hyunjin:
Ne ara beni görünce korkudan titreyen civcivim bu kadar cesur oldu ki? Ah, küçük bebeğim seni gerçekten hiç bırakmak istemiyorum.
Felix:
YAKLAŞMA BANA. GİT
Odanın ayrı bir yerinde banyo vardı. Gözüm oraya kaydı. Hyunjin sırıtarak
Hyunjin:
Buraya mi kaçmayı düşünüyorsun? Peki ya bu kapının önünde durursam?
Dedi
Felix:
Bana yaklaşma ya sen burdan ölü çıkacaksın yada ben gir artık rahat bırak beni.  Sana daha ne kadar nefretimi kusacağım? Beni rahat bırakın ciddi söylüyorum. Ceza almam hiç umrumda değil veya senin ölmem benim ölmem. Bitsin şu işkence diye her şeyi yaparım o yüzden şimdi buradan siktir olup git
Hyunjin:
Söyledim beni öldürdün. Ya arkadaşların ihaneti kaldıramayan güçsüz bir piçsin. O yüzden ya benim ile gelirsin yada buraya bir kaç kişi daha çağırırım  sana dokumalarına izin veririm.    hangisi?
Felix;
SENI YARAYALACAĞIM İÇİN BU SORUN DEĞİL. SEN BENI YARALARKEN IYIYDI. SIRA BENDE YA GIDERSIN YA KENDIME YADA SANA BU BIÇAĞI SAPLARIM
Hyunjin:
Kızınca çok tatlısın ama biraz daha kızsan bana sorun olmaz
Felix:
İNSANLARI KULLANIP ATAN ACINASI BİR PİÇSİN. KENDINE SAYGIN YOK. İNSANLARA YAPTIĞIN HER ŞEYİN BİR GÜN CEZASI OLUCAĞINI BİLİYORSUN. AMA YAPMAYA DEVAM EDIYORSUN. GERİZEKALI BİR PİÇSİN. ŞEREFSİZSİN.
Hyunjin:
Bu kadarıda yeter ama hem ayrıca sen benle gelicek misin ben mi arabaya bindirim?
Felix;
ÖLCEĞIMİ SÖYLESEN BILE GELMEM KIMSENIN GELMESINEDE IZIN VERMEYECEĞİM.
Hyunjin:
Gerçekten sen buna inanıyor musun? Beni yaraladın diyelim bir söylemem ile burada olcak onlarca adama karşı direnebilicek misin?
Felix:
GIT GERÇEKTEN İSTEMIYORUM. KUSUNASI BIR SURATIN VAR. O İĞRENÇ ŞEYLERI SAKLAYAMAZSIN.
Hyunjin:
Fotomodellik yapan birine    bunu söylemek komikmiş. Senin çok mu güzel yüzün var kapatıcı ile kapanmayacak suratında benim bıraktığım izler var. O vücudundakiler peki? Onları ne yapmayı planlıyorsun? Onların geçeceğini mi sanıyorsun? Kendine bak zayıflıktan ölmek üzeresin.
Felix:
KIMIN YÜZÜNDEN ACABA? YETER SIKTIR OLUP GIT. KARMA NE DEMEK BILIYOR MUSUN? GÜN GELİR DEVRAN DÖNER ŞİMDİ SIRA BENDE YA GIDERSIN YADA SAPLARIM.
Hyunjin:
Bu sözler ile korkucağımı mi sandın gerçekten? Kendine bak bir vursam ölücek durumdasın.
Dedi ben uzun zamandır banyonun önünde olmadığını fark ettim. Ama oraya çok yakındı eğer kaçmaya çalışırsam yakalayabilirdi. Şu an ölmemek için her şeyi yapmalıyım. Eğer tekrar aynı şeyleri yaşarsam kaldıramıyabilirim. Hyunjin hala uzakta duruyordu.
____________________________________
Merhaba! Ben Irmak bunu burada tamamlanmış sayalım wattpadi silebilrim. Silersem bunu burda tamamlayalım ve okuyup oy veren kişilere çok teşekkürler. Eğer geri dönersem ınstagram dan haber vereceğim. Ama uzun bir zaman yeni bölüm atamayabilirim sizi seviyorum!♡

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 16, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

PLAY WITH FIRE Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin