0.1

49 9 15
                                    

Beomgyu'dan

Okula her zamanki gibi yine geç kalıyorduk. Rosé sürekli geç kalkıyordu onu beklerkende okul saati geçmiş oluyordu tabiki.

Rosé! Ne zaman bitecek işin?!

"Abi 5 dakikaya yanındayım bi saniyee"

Hâlâ 5 dakika diyor, Sabır yarabbim.

...

Rosé:Geldim geldim, Abi?

Ha ay uyumusum sen gelene kadar, saat kaç?

Rosé:1. Ders başlayalı 2 dakika olmuş

Anca yetişiriz hadi çıkıyoruz.

Rosé'den

Okula gelmiştik. Abim beom ne olur ne olmaz diye yinede geç kalma kagıdı alıyordu müdür yardımcısından. Bende okula yeni yeni alışmaya başladım. Bu okula geleli 2 hafta oldu. Okul büyük olduğundanda çabuk alışamamıştım. Abim bu okulda okudugu için her yeri ezbere bildiginden onun için kolay tabi! Hıh.

Beom:geldim, hadi sınıfına çık bu kagıdı alıp.

Rosé:tamam abi, tenefüslerde görüşürüz.

Sınıfıma çıktım.

Hoca:gir

Hocaya kagıdı verip, yerime Taehyung'un yanına oturdum.

Taehyung'a baktıgımda sıraya birşeyler çiziyordu, tamda göremesemde ben derse odaklandım. Pek sevdigim bir ders olmasada dinlemem lazımdı.

...

Tenefus çalınca taehyung sıradan kalktı, jimin ile jungkookun oturduğu sıraya yöneldi. Bende taehyungun ne yazdıgını merak ettiğim için ufak bir göz gezdirecektimki, bilin bakalım ne olmuş?
Silmiş.. Pff merak etmiştim. Ama silmeyi unuttuğu bir harf gördüm, oda "J" harfiydi.
Hım bu çoçuk bir şeyler karıştırıyor.
Pff... Her neyse.

O sırada yanıma jennie geldi,

Jennie:Roséé kantine inelimmi ya ben acıktım

Rosé:pekii

Jennie ile merdivenlerden inerken gözüme jungkook ile arkadaşları takıldı. Yine baska insanları tehtid ediyorlardı.

Yuqi:gerçekten özür dilerim, bilerek olmadı.

Jimin:başım şişti, bırak gitsin şu gıcık.

Jungkook:şimdilik git. birdaha tekrarlanırsa senin için kötü olur. Anladınmı?!

Yuqi:A-Anladım..

Jungkook:şimdi git, birdahada gelip keyfimizi bozma, p!ç.

...

Jennie:Rosé gelsene niye dondun kaldın?

Rosé:ha, şey dalmışım geliyorum.

Jennie ile kantine indik, Jennie kendine tost aldı bende pek aç olmadıgımdan birşey almak istemedim.

Jennie:sen almayacakmısın Rosé?

Rosé:şu an aç değilim belki daha sonra jenniem.

Jennie:gel şunların birine oturalım.

Jennie ile yemek masalarından birine oturduk. Çok geçmeden jennie konuştu,

Jennie:Rosé sen niye merdivenlerde daldın birşeymi oldu?

Rosé:şu jimin ve zorba arkadaşları varya yine bir kızı tehdit ediyorlarken gördüm okadar.

Jennie:nasıl bir kızdı?

Rosé:civciv sarısı saçları vardı ve tatlıydı.

Jennie:büyük ihtimalle yuqidir o zaman.

Rosé:hemen nasıl anladın?

Jennie:senin donup kaldıgın katta tek cıvık sarı saçlı olan yuqi olduğu için Rosécim

Rosé:haa..

Jennie:QAWSAWQAEQ

Jennie ile biraz daha konuştuktan sonra zilin çalmasına 2 dakika kala sınıfa çıktık.
Sınıfa girdiğimizde ise bağırış çağırış vardı,
Büyük ihtimalle yakında kavga olacaktı.

Yeji:JUNGKOOK FAZLA OLUYORSUN

Jungkook:Olurum. Seni ilgilendiriyormuydu?

Nayeon:Jungkook yeter, ben almadım diyorsa almadı işte!

Lisa: kıza çok yakınsın. Rahatsız oluyor uzak dur ondan!

Jungkook:sen karışma lalisa!

Chan:Jungkook, yeter. Elleme kızı.

Jungkook:ellemeden onda olup olmadıgını anlayamam chan?

Felix:bir sınıf başkanı olarak, artık oturun. zil çaldı!

Jennie:hey hey! Noluyor burada?

Tüm sınıf kavgayı izlerken jennienin yüksek sesi bir anda herkesin dikkatini çekti. Herkes suskundu. Yeji konuşmaya başladı,

Yeji:Bu Jungkook bozuntusunun saati kayıpmış. Ve çokta pahalıymış sırasında bırakmış. ama şimdi yokmuş bende onun arkasında oturduğumdan benden şüpelenip üstümü aramaya başladı,ama keşke normal bir arama olsaydı!

Jungkook:bozuntumu? Ne dedin sen!

Taehyung:jk, zorluk çıkarma, hoca gelince kameralardan bakarız.

Jungkook:Yeji, benim sinirimi artırma. Birdaha bana laf söylersen görüşürüz.

Yeji jungkookun bu dediğinden sonra jungkook'a göz devirdi.

Jungkook:bak birde göz deviriyor. Oyarım ben bu kızın gözlerini!

Yeji:Denesene!

....

Sesler yükselmeye başlayınca bu sınıfta birinin sakat çıkacağını anladım. Bu yüzden konuyu dağıtmak en mantıklısıydı ama nasıl? En iyisi sınıf başkanı felix'e söyleyip hocayı erkenden çağırmak en mantıklısıydı.

Rosé:Felix!

Felix:ne oldu?

Rosé:ya sen, ya ben. birimiz öğretmenler odasına gidip hocayı erkenden çağırsın, Yoksa bu kavganın sonu iyi bitmeyecek.

Felix:ah, tamam ben başkan olduğumdan giderim çabuk gelmeye çalışacağım

Rosé:tamam.

_____

Kelime:582

Pek uzun yazamadım biliyorum ama şimdilik bukadar olsun.

Devamını 3 oydan sonra atarım.

Seviyom sizi 🙀💕

Bayy





° ᴘᴇʀᴅᴇ ᴀʀᴋᴀsɪ °Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin